Descriere lot procedura

S.C. AEROSTAR S.A. BACAU - Partener 1 CONTRACT POSDRU/125/5.1/S/129302 Cod SMIS 51828 MASURI ACTIVE DE OCUPARE IN SECTORUL AERONAUTIC PRIN FORMARE PROFESIONALA INOVATIVA (AEROTRAINING) ID 129302 Nr.551/08.12.2014 ANUNŢ DE PARTICIPARE FURNIZARE ECHIPAMENTE ŞI UTILAJE PENTRU INSTRUIRE PRACTICĂ pe 4 loturi: • LOT 3, CONTRACT FURNIZARE MAŞINĂ DE ADUNAT ŞI ÎNTINS TABLĂ I. ACHIZITORUL I.1) Denumire, adrese şi punct(e) de contact Denumire: S.C. AEROSTAR S.A. Adresa: str. Condorilor nr.9, jud. Bacău Localitate: Bacău Cod Poştal: 600302 Ţara: România Puncte de contact: str. Condorilor nr.9, mun. Bacău, jud. Bacău Persoana de contact: Călugăru Gabriel Telefon: +40234/575070, interior 1638. E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Fax: +40234/572259 ALTE INFORMAŢII ŞI/SAU CLARIFICĂRI POT FI OBŢINUTE DE LA: Punctul (punctele) de contact menţionat(e) anterior în intervalul orar 09.00 – 15.00. DATA PUBLICĂRII ANUNŢULUI: 08.12.2014, pe pagina web www.fonduri-ue.ro DATA ŞI ORA LIMITĂ DE PRIMIRE A SOLICITĂRILOR DE CLARIFICĂRI: Data limită: 10.12.2014 Ora limită: 12:00 DATA LIMITĂ DE TRANSMITERE A RĂSPUNSULUI LA CLARIFICĂRI: în termen de maxim 2 zile lucrătoare de la primirea solicitărilor de clarificări, dar în orice caz până la data de 11.12.2014, pentru ultimul set de solicitări de clarificări. S.C. AEROSTAR S.A. va clarifica în scris orice neclaritate, formulată de ofertanţi în legătură cu procedura de atribuire. CAIETUL DE SARCINI ŞI DOCUMENTELE SUPLIMENTARE POT FI OBŢINUTE LA: Punctul (punctele) de contact menţionat(e) anterior OFERTELE TREBUIE TRANSMISE LA: Punctul (punctele) de contact menţionat(e) anterior I.2) Principala activitate sau activităţi ale achizitorului Societate comercială cu răspundere limitată Activitate: Cod CAEN – 3030 Fabricarea de aeronave şi nave spaţiale; Achizitorul achiziţionează în numele altor autorităţi contractante NU I.3) Sursa de finanţare CONTRACT DE FINANŢARE POSDRU/125/5.1/S/129302 semnat cu Organismul Intermediar Regional pentru Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane Regiunea Nord-Est - 95 % - fonduri comunitare şi bugetul naţional; - 5 % - surse proprii. După caz, proiect/program finanţat din fonduri comunitare Da Fondul Social European, Bugetul de stat, Contribuţia proprie a beneficiarului Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 Axa prioritară nr. 5 - Promovarea măsurilor active de ocupare Domeniul major de intervenţie 5.1 - Dezvoltarea şi implementarea măsurilor active de ocupare Proiectul ,,MĂSURI ACTIVE DE OCUPARE ÎN SECTORUL AERONAUTIC PRIN FORMARE PROFESIONALĂ INOVATIVĂ (AEROTRAINING)” I.4) Forma juridică Forma juridică pe care o va lua grupul de operatori economici căruia i s-ar putea atribui contractul: Asociere în participaţie conform art. 1949 si urm. din Codul Civil II: OBIECTUL CONTRACTULUI II.1) Descriere II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE ECHIPAMENTE ŞI UTILAJE PENTRU INSTRUIRE PRACTICĂ – cod CPV: 42000000 - 6, pe 4 loturi LOT 3 – CONTRACT FURNIZARE MAŞINĂ DE ADUNAT ŞI ÎNTINS TABLĂ II. 1.2) Denumire contract , locul de livrare sau prestare şi locaţia de instalare: Contract furnizare Maşină de adunat şi întins tablă Locul furnizării: str. Condorilor nr.9, jud. Bacău, mun.Bacău. (a) Lucrări □ (b) Produse X (c) Servicii □ II.1.3) Procedura se finalizează prin : Contract de furnizare: X Încheierea unui acord-cadru: □ II.1.4) Durata contractului de achiziţie publică. 