S.C. EPINVEST S.R.L
CUI: 6541951
Comuna Florești, Str. Avram Iancu, Nr.502-504, Jud. Cluj
Tel. 0264-593519/ 0264-275227
Fax 0264-594565
ANUNȚ DE INTENȚIE
La procedura de atribuire a Contractului de furnizare echipamente IT și software auxiliar
PROGRAMUL OPERAȚIONAL SECTORIAL
„Creşterea Competitivităţii Economice”
AXA PRIORITARĂ 3
Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public
DOMENIU MAJOR DE INTERVENȚIE 3
Dezvoltarea e-economiei
OPERAŢIUNEA 1
Sprijin pentru sisteme TIC integrate şi alte aplicaţii electronice pentru afaceri
”Creșterea eficienței firmei EPINVEST prin implementarea sistem TIC integrat”
Obiectul contractului de furnizare îl constituie achiziţionarea de licențe CRM și software contabilitate, servicii de implementare și servicii de instruire:
1. Server - 1 buc
2. Laptop – 18 buc
3. Desktop – 23 buc
4. Monitor – 15 buc
5. Imprimantă laser – 1 buc
6. Imprimantă matriceală – 8 buc
7. Internet router – 1 buc
8. Switch – 1 buc
9. Accest point wireless – 1 buc
10. Cablu rețea patch – 50 buc
11. Conector – 50 buc
12. Cabinet rețea – 1 buc
13. Patch – 1 buc
14. Placă rețea – 15 buc
15. Sistem operare – 41 buc
16. Program editare birou – 41buc
17. program editare text – 2 buc
18. Program editare imagini – 1 buc
19. Antivirus – 41 buc
20. Licența utilizatori la distanță – 30 buc
Locul de livrare a produselor ( locația implementării proiectului ):
FLORESTI, Str.Avram Iancu, Nr. 502-504, Jud.Cluj;
ALBA IULIA,Mun.Alba-Iulia, Str. Alexandru Ioan Cuza, Nr.20, bloc G3-G4, AP1-3, Jud.Alba;
Brasov, Municipiul Brasov, str.Barbu Lautaru nr. 1, parter, ap.1, Jud.Brasov,
MIERCUREA CIUC, Mun.Miercurea Ciuc, Str.Lunca Mare, Nr.25, Jud.Harghita,
BAIA MARE, Mun. Baia-Mare, Str.Decebal, Nr.2 parter, jud.Maramures,
TARGU-MURES, Mun.Targu-Mures, Str. Dezrobirii, Nr.5, Jud.Mures
Tipul și durata contractului:
• contract de furnizare echipamente IT și software auxiliar
• durata contractului: 5 luni
Termenul de livrare: 11.03.2014
Valoarea estimată a contractului: 310.787 RON + TVA
Defalcarea valorii estimate:
Denumire:
Server - 1 buc în valoare de 23.500 RON +TVA
Laptop – 18 buc în valoare de 68.400 RON +TVA
Desktop – 23 buc în valoare de 41.400 RON +TVA
Monitor – 15 buc în valoare de 12.000 RON +TVA
Imprimantă laser – 1 buc în valoare de 6.500 RON +TVA
Imprimantă matriceală – 8 buc în valoare de 7.600 RON +TVA
Internet router – 1 buc în valoare de 1.400 RON +TVA
Switch – 1 buc în valoare de 2.500 RON +TVA
Accest point wireless – 1 buc în valoare de 500 RON +TVA
Cablu rețea patch – 50 buc în valoare de 300 RON +TVA
Conector – 50 buc în valoare de 250 RON +TVA
Cabinet rețea – 1 buc în valoare de 3.500 RON +TVA
Patch – 1 buc în valoare de 300 RON +TVA
Placă rețea – 15 buc în valoare de 750 RON +TVA
Sistem operare – 41 buc în valoare de 36.900 RON +TVA
Program editare birou – 41buc în valoare de 61.500 RON +TVA
program editare text – 2 buc în valoare de 10.000 RON +TVA
Program editare imagini – 1 buc în valoare de 5.500 RON +TVA
Antivirus – 41 buc în valoare de 8.487 RON +TVA
Licența utilizatori la distanță – 30 buc în valoare de 19.500 RON +TVA
Procedura de atribuire aplicată: conform Ordinului privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă“, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări
Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 15.11.2013 ora 12:00
Locul şi modalitatea de depunere:
Ofertele trebuie depuse în original, semnate şi ştampilate din partea ofertantului.
Prin poştă, curierat sau personal la: Comuna Florești, Str. Avram Iancu, Nr.502-504, Jud. Cluj cod postal 407280.
Data, ora şi locul deschiderii ofertei:
Evaluarea ofertelor se va face în comuna Florești, Str. Avram Iancu, Nr.502-504, Jud. Cluj cod postal 407280 între 18.11.2013 și 19.11.2013, în intervalul orar: 09:00 - 17:00
Limba de redactare a ofertei: română
Moneda folosită: RON
Ofertele alternative: interzise
Modalitatea de solicitare a clarificărilor:
Clarificările pot fi trimise prin email sau fax la:
Benedek Zsolt
Tel: 0264-593519/ 0264-275227
Fax 0264-594565
Email:
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
DATA: 08.11.2013
SC EPINVEST SRL