Descriere lot procedura

S.C. GECOMOD S.R.L. cu sediul în Timişoara, Calea Buziasului, nr.6, judeţul Timiş vă invită să participati la procedura de achizitie publică desfăşurată conform Ordinului 1120/2013 având ca obiect atribuirea contractului de furnizare bunuri (utilaje si echipamente de productie), în cadrul proiectului „ CREŞTEREA SI DIVERSIFICAREA CAPACITĂŢII DE PRODUCŢIE A ÎNTREPRINDERII GECOMOD SRL PRIN ACHIZIŢIONAREA DE ECHIPAMENTE DE PRODUCTIE” co-finantat prin PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL „CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE 2007-2013” in baza contractului de finantare nr. 4m/400560/4/19.11.2013 incheiat cu Ministerul Economiei, in calitate de Autoritatea de Management a POS CCE si Agentia pentru Dezvoltare Regionala Vest in calitate de Organism Intermediar INFORMATII DESPRE PROCEDURA Obiectul contractului: Furnizare utilaje si echipamente de productie (pentru productia de incaltaminte) dupa cum urmeaza: - masina de tras varfuri inclusiv sistem schimb clesti varfuri ultrarapid – 1 buc; - masina tras calcai si lateral cu un set dotare standard – 1 buc; - presa talpa – 1 buc; - umidificator varfuri 2 posturi – 1 buc; - masina de cusut coloana 1 ac – 3 buc; - masina de cusut coloana 2 ace – 2 buc. Valoare estimată pentru contract: 887.960,31 lei (198.760 E la cursul de schimb 1 E = 4,4675 lei). Valoarea estimata nu include TVA-ul aferent. Locul de livrare a produselor: Timişoara, Calea Buziasului, nr.6, judeţul Timiş Tip si durata contract: Contract de furnizare bunuri cu o durata de 5 luni din momentul semnării contractului Informatii suplimentare se pot obtine de la sediul beneficiarului, situat în Timişoara, Calea Buziasului, nr.6, cod postal 300571, judeţul Timiş, telefon 0256204896 sau 0745355285 , mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , în zilele lucrătoare, între orele 09 – 16, începând cu data de 15.01.2014. Data limita pentru solicitarea eventualelor clarificari: 27.01.2014, ora 12.00. Data si ora limita de depunere a ofertelor: 27.01.2014, ora 13.00. Data si ora deschiderii ofertelor: 27.01.2014, ora 15.00. Adresa la care se transmit ofertele: Timişoara, Calea Buziasului, nr.6, Cod postal 300571, judeţul Timiş Ofertele trebuie depuse în original, semnate şi ştampilate din partea ofertantului, prin poştă, curierat sau personal la adresa mai sus indicata, in zilele lucratoare, intre orele 10-15. Limba de redactare a ofertei: Romană. Contractul va fi incheiat cu ofertantul castigator doar in conditiile in care acesta depune ca anexa la contract un certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte faptul ca nu se afla în stare de dizolvare, reorganizare judiciară, lichidare, executare silită, închidere operaţională, insolvenţă, faliment sau suspendare temporară a activităţii si ca are autorizat codul CAEN pentru a livra echipamentele pentru productia de incaltaminte, ce fac obiectul contractului. In cazul ofertantilor straini se va atasa un document echivalent certificatului constatator, din care sa rezulte faptul ca nu se afla în stare de dizolvare, reorganizare judiciară, lichidare, executare silită, închidere operaţională, insolvenţă, faliment sau suspendare temporară a activităţii si ca are autorizat codul CAEN pentru a livra echipamentele pentru productia de incaltaminte, ce fac obiectul contractului. Persoană de contact: MOROSAN CATALIN NICOLAE, Director General, telefon mobil 0745355285, tel 0256204896, fax 0256224438. Vă rugăm descărcati documentatia atasată pentru descrierea pe larg a specificatiilor tehnice si pentru detalii si explicatii privind conditiile si modalitatea de participare, criteriile de atribuire si continutul contractului de furnizare.