6 luni de la data semnării contractului. Perioada de garanţie: minim 12 luni de la recepţia finală, cantitativă şi calitativă a produsului. II.1.5) Valoarea totală estimată a contractului fără TVA: Lotul 3: Contract furnizare – 75.295,00 lei, fără TVA. Total Lot 1 + Lot 2 + Lot 3 + Lot 4 = 224.717,00 Lei. II.1.6) Divizare pe loturi Da. Lot 1 - Echipamente şi utilaje pentru instruire practică: Maşină de instalare nituri, Maşină de instalare Hi-Lock, Pistol aplicare sealant şi Maşină de debitat cu o valoare de 9.672,00 Lei fără TVA. Lot 2 - Echipamente şi utilaje pentru instruire practică: Ghilotină manuală cu o valoare de 29.750,00 Lei fără TVA. Lot 3 - Echipamente şi utilaje pentru instruire practică: Maşină de adunat şi întins tablă cu o valoare de 75.295,00 Lei fără TVA. Lot 4 - Echipamente şi utilaje pentru instruire practică: Abkant hidraulic cu o valoare de 110.000,00 Lei fără TVA. II.1.7) Ofertele alternative sunt acceptate da □ nu x II.2) Cantitatea sau scopul contractului: - 1 ( una) buc. Maşină de adunat şi întins tablă. II.2.2) Ajustarea preţului contractului da □ nu X III. Condiţii specifice contractului III.1. Contract rezervat Nu III.2. Altele Nu IV: PROCEDURA IV.1) Procedura selectată Licitaţie deschisă □ Licitaţie restrânsă □ Licitaţie restrânsă accelerată □ Dialog competitiv □ Negociere cu anunţ de participare □ Negociere fără anunţ de participare □ Cerere de oferte □ Concurs de soluţii □ Procedura simplificată X Conform Ordinului Ministrului Fondurilor Europene nr. 1120/15.10.2013 privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul "Convergenţa", precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări Legislaţia aplicabilă: a) Ordin 1120/15.10.2013 privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanzate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă”, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări; b) art. 60 din Regulamentul (CE) nr. 1.083/2006 al Consiliului din 11 iulie 2006 de stabilire a anumitor dispoziţii generale privind Fondul European de Dezvoltare Regională, Fondul Social European şi Fondul de Coeziune şi de abrogare a Regulamentului (CE) nr. 1.260/1999, cu modificările şi completările ulterioare; alte acte normative aplicabile V. CRITERII DE CALIFICARE ŞI/SAU SELECŢIE V.1) Situaţia personală a candidatului /ofertantului Documente privind eligibilitatea solicitantului şi calitatea de participant la procedură Se vor prezenta în original, în conformitate cu modelele prezentate în cadrul documentaţiei pentru ofertanţi (cerinţe obligatorii): (a) Formularul nr. 2 – Declaraţie privind eligibilitatea; (b) Formularul nr. 3 – Declaraţie privind neîncadrarea în situaţii care să afecteze calitatea de participant; (c) Formularul nr. 4 – Declaraţie privind evitarea conflictului de interese; (d) Formularul nr. 5 – Declaraţie privind calitatea de participant. În cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat să îndeplinească individual cerinţele şi să prezinte aceste formulare. Ofertantul nu are dreptul, în cadrul acestei proceduri: i. să depună două sau mai multe oferte individuale şi/sau comune, sub sancţiunea excluderii din competiţie a tuturor ofertelor în cauză; ii. să depună ofertă individuală/comună şi să fie nominalizat ca subcontractant în cadrul unei alte oferte, sub sancţiunea excluderii ofertei individuale sau, după caz, a celei în care este ofertant asociat; iii. persoanele afiliate au dreptul de a participa în cadrul aceleiaşi proceduri de atribuire, dar numai în cazul în care participarea acestora nu este de natură să distorsioneze concurenţă. O persoană este afiliată cu o altă persoană dacă relaţia dintre ele este definită de cel puţin unul dintre următoarele cazuri: a) o persoană fizică este afiliată cu altă persoană fizică, dacă acestea sunt soţ/soţie sau rude până la gradul al III-lea inclusiv. Între persoanele afiliate, preţul la care se transferă bunurile corporale sau necorporale ori se prestează servicii reprezintă preţ de transfer; b) o persoană fizică este afiliată cu o persoană juridică dacă persoana fizică deţine, în mod direct sau indirect, inclusiv deţinerile persoanelor afiliate, minimum 25% din valoarea/numărul titlurilor de participare sau al drepturilor de vot deţinute la persoana juridică ori dacă controlează în mod efectiv persoana juridică; c) o persoană juridică este afiliată cu o altă persoană juridică dacă cel puţin: (i) prima persoană juridică deţine, în mod direct sau indirect, inclusiv deţinerile persoanelor afiliate, minimum 25% din valoarea/numărul titlurilor de participare