Descriere lot procedura

S.C. EPINVEST S.R.L CUI: 6541951 Comuna Florești, Str. Avram Iancu, Nr.502-504, Jud. Cluj Tel. 0264-593519/ 0264-275227 Fax 0264-594565 ANUNȚ DE INTENȚIE La procedura de atribuire a Contractului de furnizare echipamente IT și software auxiliar PROGRAMUL OPERAȚIONAL SECTORIAL „Creşterea Competitivităţii Economice” AXA PRIORITARĂ 3 Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public DOMENIU MAJOR DE INTERVENȚIE 3 Dezvoltarea e-economiei OPERAŢIUNEA 1 Sprijin pentru sisteme TIC integrate şi alte aplicaţii electronice pentru afaceri ”Creșterea eficienței firmei EPINVEST prin implementarea sistem TIC integrat” Obiectul contractului de furnizare îl constituie achiziţionarea de licențe CRM și software contabilitate, servicii de implementare și servicii de instruire: 1. Server - 1 buc 2. Laptop – 18 buc 3. Desktop – 23 buc 4. Monitor – 15 buc 5. Imprimantă laser – 1 buc 6. Imprimantă matriceală – 8 buc 7. Internet router – 1 buc 8. Switch – 1 buc 9. Accest point wireless – 1 buc 10. Cablu rețea patch – 50 buc 11. Conector – 50 buc 12. Cabinet rețea – 1 buc 13. Patch – 1 buc 14. Placă rețea – 15 buc 15. Sistem operare – 41 buc 16. Program editare birou – 41buc 17. program editare text – 2 buc 18. Program editare imagini – 1 buc 19. Antivirus – 41 buc 20. Licența utilizatori la distanță – 30 buc Locul de livrare a produselor ( locația implementării proiectului ):  FLORESTI, Str.Avram Iancu, Nr. 502-504, Jud.Cluj;  ALBA IULIA,Mun.Alba-Iulia, Str. Alexandru Ioan Cuza, Nr.20, bloc G3-G4, AP1-3, Jud.Alba;  Brasov, Municipiul Brasov, str.Barbu Lautaru nr. 1, parter, ap.1, Jud.Brasov,  MIERCUREA CIUC, Mun.Miercurea Ciuc, Str.Lunca Mare, Nr.25, Jud.Harghita,  BAIA MARE, Mun. Baia-Mare, Str.Decebal, Nr.2 parter, jud.Maramures,  TARGU-MURES, Mun.Targu-Mures, Str. Dezrobirii, Nr.5, Jud.Mures Tipul și durata contractului: • contract de furnizare echipamente IT și software auxiliar • durata contractului: 5 luni Termenul de livrare: 11.03.2014 Valoarea estimată a contractului: 310.787 RON + TVA Defalcarea valorii estimate: Denumire:  Server - 1 buc în valoare de 23.500 RON +TVA  Laptop – 18 buc în valoare de 68.400 RON +TVA  Desktop – 23 buc în valoare de 41.400 RON +TVA  Monitor – 15 buc în valoare de 12.000 RON +TVA  Imprimantă laser – 1 buc în valoare de 6.500 RON +TVA  Imprimantă matriceală – 8 buc în valoare de 7.600 RON +TVA  Internet router – 1 buc în valoare de 1.400 RON +TVA  Switch – 1 buc în valoare de 2.500 RON +TVA  Accest point wireless – 1 buc în valoare de 500 RON +TVA  Cablu rețea patch – 50 buc în valoare de 300 RON +TVA  Conector – 50 buc în valoare de 250 RON +TVA  Cabinet rețea – 1 buc în valoare de 3.500 RON +TVA  Patch – 1 buc în valoare de 300 RON +TVA  Placă rețea – 15 buc în valoare de 750 RON +TVA  Sistem operare – 41 buc în valoare de 36.900 RON +TVA  Program editare birou – 41buc în valoare de 61.500 RON +TVA  program editare text – 2 buc în valoare de 10.000 RON +TVA  Program editare imagini – 1 buc în valoare de 5.500 RON +TVA  Antivirus – 41 buc în valoare de 8.487 RON +TVA  Licența utilizatori la distanță – 30 buc în valoare de 19.500 RON +TVA Procedura de atribuire aplicată: conform Ordinului privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă“, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 15.11.2013 ora 12:00 Locul şi modalitatea de depunere: Ofertele trebuie depuse în original, semnate şi ştampilate din partea ofertantului. Prin poştă, curierat sau personal la: Comuna Florești, Str. Avram Iancu, Nr.502-504, Jud. Cluj cod postal 407280. Data, ora şi locul deschiderii ofertei: Evaluarea ofertelor se va face în comuna Florești, Str. Avram Iancu, Nr.502-504, Jud. Cluj cod postal 407280 între 18.11.2013 și 19.11.2013, în intervalul orar: 09:00 - 17:00 Limba de redactare a ofertei: română Moneda folosită: RON Ofertele alternative: interzise Modalitatea de solicitare a clarificărilor: Clarificările pot fi trimise prin email sau fax la: Benedek Zsolt Tel: 0264-593519/ 0264-275227 Fax 0264-594565 Email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. DATA: 08.11.2013 SC EPINVEST SRL