Descriere lot procedura

PREZENTELE INFORMATII DESCRIPTIVE ALE PROIECTULUI VOR FI COMPLETATE CU SPECIFICATIILE TEHNICE CUPRINSE IN DOCUMENTUL CE POATE FI DESCARCAT LA FINALUL ANUNTULUI AUTORITATEA CONTRACTANTA/BENEFICARUL PRIVAT: Date contact: • Denumire S.C. TIRANA IMPORT EXPORT S.R.L • Persoana contact/Reprezentant legal Placintar Emanoil • Adresa Str. Alexandru Vaida Voievod, nr. 12, Mun. Cluj-Napoca, Jud. Cluj • Telefon 0744.618.682 • Telefon mobil 0744.618.682 • E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. • Nr. inregistrare la Registrul Comertului J12/1943/1992 • Cod unic de Inregistrare/CIF 246197 • Activitatea principala a beneficiarului privat (cod CAEN) 2550 DATE GENERALE DESPRE PROIECTUL DE INVESTITII • Titlul proiectului „Achizitie de utilaje la S.C. Tirana Import - Export S.R.L.“ • Numarul Contractului de Finantare 4m/400438/5/07.11.2013 • Cod SMIS 44156 • Locul de amplasare al investitiei B-dul Muncii, nr. 16, Mun. Cluj-Napoca, Jud. Cluj • Sursa de finantare PROGRAMUL OPERAȚIONAL SECTORIAL „Creşterea Competitivităţii Economice (POS CCE) 2007-2013”, AXA PRIORITARĂ 1 Un sistem de producţie inovativ şi eco-eficient de productie, DOMENIUL MAJOR DE INTERVENȚIE DMI 1.1. „Investiţii productive şi pregătirea pentru competiţia pe piaţă a întreprinderilor, în special a IMM-urilor”, OPERAŢIUNEA a) „Sprijin pentru consolidarea şi modernizarea sectorului productiv prin investiţii tangibile şi intangibile”, A2 – Sprijin financiar in valoare de pana la 1.065.000 lei acordat pentru investitii pentru intreprinderile INFORMATII RELEVANTE DESPRE CALENDARUL DERULARII PROCEDURII • Adresa de depunere a ofertelor Str. Alexandru Vaida Voievod, nr. 12, Mun. Cluj-Napoca, Jud. Cluj • Termenul maxim pentru Punerea la dispozitie a anuntului si a specificatiilor tehnice pe site-ul www.fonduri-ue.ro. 10.01.2014, ora 12.00 • Modul de punere la dispozitie a specificatiilor tehnice Publicarea pe site-ul www.fonduri-ue.ro. • Data si ora limita pana la care se pot solicita informatii suplimentare / clarificari 14.01.2014, ora 12.00 • Data si ora limita pana la care se va formula raspunsul la solicitarile de informatii suplimentare / clarificari In cel mai scurt timp, insa nu mai tarziu de data 16.01.2014 ora 20.00 • Data si ora limita de depunere a ofertelor 20.01.2014, ora 10.00 Modificarea si/ sau retragerea ofertei este posibila pana la data si ora limita de depunere a ofertelor, cu notificarea prealabila a beneficiarului. Beneficiarul privat nu raspunde de posibilitatea ofertantului de a depune noua oferta modificata/completata, pana la data si ora limita stabilita in documentatia de atribuire. Riscurile transmiterii ofertei, inclusiv forta majora revin exclusiv in sarcina ofertantului. Ofertele depuse la alta adresa sau dupa data si ora limita de depunere nu vor fi luate in considerare si vor fi returnate ofertantului fara a fi deschise. O eventuala prelungire a perioadei de depunere a ofertelor, suspendarea sau anularea procedurii va fi publicata pe site-ul www.fonduri-ue.ro. • Data si ora prevazuta pentru Sedinta de deschidere a ofertelor 20.01.2014, ora 17.00 • Perioada derularii sedintei de evaluare a ofertelor 22.01.2014, incepand cu ora 17.00 • Informare privind rezultatul procedurii In termen de maxim 5 zile de la deschiderea ofertelor. VALOAREA ESTIMATA A ECHIPAMENTELOR SUPUSE PROCEDURII DE ACHIZITII 1. Linie de indreptat si taiat