sau al drepturilor de vot la cealaltă persoană juridică ori dacă controlează persoana juridică; (ii) a doua persoană juridică deţine, în mod direct sau indirect, inclusiv deţinerile persoanelor afiliate, minimum 25% din valoarea/numărul titlurilor de participare sau al drepturilor de vot la prima persoană juridică; (iii) persoana juridică terţă deţine, în mod direct sau indirect, inclusiv deţinerile persoanelor afiliate, minimum 25% din valoarea/numărul titlurilor de participare sau al drepturilor de vot atât la prima persoană juridică, cât si la cea de-a doua. V.2) Certificate de atestare fiscală Persoane juridice/fizice române Se vor prezenta certificate în original/copie legalizată/copie lizibilă cu menţiunea conform cu originalul ( cerinţe obligatorii). (a) privind îndeplinirea obligaţiilor scadente de plată a impozitelor şi taxelor către stat, inclusiv cele locale, precum şi a contribuţiei pentru asigurările sociale de stat, valabile la data deschiderii ofertei Certificat de Atestare Fiscală emis de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) pentru îndeplinirea obligaţiilor de plată a impozitelor, taxelor şi contribuţiilor de asigurări sociale către bugetele componente ale bugetului general consolidat, în conformitate cu prevederile legale în vigoare în România, valabil la data deschiderii ofertelor. (b) Certificat de atestare fiscală emis de structura de impozite şi taxe locale, pentru îndeplinirea obligaţiilor scadente de plată către bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor. Persoane juridice/fizice străine Se vor prezenta ( cerinte obligatorii). - certificat sau alt document edificator emis de autoritatea competentă sau, în cazul în care nu se eliberează acestea, o declaraţie pe proprie răspundere autentică, dată în faţa unui notar, a unei unităţi administrative sau judiciare ori a unei asociaţii profesionale care are competenţă în acest sens, din care să rezulte că ofertantul nu are datorii faţă de bugetul central şi bugetele locale, în conformitate cu prevederile legale din ţara în care ofertantul este rezident. În cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat să îndeplinească individual cerinţele şi să prezinte aceste documente. V.3) Capacitatea de exercitare a activităţii profesionale (înregistrare) Persoane juridice/fizice române Se vor prezenta – cerinţă obligatorie: - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului; Informaţiile cuprinse în certificatul constatator trebuie să fie reale/actuale la data limită de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie să aibă corespondent în codul CAEN indicat în certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului. sau - orice alte documente edificatoare considerate necesare pentru dovedirea apartenenţei la categoria profesională impusă de îndeplinirea contractului. Persoane juridice /fizice străine Se vor prezenta – cerinţă obligatorie:  Documente care dovedesc o formă de înregistrare/atestare ori apartenenţă din punct de vedere profesional (documentele trebuie să dovedească capacitatea de exercitare a activităţii profesionale). În cazul în care oferta este depusă de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele menţionate mai sus. V. 4) Situaţia economico-financiară Informaţii privind situaţia economico-financiară Cerinţa 1 – Cifra de afaceri globală înregistrată în ultimii 2 ani Ofertantul trebuie să aibă o cifră de afaceri globală anuală din ultimii 2 ani (2012, 2013) de minim: 75.295,00 Lei. Modalitatea de îndeplinire: Ofertantul va completa Formularul 6; pentru echivalenţă se va avea în vedere cursul mediu anual lei/valută comunicat de BNR. Cerinţa 2 – Bilanţul contabil înregistrat la organele fiscale competente Modalitatea de îndeplinire: Se va prezenta bilanţul contabil aferent anilor 2012 şi 2013; Se va prezenta bilanţul complet conform Normelor Metodologice ale Ministerului Finanţelor (copie lizibilă cu menţiunea conform cu originalul). Dacă un grup de operatori economici depune o ofertă