Descriere lot procedura

În atenţia operatorilor economici interesaţi, INVITAȚIE DE PARTICIPARE la procedura de atribuire a contractului având ca obiect prestarea de: SERVICII CATERING PARTICIPANȚI LA SEMINARII ȘI CURSURI 1. Asociatia Centrul de Dezvoltare SMART, cu sediul regional în Galați, str. N Holban, nr. 10 bis, corp A, CP 800217, anunţă prin prezenta intenția de achiziționare a serviciilor de catering (tip bufet suedez) pentru participanții la seminarii și cursuri, organizate de către achizitor în regiunea Sud-Est (județele Galați, Brăila, Buzău, Vrancea, Tulcea, Constanța). 2. Sursa de finanţare: Fondul Social European, Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013 şi fonduri proprii. Numărul de identificare al contractului de finanţare: POSDRU/135/5.2/S/126259. Titlul proiectului: "START pentru tine!" 3. Modalitate de achiziţionare: Procedura simplificată aplicabilă beneficiarilor privaţi, aprobată prin Ordinul Ministrului Fondurilor Europene nr. 1120/2013. 4. Criteriul de atribuire: Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic. 5. Descrierea serviciilor solicitate / specificații tehnice minime: Prestatorul se obligă să asigure servicii de catering pentru participanţii la seminariile și cursurile organizate de achizitor în regiunea Sud-Est, în cadrul proiectului “START pentru tine!”, proiect ID POSDRU/135/5.2/S/126259. Serviciile de catering – tip bufet suedez, vor fi prestate astfel: - 1 cafea caldă, min 120 ml cu zahăr, lapte; - Gustare (exemplu: rulouri, pateuri, branzeturi, mezeluri, ruladă pui, ruladă porc, roșii umplute etc) – minim 250 gr/persoană; - Felul 1 (exemplu: piept pui la gratar, ceafă porc la grătar, legume asortate, cartofi la cuport etc) – minim 200 gr/persoană; - Salată – minim 75 gr/persoană; - 2 chifle/persoană; - 1 apă plată/minerală – 500 ml/persoană. Serviciile ofertate trebuie să includă transportul hranei la locația indicată de achizitor și asigurarea de tacâmuri, veselă, și pahare de unică folosință, șervețele, saci menajeri pentru debarasare etc. Locaţia prestării serviciilor: locul desfăşurării seminariilor și cursurilor organizate de achizitor, respectiv regiunea Sud-Est (județele Galați, Brăila, Buzău, Vrancea, Tulcea, Constanța). Locația exactă a desfășurării seminariilor și cursurilor va fi comunicată în timp util prestatorului. Perioada estimată: decembrie 2014 – august 2015. Numărul estimat de persoane care vor beneficia de serviciile de catering la fiecare întâlnire: 22 persoane. Număr estimat de întâlniri: 132, defalcat după cum urmează: - curs lucrător în comerț: 2 cursuri x 20 de întâlniri (partea teoretică) = 40 de întâlniri. - curs lucrător în alimentație: 2 cursuri x 20 de întâlniri (partea teoretică) = 40 de întâlniri. - curs competențe antreprenoriale: 4 cursuri x 10 întâlniri = 40 de întâlniri. - seminarii informative: 12 întâlniri. Aceste valori un caracter estimativ. Valoarea finală a contractului va rezulta din totalitatea serviciilor prestate și recepționate, confirmate de ambele părți prin procesele verbale de recepție. 6. Calendarul procedurii: Data limită pentru solicitarea de clarificări: 11.12.2014 Data limită pentru depunerea ofertelor: 16.12.2014, ora 12:00 Data și ora deschiderii ofertelor: 16.12.2014, ora 14:00. 7. Operatorii economici interesaţi îşi pot depune oferta până în data de 16.12.2014, ora 12:00, la adresa din Galați, str. N Holban, nr. 10 bis, corp A, CP 800217. Oferta va fi depusă în plic sigilat, și va conține oferta financiară, oferta tehnică și documentele de calificare solicitate în documentația pentru ofertanți. Oferta financiară va exprima în RON prețul (inclusiv TVA) / întâlnire. La întocmirea propunerii tehnice și financiare, operatorii economici vor avea în vedere numărul estimat de participanți la fiecare întâlnire: 22 persoane. Valoarea maximă bugetată este de 1500 RON (inclusiv TVA) / întâlnire. Prețul ofertei este ferm. NU se acceptă actualizarea preţului contractului. Cu stimă, Reprezentant legal Iulian Cătălin CAZACU