Descriere lot procedura

Obiectul contractului: Sistem informatic de management al afacerii (ERP) (1 buc.) si serviciu de instruire personal (1 serviciu / contract) Dreptul de utilizare asupra sistemului informatic de management al afacerii (ERP), eventualele drepturi de proprietate intelectuala, dupa caz, asupra creatiilor rezultate din implementarea proiectului vor fi drepturi depline ale SC FLORIDA COMIMEX SRL, cu respectarea legislatiei in vigoare. Locatia de implementare a contractului - Oradea, str. Santaului nr. 3, judetul Bihor Valoarea estimata fara TVA este de 271553,70 lei, fiind compusa din: Sistem informatic de management al afacerii (ERP) (1 buc.) – 259860,00 lei Serviciu de instruire personal (1 serviciu / contract) – 11693,70 lei Toate preturile vor fi exprimate în lei, fara TVA. Preturile ofertei nu pot depasi valorile estimate, fara TVA. Pretul sistemului informatic de management al afacerii (ERP) va include urmatoarele: -pretul implementarii, testarii si punerii in functiune a sistemului informatic -pretul eventualelor licente/utilizator sau orice alta forma de licentiere pentru un numar de 9 utilizatori concurenti si a modulelor functionale conform specificatiilor tehnice -pretul sistemului de operare pentru server, inclusiv costurile aferente instalarii si configurarii acestuia si inclusiv costurile de acces pe server pentru 9 utilizatori -eventualele costuri legate de serverul de baze de date -orice alte eventuale costuri legate de alte aplicatii software necesare bunei functionari a aplicatiei ERP, mai putin cele referitoare la sistemele de operare pentru PC-uri si aplicatiile de tip office Pretul serviciului de instruire personal va include toate costurile necesare pentru instruirea unui numar de 9 utilizatori desemnati de SC FLORIDA COMIMEX SRL in vederea utilizarii modulelor solicitate. Oferta trebuie sa contina, pe langa pretul sistemului informatic integrat si a serviciului de instruire personal, urmatoarele: - durata pentru care se acorda mentenanta gratuita exprimata in luni; - costul mentenantei lunare dupa expirarea mentenantei gratuite; - costul /utilizator în cazul cresterii numarului de utilizatori ai aplicatiei (costul va include atat licenta pentru utilizator, cat si eventuale licente suplimentare: acces pe server, server de baze de date etc.); - timpii de interventie atat in situatia cand este necesara deplasare la locatia beneficiarului cat si in situatia in care problema poate fi rezolvata de la distanta; - tariful orar practicat in cazul unor solicitari de modificari/dezvoltari ulterioare a sistemului informatic. Criteriul de atribuire: cea mai avantajoasa oferta din punct de vedere tehnico – economic. Grila de evaluare - Max 100 puncte: 1) Pret sistem informatic de management al afacerii (ERP) - Max 48 puncte 2) Pret serviciu instruire personal pentru 9 persoane - Max 2 puncte 3) Durata mentenanta gratuita (exprimata în luni) - Max 10 puncte 4) Cost mentenanta lunara dupa expirarea perioadei de gratuitate - Max 10 puncte 5) Timp interventie (durata maxima exprimata în ore în care intervine efectiv un angajat al ofertantului la locatia beneficiarului in cazul semnalarii unor probleme în functionarea aplicatiei si care necesita deplasare) - Max 5 puncte 6) Timp interventie (durata maxima exprimata în ore în care intervine efectiv un angajat al ofertantului în cazul semnalarii unor probleme în functionarea aplicatiei si care nu necesita deplasare) - Max 5 puncte 7) Cost/utilizator în cazul cresterii numarului de utilizatori ai aplicatiei (costul va include atat licenta pentru utilizator, cat si eventuale licente suplimentare: acces pe server, server de baze de date etc.) - Max 10 puncte 8) Tariful orar practicat in cazul unor solicitari de modificari/dezvoltari ulterioare a sistemului informatic - Max 10 puncte Pentru identificarea cu usurinta a criteriilor din grila de evaluare, pe langa oferta, operatorul economic va prezenta un formular cu informatiile centralizate din oferta (Formularul nr. 2). Algoritmul dupa care se va face calculul punctajului este urmatorul: 1. Pret sistem informatic de management al afacerii (ERP) -Pretul cel mai mic, in valoare de X lei, va primi 48 puncte -Pretul Y va primi punctajul X/Y * 48 (X împartit la Y înmultit cu 48) puncte Exemplu: -oferta cea mai mica este 10000 lei, va primi 48 puncte -alta oferta este 20000 lei si va primi 10000/20000*48 adica 24 puncte 2. Pret serviciu instruire personal pentru 9 persoane -Pretul cel mai mic, in valoare de X lei va primi 2 puncte -Pretul Y va primi punctajul X/Y * 2 (X împartit la Y înmultit cu 2) puncte Exemplu -oferta cea mai mica este 10000 lei si va primi 2 puncte -alta oferta este 20000 lei si va primi 10000/20000*2 adica 1 punct 3. Durata mentenanta gratuita (exprimata în luni) -Mentenanta gratuita cu durata cea mai mare, X luni, va primi 10 puncte -Mentenanta gratuita cu durata Y luni, va primi punctajul Y/X*10 (Y împartit la X înmultit cu 10) puncte Exemplu -mentenanta gratuita cu durata cea mai mare, 24 luni, va primi 10 puncte -alta oferta include mentenanta gratuita 12 luni si va primi 12/24*10 adica 5 puncte 4. Cost mentenanta lunara dupa expirarea perioadei de gratuitate -Pretul cel mai mic, in valoare de X lei, va primi 10 puncte -Pretul Y va primi punctajul X/Y*10 (X împartit la Y înmultit cu 10) puncte Exemplu -oferta cea mai mica este 1000 lei si va primi 10 puncte -alta oferta este 2000 lei si va primi 1000/2000*10 adica 5 puncte 5. Timp interventie (durata maxima exprimata în ore în care intervine efectiv un angajat al ofertantului la locatia beneficiarului în cazul semnalarii unor probleme în functionarea aplicatiei si care necesita deplasare) -Cel mai scurt timp de interventie, X timp, va primi 5 puncte -Timpul de interventie Y va primi punctajul X/Y*5 (X împartit la Y înmultit cu 5) puncte Exemplu -timpul cel mai scurt este de 2 ore si va primi 5 puncte -alta oferta este de 4 ore si va primi 2/4*5 adica 2,5 puncte 6.Timp interventie (durata maxima exprimata în ore în care intervine efectiv un angajat al ofertantului în cazul semnalarii unor probleme în functionarea aplicatiei si care nu necesita deplasare) -Cel mai scurt timp de interventie, X timp, va primi 5 puncte -Timpul de interventie Y va primi punctajul X/Y*5 (X împartit la Y înmultit cu 5) puncte Exemplu -timpul cel mai scurt este de 2 ore si va primi 5 puncte -alta oferta este de 4 ore si va primi 2/4*5 adica 2,5 puncte 7.Cost/utilizator în cazul cresterii numarului de utilizatori ai aplicatiei (costul va include atat licenta pentru utilizator, cat si eventuale licente suplimentare: acces pe server, server de baze de date etc.) -Pretul cel mai mic, in valoare de X lei, va primi 10 puncte -Pretul Y va primi punctajul X/Y*10 (X împartit la Y înmultit cu 10) puncte Exemplu -oferta cea mai mica este 1000 lei si va primi 10 puncte -alta oferta este 2000 lei si va primi 1000/2000*10 adica 5 puncte 8.Tariful orar practicat in cazul unor solicitari de modificari/dezvoltari ulterioare a sistemului informatic - Max 10 puncte -Pretul cel mai mic, in valoare de X lei, va primi 10 puncte -Pretul Y va primi punctajul X/Y*10 (X împartit la Y înmultit cu 10) puncte Exemplu -oferta cea mai mica este 1000 lei si va primi 10 puncte -alta oferta este 2000 lei si va primi 1000/2000*10 adica 5 puncte Calculul punctajului se va face cu 1 zecimala. Specificatiile tehnice sunt minimale si obligatorii. Informatiile din oferta trebuie sa permita identificarea cu usurinta a corespondentei cu specificatiile tehnice minime solicitate. Prezentarea incompleta a ofertei sau nerespectarea cerintelor minime va duce la respingerea acesteia. Ofertantul va efectua la locatia beneficiarului o prezentare (demonstratie live), in termen de maxim 2 zile lucratoare de la data depunerii ofertei, pentru a prezenta toate functionalitatile solicitate in specificatia tehnica. Imposibilitatea efectuarii acestei prezentari (demonstratie live) in termen sau neconcordanta acesteia cu specificatiile tehnice solicitate, duce la respingerea ofertei. Conform art. 15 (1) din O.U.G. 66/2011, ofertantul va prezenta o declaratie scrisa ca nu se afla intr-o situatie de conflict de interese (Formularul nr. 1). Perioada de valabilitate oferte: 60 zile Limba de redactare a ofertei: limba romana. Conditii financiare: Plata sistemului informatic de management al afacerii se va face in 3 transe dupa cum urmeaza: - Transa I – 15% din valoarea contractului, in maxim 1 luna de la semnarea acestuia; - Transa II – 35% din valoarea contractului, in maxim 4 luni de la semnarea acestuia; - Transa III – 50% din valoarea contractului, in maxim 6 luni de la semnarea acestuia. Plata serviciului de instruire personal se va face in luna a 7-a de la semnarea contractului. Adresa la care se transmit ofertele: Oradea, str. Santaului nr. 3, judetul Bihor Informatii suplimentare puteti obtine la punctul de lucru al firmei din Oradea, str. Santaului nr. 3, judetul Bihor, tel. 0727.783.826, fax 0359.466.929, e-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , persoana de contact: NIULAS Florian – Administrator si Manager de proiect.