comună, atunci situaţia economică şi financiară se demonstrează prin luarea în considerare (cumularea) a resurselor tuturor membrilor asocierii. În acest caz, fiecare asociat este obligat să prezinte aceste documente, iar cerinţa minimă se va considera îndeplinită în mod cumulativ de operatorii economici participanţi la procedură în asociere. Întreprinderile mici şi mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a cerinţei privind cuantumul cifrei de afaceri în conformitate cu art. 16 din Legea nr. 346/2004. În cazul în care ofertantul este o asociere, încadrarea în categoria întreprinderilor mici şi mijlocii se va analiza cu privire la fiecare membru al asocierii. Astfel, dacă toţi asociaţii se încadrează, în mod individual, în categoria IMM, aceştia pot beneficia de reducerea cu 50% a cerinţei privind cuantumul cifrei de afaceri şi a garanţiei de participare. Ofertantul care solicită reducerea cerinţei privind cuantumul cifrei de afaceri la 50% va prezenta o declaraţie pe propria răspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004, din care să rezulte că se încadrează în categoria IMM. Achizitorul îşi rezervă dreptul de a solicita ofertanţilor prezentarea şi a altor documente în cazul în care cele nominalizate mai sus nu sunt relevante. V.5) Capacitatea tehnică şi/sau profesională Informaţii privind capacitatea tehnică Cerinţa 1: Dovada că ofertantul a mai realizat cel puţin un contract . Ofertantul va face dovada prestării cel puţin a unui contract de furnizare similar cu cel ofertat, în ultimii trei ani. Modalitatea de îndeplinire: - Lista contractelor prestate în ultimii 3 ani – Formularul 7, în original; - Documente (contracte, procese verbale de recepţie, copie factura, etc.) din care să rezulte că activitatea de furnizare, trebuie să aibă o valoare (cumulată in cazul care sunt invocate mai multe contracte) cel puţin egală cu valoarea estimată a contractului care face obiectul prezentei proceduri (copie conţinând menţiunea conform cu originalul), respectiv: 75.295,00 lei, fără TVA. Aspecte comune Dacă un grup de operatori economici depune o ofertă comună, atunci situaţia economică şi financiară se demonstrează prin luarea în considerare (cumularea) resurselor tuturor membrilor asocierii. În acest caz, fiecare asociat este obligat să prezinte aceste documente, iar cerinţa minimă se va considera îndeplinită în mod cumulativ de operatorii economici participanţi la procedură în asociere. Informaţii privind subcontractanţii Subcontractarea nu este permisă. V.6. Standarde de protecţia muncii şi protecţia mediului Se va completa o declaraţie pe proprie răspundere ( Formular nr.10). Notă * Va fi exclus de la procedura de achiziţie ofertantul care: 1. nu a prezentat unul din documentele menţionate în Cap.V. 2. nu şi-a îndeplinit obligaţiile exigibile de plată a impozitelor şi taxelor către stat, inclusiv cele locale, precum şi contribuţiile pentru asigurările sociale de stat. 3. este în stare de insolvenţă, faliment ori lichidare, afacerile îî sunt conduse de un administrator judiciar sau activităţile sale comerciale sunt suspendate ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii sau este într – o situaţie similară cu cele anterioare, reglementată de lege. Pentru îndeplinirea cerinţei eligibilităţii ofertanţilor, comisia de evaluare îşi rezervă dreptul de a solicita clarificări/completări în vederea asigurării conformităţii cu documentele prezentate. VI. PREZENTAREA OFERTEI VI.1) Limba de redactare a ofertei Oferta şi documentele de calificare vor fi redactate în limba română. Documentele emise de instituţii/organisme oficiale din ţara în care ofertanţii străini sunt rezidenţi pot fi prezentate în altă limbă, cu condiţia ca acestea să fie însoţite de o traducere autorizată în limba specificată în Fişa de date a achiziţiei. VI.2) Perioada de valabilitate a ofertei Valabilitatea ofertelor: 60 de zile de la data deschiderii acestora. Ofertantul are obligaţia de a menţine oferta valabilă pe toată perioada de valabilitate a ofertei. VI.3) Garanţia de participare Solicitat □ Nesolicitat x VI.4) Garanţia de bună execuţie a contractului Solicitat □ Nesolicitat X VI.5) Modul de prezentare a propunerii tehnice 1. Ofertantul are obligaţia de a întocmi propunerea tehnică astfel încât în procesul de evaluare, informaţiile din cadrul acesteia să permită identificarea facilă a corespondenţei cu specificaţiile tehnice minime. Produsele oferite trebuie să aibă configuraţia completă aşa cum este cerută în caietul de sarcini. De asemenea, în cadrul propunerii tehnice vor fi menţionate . 