Descriere lot procedura

Beneficiar: SC SOFT EXPERT SRL Adresa sediu social: BUZĂU, Aleea Feroviarilor Nr.3, Bl.26, Ap.22, Județul Buzău Punct de lucru : str. Aninului, nr. 7, București Cod Unic de Înregistrare / CIF: 15264272 Număr de înregistrare la Registrul Comerţului: J10/181/2003 Telefon: 0728778822, Fax: 0314.25.63.09, email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Titlul proiectului: „Punct integrat de vanzare pentru Softexpert prin comert electronic”, finanțat prin Programul Operațional Sectorial ,, Creșterea Competitivității Economice “; Axa prioritară 3 ,, Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public “; Domeniul major de intervenție 3 – „Susţinerea e-economiei”, Operațiunea 2 – „Sprijin pentru dezvoltarea sistemelor de comerţ electronic şi a altor soluţii on-line pentru afaceri” Obiectul contractului: Furnizarea de echipamente TIC, Furnizare dotari, Servicii pentru achizitionare aplicatie informatica de comert electronic si Servicii de formare profesionala a personalului, detaliate pe loturi, in cadrul proiectului „Punct integrat de vanzare pentru Soft Expert prin comert electronic” Valoarea estimată a achiziției este de 119.474,00 lei fără TVA, din care: 1. Lot nr.1 Furnizarea de echipamente TIC; - valoare fara TVA 6.720 lei
 2. Lot nr.2 Furnizare dotari – Sistem de climatizare- valoare fara TVA 6.504 lei
 3. Lot nr.3 Furnizare dotari – Generator electric- valoare fara TVA 38.250 lei
 4. Lot nr.4 Servicii pentru achizitionare aplicatie informatica de comert electronic si Servicii de formare profesionala a personalului; - valoare fara TVA 68.000 lei
 
 Procedura de achizitie conform legii: Procedura simplificata aplicata de beneficiarii privati in cadrul proiectelor finantate din instrumente structurale, obiectivul “Convergenta” precum si in cadrul proiectelor finantate prin Mecanismele Financiare SEE si Norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari – ORDINUL 1120 / 2013 Locul de livrare și de instalare a echipamentelor TIC, a dotarilor si serviciilor: Punct de lucru : str. Aninului, nr. 7, București. Adresa la care se transmit ofertele: Punct de lucru : str. Aninului, nr. 7, București Data și ora limită de depunere a ofertelor: 22.01.2014 ora 12:00, iar deschiderea ofertelor se va face in data de 22.01.2014 ora 17:00 la Punct de lucru al societății din str. Aninului, nr. 7, București Valabilitatea ofertei: 45 zile calendaristice de la data deschiderii ofertelor, 22.01.2014 Limba de redactare a ofertei: Limba romana. Oferta prezentata de ofertanti din alta tara pot fi prezentate in alta limba, cu conditia ca acestea sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana. Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului: „tehnico economica”, cu conditia respectării specificatiilor tehnice. Perioada de valabilitate a contractului de furnizare si/sau servicii este: 1. Lot nr.1 Furnizarea de echipamente TIC; - maximum 60 zile 2. Lot nr.2 Furnizare dotari – Sistem de climatizare ;- maximum 90 zile 3. Lot nr.3 Furnizare dotari – Generator electric ;- maximum 90 zile 4. Lot nr.4 Servicii pentru achizitionare aplicatie informatica de comert electronic si Servicii de formare profesionala a personalului; - maximum 150 zile Informații și clarificări: se pot solicita în scris până la data 15.01.2014, ora: 16:00. Clarificările se acceptă în formă scrisă personal sau prin fax/email/poștă/curier rapid la adresa: Punct de lucru : str. Aninului, nr. 7, București; prin fax: Fax: 0314.25.63.09, email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Detalii suplimentare puteţi obţine de la: Nume persoană contact DUMITRU VALENTIN-FLORENTIN Funcţie: Manager proiect Telefon: 0728778822, fax: 0314.25.63.09, email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.