la dimensiuni(1buc.): 426.199,50 lei (95.400 euro) 2. Linie dubla automata executat tabla trapez(1 buc.): 482.490,00 lei (108.000 euro) 3. Linie automata fasonare(1buc.): 419.051,50 lei (93.800 euro 4. Servicii de instruire specializata a personalului(1 buc.) 1.116,88lei (250 euro) TOTAL BUGET – VALOARE ESTIMATA: 1.328.857,88 lei (297.450,00 euro) Divizare pe loturi: DA: Lotul 1 (poz. 1+2+4); Lotul 2 (poz. 3) DOCUMENTE DE CALIFICARE: • Certificat de inregistrare fiscala • Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal pentru ofertantul care participa, in mod individual sau ca asociat, la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie. • In cazul in care firma ofertanta este inregistrata intr-o tara UE/NON UE, alta decat Romania este nevoie de prezentarea unui Certificat emis de o autoritate similara cu O.R.C. din tara in care este inregistrata societatea, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte autorizarea pentru comercializarea echipamentelor/utilajelor solicitate si actionariatul societatii. • Oferta tehnico - economica • Declaratie privind eligibilitatea (Anexa 1) • Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 14 si art. 15 din OUG nr. 66/2011 privind conflictul de interese (Anexa 2) • Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 şi art. 69 din OUG nr. 34/2006 (Anexa 3) INFORMATII RELEVANTE DESPRE CRITERIUL DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI • In conformitate cu prevederile Ordinul MFE nr. 1120/15.10.2013: Art. 7 – Procedura simplificata, Etapa 2 - Prospectarea pietii, punctul c) Elaborarea notei justificative de atribuire: „Se justifică alegerea ofertei pentru contractare (se prezintă avantajele tehnice și financiare care motivează alegerea în raport cu celelalte oferte primite/specificațiile tehnice)” • Pot constitui un avantaj competitiv, fara insa a se limita la acestea, urmatoarele:  ofertarea unui termen de livrare cat mai redus  ofertarea unui termen de garantie cat mai indelungat etc. INFORMATII RELEVANTE DESPRE OBIECTUL CONTRACTULUI • Tip Contract Contract de Furnizare • Durata Contractului Maxim 9 luni, nu mai tarziu de 25.10.2014 • Locul de livrare al echipamentelor B-dul Muncii, nr. 16, Mun. Cluj-Napoca, Jud. Cluj • Informatii despre prevederile obligatorii ale Contractului de Furnizare  Contractul se va semna numai cu operatorul economic stabilit prin nota justificativa de atribuire.  Contractul trebuie să mentioneze datele de identificare ale celor două parti semnatare, obiectul, valoarea si durata contractului. Vor fi prevazute in mod expres conditii referitoare la prestarea serviciilor, executia lucrarilor, livrare, montaj, punere in functiune, receptie, standarde de calitate, service, garantii, posibilitatea de acordare a unui avans etc., dupa caz, conform prevederilor legale aplicabile.  Oferta aleasa si specificatiile tehnice vor fi parte integranta din contract, sub forma de anexe.  Nu se pot modifica prin contract specificatiile tehnice si oferta câştigătoare care au stat la baza atribuirii contractului.  Orice contract semnat în conditiile legislatiei nationale in vigoare incepe să produca efecte din momentul semnarii acestuia de către ambele parti. Anterior semnarii contractului nu pot fi furnizate/prestate/executate bunuri/servicii/lucrari si nu pot fi efectuate plati. Acelaşi principiu este aplicabil si actelor aditionale la aceste contracte.