2. Ofertantul trebuie să prezinte un exemplar al ofertei şi al documentelor care o însoţesc; 3. Se va avea în vedere faptul că înainte de desemnarea ofertantului câştigător achizitorul poate solicita ofertanţilor verificarea practică a specificaţiilor tehnice menţionate în oferta tehnică; 4. Se vor respecta prevederile Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006, HG nr. 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare ale Legii 319/2006. Operatorii economici vor indica în cadrul ofertei faptul că la elaborarea acesteia au ţinut cont de obligaţiile referitoare la condiţiile de muncă şi protecţia muncii. VI.6) Modul de prezentare a propunerii financiare Se va completa şi depune Formularul 8; Valoarea estimată este de : • 75.295,00 Lei, fără TVA – pentru Lot 3 Preţurile cotate de ofertant în propunerea financiară se vor conforma cu cerinţele specificate mai jos:  Ofertantul are obligaţia de a exprima preţul în Lei, fără TVA, evidenţiindu-se distinct TVA-ul.  Oferta de preţ trebuie să acopere întregul contract, aşa cum este descris în documentaţia de atribuire.  Preţul contractului este ferm şi nemodificabil pe toată durată de desfăşurare a contractului.  Preţurile oferite trebuie să includă taxele şi impozitele datorate, precum şi oricare alte contribuţii solicitate prin lege, in situaţia produselor importate.Preţurile propuse se consideră a fi preţuri finale şi nu sunt afectate de orice variaţie în impozitele, taxele şi/sau contribuţiile menţionate mai sus. Pentru ofertanţii străini propunerea financiară va fi calculată în funcţie de cursul Euro care va fi afişat de BNR în data de 08.12.2014. VI.7) Modul de prezentare a ofertei Oferta se va depune la sediul achizitorului, din str. Condorilor nr.9, mun.Bacău, jud. Bacau, în următoarele condiţii obligatorii: a) Oferta se va depune într-un exemplar original şi o copie pe CD; b) Oferta va conţine câte 3 plicuri care vor fi etichetate astfel: I. Documente de calificare. II. Propunerea tehnică. III. Propunerea financiară, indicându-se totodată denumirea ofertantului şi adresa acestuia. Acestea vor fi închise într-un plic separat netransparent. Pe acest plic se va marca: (i) obiectul procedurii de achiziţie publică, (ii) achizitorul şi adresa completă a acestuia, (iii) Menţiunea: ”A NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE DATA DE DESCHIDERE A OFERTELOR: 17.12.2014, ora 10.00” c) Documentele care însoţesc oferta sunt: - scrisoarea de înaintare (Formularul 1). Scrisoarea de înaintare va fi ataşată plicului exterior şi va fi ştampilată cu data şi ora transmiterii/depunerii ofertei. - împuternicire (Formular 9) şi copie carte de Identitate a împuternicitului, declaraţie privind încadrarea în categoria IMM (dacă este cazul). d) Întreaga ofertă va fi semnată şi ştampilată pe fiecare pagină şi numerotată crescător de la prima până la ultima pagină, pe aceasta din urmă fiind trecută menţiunea „ULTIMA PAGINĂ”. e) În cazul unor neconcordanţe între varianta pe suport hârtie şi cea în format electronic, va prevala cea pe suport hârtie (original). f) Originalul trebuie tipărit cu cerneală neradiabilă şi va fi semnat pe fiecare pagină de reprezentantul/reprezentanţii autorizaţi corespunzător să angajeze ofertantul în contract. g) În cazul documentelor emise de instituţii/organisme oficiale abilitate în acest sens, documentele respective trebuie să fie semnate şi parafate conform prevederilor legale. h) Oferta va