Descriere lot procedura

Obiectul procedurii de achizitie il constituie cheltuielile pentru achizitionarea serviciului si echipamentelor necesare introducerii in productie a sistemului EQTEST, respectiv: - Serviciu: „Cunostinte tehnice privind modul de concepere, construire si introducere in productie a echipamentului de testare si verificare la franare”; - Echipamente: „Utilaje, instalatii si echipamente strict necesare pentru introducerea rezultatelor cercetarii in ciclul productiv”, care sunt incluse in etapa: „Activitati pentru introducerea in productie a rezultatelor cercetarii-dezvoltarii”, in cadrul proiectului ,,Echipament de testare si verificare la franare pentru toate tipurile de autovehicule rutiere - EQTEST”. Ofertantii vor oferta integral pachetul de servicii si produse, respectiv fiecare din cele 18 componente ale pachetului, respectand bugetul maximal pentru fiecare serviciu si produs in parte, dat fiind faptul ca in cadrul livrabilului: „Cunostinte tehnice privind modul de concepere, construire si introducere in productie a echipamentului de testare si verificare la franare” se vor face precizari referitoare la metodele de proiectare, constructie si testare corelate cu echipamentele care vor fi achizitionate. Avand in vedere aceste aspecte si corespondenta dintre echipamente si livrabil, acestea vor forma un pachet unitar. Durata maxima a contractului este de 165 dse zile calendaristice. Documentatia suplimentara o puteti obtine pana la data de 28.11.2014, ora 16:30. Persoana de contact: Cringuta MANEA - Responsabil achizitii Tel. mobil: 0740.465.998 Fax: 021.233.38.88/9 E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.