Descriere lot procedura

DESCRIERE A ACHIZIŢIEI SC DENTICARE IMPLANTOLOGY CENTER SRL Adresa: București Calea 13 Septembrie nr. 235, bl. V3, sc. 2, AP 39, sector 5, CP 050723 Tel: +40749025050 Fax +40 318 16 60 47 sau +40 (21) 410 62 15 Email :ş Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Persoane şi coordonate de contact: Responsabilul de achiziţii : Ştefan Gheoda Obiectul contractului: Cod CPV 33112300-1- Scanere cu ultrasunete. Valoarea contractului: Valoarea estimată a achiziţiei TOTALĂ: 154.000 RON fără TVA sub sancţiunea încadrării ofertei drept inacceptabilă.Toate produsele de mai sus au caracteristicile tehnice minime descrise in caietul de sarcini - parte integrantă din prezenta documentaţie de atribuire. Procedura aplicată : Procedura simplificată aplicată de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţa” precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi Norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare bunuri, servicii sau lucrări aprobată prin Ordinul de ministru 1.120/2013. Durata contractului de achiziţie : maxim 2 luni. Condiţii specifice contractului : Să se asigure service post-garanţie minim 2 ani. - Să se prezinte garanţia produsului de minim 24 luni - Timp de intervenţie max 48 ore CRITERII DE CALIFICARE ŞI/SAU SELECŢIE Cerinţe obligatorii : 1. Situaţia personală a candidatului /ofertantului - certificat de atestare fiscală valabil, emis de Administraţia Financiară, în original sau în copie legalizată - Declaraţie privind eligibilitatea - Prezentare formular 12A. - Documente privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din Ordonanţa: Se solicită completarea unei declaraţii pe proprie răspundere, conform formularului 12B 2. Capacitatea de exercitare a activităţii profesionale Persoane juridice/fizice române - Certificat constatator emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului valabil, în original sau copie legalizată Persoane juridice /fizice străine - Documente care dovedesc o formă de înregistrare / atestare ori apartenenţă din punct de vedere profesional 3. Capacitatea tehnică şi/sau profesională Informaţii privind capacitatea tehnică - să fi avut activitate comercială cu aparatura similară (de exemplu, copie după un contract încheiat şi copia procesului verbal de recepţie) - recomandări de la beneficiari - certificare conform standardului ISO 9001/( producător) 4. Situaţia economico-financiară Informaţii privind situaţia economico-financiară - ultimul bilanţ contabil vizat de organul fiscal - balanţa de verificare pe luna anterioară prezentării ofertei. PREZENTAREA OFERTEI Limba de redactare a ofertei- limba română Modul de prezentare a propunerii : - Propunerea tehnică se va prezenta detaliat, urmând modelul de prezentare al cerinţelor tehnice solicitate în caietul de sarcini, care să permită identificarea cu uşurinţă a corespondenţei cu specificaţiile tehnice minime solicitate în Caietul de Sarcini (prezentarea ofertei în oglindă). Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că produsele ofertate îndeplinesc în totalitate cerinţele tehnice din caietul de sarcini-parte integrantă din documentaţia de atribuire. Cerinţele tehnice din caietul de sarcini vor fi considerate ca având menţiunea de «sau echivalent», iar ofertantul are obligaţia de a demonstra echivalenţa produselor ofertate cu cele solicitate.Cerinţele tehnice solicitate reprezintă un minim de cerinţe tehnice ce trebuie respectate de produsele ofertate.Orice ofertă care se abate de la prevederile cerinţelor tehnice minime impuse, va fi luată în considerare doar în măsura în care propunerea tehnică presupune asigurarea unui nivel calitativ superior cerinţelor minimale. Ofertarea de produse cu caracteristici tehnice inferioare atrage neconformitatea ofertei şi descalificarea ofertantului. - Propunerea financiară va fi întocmită prin depunerea: Formularului de ofertă completat ; Propunerea financiară trebuie să se încadreze în limita fondurilor care pot fi disponibilizate pentru îndeplinirea contractului de achiziţie publică, sub sancţiunea respingerii acesteia drept inadmisibilă.Adjudecarea se va face pentru întreaga soluţie ofertată. Nu se acceptă oferte parţiale Preţul total va include toate cheltuielile necesare pentru execuţia contractului: furnizare, instalare, transport. Ofertantul are obligaţia de a exprima preţul în ron. Valoarea menţionată în formularul de ofertă va fi exprimată în cifre şi litere şi va include toate informaţiile cu privire la preţuri, tarife, precum şi alte condiţii financiare comerciale legate de obiectul contractului de achiziţie publică. Preţul contractului este ferm în RON şi nu se ajustează. Modul de prezentare a ofertei - Oferta va fi depusă la sediul beneficiarului. Data limită pentru transmiterea oferte: 20.01.2014 ora 12:00. Oferta va fi structurată pe: - propunere tehnică - propunere financiară - documente însoţitoare Orice ofertant are dreptul de a-şi modifica sau de a-şi retrage oferta numai înainte de data limită stabiliă pentru depunerea ofertei. Ofertantul nu are dreptul de a-şi retrage sau de a-şi modifica oferta după expirarea datei limită pentru depunerea ofertelor, sub sancţiunea excluderii acestuia de la procedură pentru atribuirea contractului de achiziţie publică. Oferta tehnică şi financiară şi documentele care însoţesc oferta se vor prezenta într-un plic închis, pe care se va scrie denumirea şi adresa operatorului economic, precum şi menţiunea "OFERTA TEHNICĂ ŞI FINACIARĂ ŞI DOCUMENTE ÎNSOŢITOARE". Plicul trebuie să fie marcat cu adresa achizitorului şi cu inscripţia "PENTRU ACHIZIŢIONARE SCANNER ULTRASUNETE "precum şi cu “A nu se deschide înainte de data 20.01.2014 ora 13:00. Denumire: SC DENTICARE IMPLANTOLOGY CENTER SRL Localitate si adresa: București Calea 13 Septembrie nr. 235, bl. V3, sc. 2, AP 39, sector 5, CP 050723 DACĂ PLICUL NU ESTE MARCAT CONFORM PREVEDERILOR DE MAI SUS , ACHIZITORUL NU ÎŞI ASUMĂ NICIO RESPONSABILITATE PENTRU RĂTĂCIREA DOCUMENTELOR DE CALIFICARE Perioada de valabilitate a ofertei - 30 zile . Deschiderea ofertelor – 20.01.2014 ora 13 :00 la sediul societăţii din București Calea 13 Septembrie nr. 235, bl. V3, sc. 2, AP 39, sector 5. CRITERII DE ATRIBUIRE - Preţul cel mai scăzut . Documentaţia de atribuire se poate obţine de la sediul beneficiarului sau pe e-mail pe baza de cerere scrisă transmisă pe mail sau fax. Director Proiect, Bogdan Vlădilă