conţine în mod obligatoriu un OPIS al documentelor care se depun. i) Orice ştersătură, adăugare, interliniere sau scris peste cel dinainte sunt valide doar dacă sunt vizate de către persoana/persoanele autorizată/autorizate să semneze oferta. j) Achizitorul nu îşi asumă nicio responsabilitate în cazul în care documentele de participare nu sunt intacte, sigilate sau plicul exterior nu este marcat conform prevederilor de mai sus. Cheltuielile poştale cad în sarcina operatorului economic. Plicul/coletul conţinând oferta se primeşte de către achizitor numai dacă este intact, sigilat şi netransparent. Ofertele primite se păstrează nedeschise de achizitor, până la data şi ora începerii şedinţei de deschidere. VI.8) Data limită de depunere a ofertelor 16.12.2014, ora 10.00. Oferta poate fi transmisă prin poştă sau depusă direct la sediul achizitorului. S.C. AEROSTAR S.A. str. Condorilor nr. 9, mun.Bacău, jud. Bacău – Registratură. Oferta care este depusă/transmisă la o altă adresă a achizitorului decât cea stabilită în anunţul de participare sau care este primită de către achizitor după expirarea datei/orei limită pentru depunere se returnează nedeschisă. VI.9) Posibilitatea retragerii sau modificării ofertei Oferta poate fi modificată/retrasă anterior datei şi orei limită stabilite pentru depunerea acesteia. Modificarea sau retragerea candidaturii/ofertei se realizează prin solicitare scrisă în acest sens, depusă până la data limită stabilită pentru depunere. Pentru a fi considerate parte a candidaturii/ofertei, modificările trebuie prezentate cu amendamentul că pe plicul exterior se va marca, în mod obligatoriu, şi inscripţia "MODIFICĂRI”. Oferta este declarată întârziată, dacă aceasta a fost depusă la o altă adresă decât cea stabilită în anunţul de participare sau a fost depusă după data şi ora limită de depunere a ofertelor. VI.10) Deschiderea ofertelor 17.12.2014, ora 10.00 S.C. AEROSTAR S.A. str. Condorilor nr. 9, mun.Bacău, jud. Bacău. Reprezentanţii ofertanţilor au dreptul de a fi prezenţi la şedinţa de deschidere. Ofertele vor fi deschise de către comisia de deschidere a ofertelor numită în acest scop. Reprezentanţii ofertanţilor care sunt prezenţi vor fi invitaţi să semneze procesul verbal. Lipsa semnăturii unui ofertant de pe acest proces verbal nu invalidează conţinutul şi efectul procesului verbal de deschidere a ofertei. Câte o copie a procesului verbal se distribuie tuturor ofertanţilor prezenţi. La şedinţa de deschidere vor participa: (i) membrii comisiei de evaluare; (ii) reprezentanţii ofertanţilor cu condiţia prezentării împuternicirii (Formular 9) şi copiei după cartea de identitate; (iii) alte persoane autorizate de achizitor. VII. CRITERII DE ATRIBUIRE VII.1) Criterii de atribuire Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic (a se vedea criteriile de evaluare stipulate în fişa de date şi caietul de sarcini). VIII. INFORMAŢII SUPLIMENTARE VIII.1) Contractul este periodic Nu VIII.2) Contractul se înscrie într-un proiect/program finanţat din fonduri comunitare Da Tip de finanţare: Fondul Social European, Bugetul de stat, Contribuţia proprie a beneficiarului Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 Proiectul “MĂSURI ACTIVE DE OCUPARE ÎN SECTORUL AERONAUTIC PRIN FORMARE PROFESIONALĂ INOVATIVĂ (AEROTRAINING)”. IX.3) Căi de atac Denumire: S.C. AEROSTAR S.A. Adresa: str. Condorilor nr.9, jud. Bacău Localitate: Bacau Cod poştal: 600302 Ţara: România E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Telefon: +40234575070, interior 1638. Adresa internet: www.aerostar.ro Fax: +40234/572259 Eventualele contestaţii se vor depune în termen de 2 zile lucrătoare de la primirea comunicării scrise privind rezultatul procedurii, în intervalul orar 09-15. Termenul de depunere a contestaţiei curge începând cu ziua următoare primirii comunicării privind rezultatul procedurii de la achizitor. Aerostar S.A. va proceda la soluţionarea contestaţiei depuse în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea acesteia.