Proiecte [achiziții beneficiari privați]
FORMINOV: IMBUNATATIREA NIVELULUI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJATII DIN TERITORIUL ITI DELTA DUNARII!
Înapoi
Beneficiar: PATRONATUL INTREPRINDERILOR MICI SI MIJLOCII
Cod SMIS
127851
Program operațional
34 Program Operational Capital Uman
Axa
3 Locuri de munca pentru toti
Domeniul de intervenție
55 Imbunatatirea nivelului de cunostinte/ competente/ aptitudini aferente sectoarelor economice/ domeniilor identificate conform SNC si SNCDI ale angajatilor
Operațiune
55 Imbunata?irea nivelului de cuno?tin?e/ competen?e/ aptitudini aferente sectoarelor economice/ domeniilor identificate conform SNC si SNCDI ale angaja?ilor
Beneficiar
PATRONATUL INTREPRINDERILOR MICI SI MIJLOCII
Numar contract (finațare)
9876
Data contract
20.04.2022
Proceduri de achizițe la acest proiect: Servicii catering servicii de evaluare si certificare competente organizate de Solicitant Publicare: 20.03.2022 / Data limită ofertare: 31.03.2022 / Stare procedură: ofertare Achizitie materiale consumabile, rechizite si uniforme de lucru aferente cursului de cofetar organizat de Partenerul 3 Publicare: 17.03.2022 / Data limită ofertare: 28.03.2022 / Stare procedură: (închisă)Achizitie materiale consumabile, rechizite si uniforme de lucru aferente cursului de ingrijitor spatii verzi organizat de Partenerul 3 Publicare: 17.03.2022 / Data limită ofertare: 28.03.2022 / Stare procedură: (închisă)Achizitie materiale consumabile si rechizite necesare Liderului de parteneriat in cadrul proiectului POCU/464/3/12/127851 Publicare: 30.09.2021 / Data limită ofertare: 11.10.2021 / Stare procedură: (închisă)Servicii hrana participanti-portii organizate de Partener 1 in cadrul proiectului POCU/464/3/12/127851 Publicare: 28.09.2021 / Data limită ofertare: 11.10.2021 / Stare procedură: (închisă)Achizitie servicii de editare si tipărire aferente Liderului de parteneriat in cadrul proiectului POCU/464/3/12/127851 Publicare: 23.09.2021 / Data limită ofertare: 04.10.2021 / Stare procedură: (închisă)Achizitie servicii de organizare evenimente in cadrul proiectului POCU/464/3/12/127851 Publicare: 23.09.2021 / Data limită ofertare: 04.10.2021 / Stare procedură: (închisă)Achizitie materiale consumabile, rechizite si uniforme de lucru_P3 Publicare: 23.09.2021 / Data limită ofertare: 04.10.2021 / Stare procedură: (închisă)Achizitie materiale consumabile, rechizite si uniforme de lucru_P3 Publicare: 21.09.2021 / Data limită ofertare: 04.10.2021 / Stare procedură: (închisă)Achizitie servicii de editare si tiparire suporturi de curs Partener 3 Publicare: 21.09.2021 / Data limită ofertare: 04.10.2021 / Stare procedură: (închisă)Achizitie servicii de editare si tiparire suporturi de curs Partener 3 Publicare: 09.09.2021 / Data limită ofertare: 20.09.2021 / Stare procedură: (închisă)Achizitie materiale consumabile, rechizite si uniforme de lucru_P3 Publicare: 09.09.2021 / Data limită ofertare: 20.09.2021 / Stare procedură: (închisă)Achizite servicii hrana participanti cursuri calificare de nivel 2 organizate de Partenerul 3 in cadrul proiectului POCU/464/3/12/127851 Publicare: 27.08.2021 / Data limită ofertare: 07.09.2021 / Stare procedură: (închisă)Achizitie materiale consumabile, rechizite si uniforme de lucru_P3 Publicare: 27.08.2021 / Data limită ofertare: 07.09.2021 / Stare procedură: (închisă)Achizitie servicii de editare si tiparire suporturi de curs Partener 3 Publicare: 27.08.2021 / Data limită ofertare: 07.09.2021 / Stare procedură: (închisă)Furnizare echipamente IT: imprimanta, hard extern, aparat foto, licente si aplicatii informatice, laptop-uri organizate de Partener 1 in cadrul proiectului POCU/464/3/12/127851 Publicare: 23.06.2021 / Data limită ofertare: 02.07.2021 / Stare procedură: (închisă)Servicii hrana participanti-portii organizate de Partener 1 in cadrul proiectului POCU/464/3/12/127851 Publicare: 22.06.2021 / Data limită ofertare: 05.07.2021 / Stare procedură: (închisă)Servicii de editare si tiparire suporturi de curs aferente cursurilor de formare profesionala organizate de Partenerul 1 in cadrul proiectului POCU/464/3/12/127851 Publicare: 17.06.2021 / Data limită ofertare: 28.06.2021 / Stare procedură: (închisă)Furnizare fiset arhivare si set mobilier Partenerul 1 in cadrul proiectului POCU/464/3/12/127851 Publicare: 17.06.2021 / Data limită ofertare: 25.06.2021 / Stare procedură: (închisă)Achizitie materiale consumabile, rechizite si uniforme de lucru aferente cursurilor de formare profesionala organizate de Partenerul 1 Publicare: 17.06.2021 / Data limită ofertare: 25.06.2021 / Stare procedură: (închisă)Achizitie materiale consumabile si rechizite necesare Liderului de parteneriat in cadrul proiectului POCU/464/3/12/127851 Publicare: 17.06.2021 / Data limită ofertare: 24.06.2021 / Stare procedură: (închisă)Achizitie materiale consumabile si rechizite in cadrul proiectului POCU/464/3/12/127851 Publicare: 10.05.2021 / Data limită ofertare: 17.05.2021 / Stare procedură: (închisă)Achizitie servicii de organizare evenimente in cadrul proiectului POCU/464/3/12/127851 Publicare: 06.05.2021 / Data limită ofertare: 17.05.2021 / Stare procedură: (închisă)Procedura competitiva pentru atribuirea contractului de servicii – editare si tipărire aferente Liderului de parteneriat in cadrul proiectului POCU/464/3/12/127851 Publicare: 06.05.2021 / Data limită ofertare: 17.05.2021 / Stare procedură: (închisă)Servicii de editare si tiparire suporturi de curs aferente cursurilor de formare profesionala organizate de Partenerul 2 in cadrul proiectului POCU/464/3/12/127851 Publicare: 23.04.2021 / Data limită ofertare: 04.05.2021 / Stare procedură: (închisă)Achizitie materiale consumabile, rechizite si uniforme de lucru aferente cursurilor de formare profesionala organizate de Partenerul 2 Publicare: 12.04.2021 / Data limită ofertare: 19.04.2021 / Stare procedură: (închisă)Achizitie materiale consumabile, rechizite si uniforme de lucru aferente cursurilor de formare profesionala organizate de Partenerul 2 Publicare: 05.04.2021 / Data limită ofertare: 12.04.2021 / Stare procedură: (închisă)Achizitie servicii – hrana participanti cursuri calificare de nivel 2 organizate de Partenerul 2 in cadrul proiectului POCU/464/3/12/127851 Publicare: 01.04.2021 / Data limită ofertare: 12.04.2021 / Stare procedură: (închisă)Servicii de editare si tiparire suporturi de curs aferente cursurilor de formare profesionala organizate de Partenerul 2 in cadrul proiectului POCU/464/3/12/127851 Publicare: 26.03.2021 / Data limită ofertare: 06.04.2021 / Stare procedură: (închisă)Servicii de promovare online - Campanie de constientizare on-line a angajatorilor Publicare: 23.01.2020 / Data limită ofertare: 03.02.2020 / Stare procedură: (închisă)Achizitie produse - echipamente IT si licente software_PIMM Tulcea Publicare: 23.01.2020 / Data limită ofertare: 03.02.2020 / Stare procedură: (închisă)Achizitie servicii de organizare 38 evenimente de informare si identificare grup tinta Publicare: 23.01.2020 / Data limită ofertare: 03.02.2020 / Stare procedură: (închisă)Achizitie produse - echipamente IT si licente software_Partener 3 Publicare: 23.01.2020 / Data limită ofertare: 03.02.2020 / Stare procedură: (închisă)Servicii de editare si tiparire brosura informare si constientizare a angajatorilor din teritoriul ITI Delta Dunarii Publicare: 20.01.2020 / Data limită ofertare: 31.01.2020 / Stare procedură: (închisă)Servicii de promovare online - Campanie de constientizare on-line a angajatorilor Publicare: 12.01.2020 / Data limită ofertare: 23.01.2020 / Stare procedură: (închisă)Servicii de organizare evenimente de identificare si recrutare grup tinta in cadrul proiectului FORMINOV Publicare: 11.01.2020 / Data limită ofertare: 22.01.2020 / Stare procedură: (închisă)Informațiile despre proiect prezentate în acestă pagină au caracter public şi pot fi copiate/distribuite cu menționarea sursei: www.fonduri-ue.ro . Aceste informații sunt preluate din Sistemul Unic de Management al Informației pentru Instrumentele Structurale (SMIS-CSNR). Conform punctului 29 din HG nr. 457/2008 privind cadrul instituțional de coordonare şi de gestionare a instrumentelor structurale, cu modificarile şi completarile ulterioare, Autoritățile de Management asigură înregistrarea şi actualizarea cu celeritate a informațiilor în SMIS-CSNR, fiind responsabilă de acuratețea, integritatea şi nivelul de completare a datelor privind programul operațional gestionat. În calitate de administrator al sistemului informatic SMIS-CSNR, Ministerul Fondurilor Europene asigură actualizarea zilnică a informațiilor prezentate pe site. Orice încercare neautorizată de modificare a informațiilor prezentate în cadrul acestei aplicaţii web, este strict interzisă şi poate fi pedepsită conform legii.