SPECIFICAŢII
la procedura de atribuire a Contractului de furnizare
PROGRAMUL OPERAȚIONAL SECTORIAL
„Creşterea Competitivităţii Economice”
AXA PRIORITARĂ 1- Un sistem inovativ si ecoeficient de productie
DOMENIU MAJOR DE INTERVENȚIE 1.1 – Investitii productive si pregatirea pentru competitia pe piata a intreprinderilor, in special a IMM
OPERAŢIUNEA a) – Sprijin pentru consolidarea sectorului productiv prin investitii tangibile si intangibile
A2- Sprijin financiar în valoare de până la 1.065.000 lei acordat pentru investiții pentru întreprinderile mici și mijlocii
Titlu proiect: “Constructia si utilarea unei unitati de productie pentru cartuse de imprimanta”
I. Informaţii generale
Obiectul contractului de furnizare:
1. Echipament D pentru curatare ink-jet
2. Echipament A pentru curatare ink jet
3. Echipament C pentru curatare ink-jet
4. Statie pentru introducerea cernelii in cartus
5. Echipament pentru introducerea cernelii in cartusele tip `tank`
6. Echipament special pentru testarea cartuselor
7. Aparat pentru inchidere pungi ink jet/toner
8. Masa vacumatica pentru curatare subansamble
9. Aspirator special pentru toner
10. Echipament special pentru curatare interioara
11. Statie dozare pentru incarcare cu toner
12. Echipament A pentru introducerea rapida a tonerului /3 culori diferite
13. Echipament pentru polishare role
14. Compresor tehnologic pentru aer comprimat
15. Navete EURO
16. Naveta EURO inalta
17. Cântar digital pentru materii prime si materiale
18. Cântar digital pentru cartuse
19. Cărucior profesional cu platforma
20. Cărucior pliabil
21. Cărucior cu platformă
22. Transpaleta electrica pietonala cu operare la mică înălţime
23. TRANSPALETA ELECTRICA
24. Masina de paletizat
25. Masina pentru termocontractie
26. Linie tehnologica de productie cu banda
27. CITITOR COD BARA
28. IMPRIMANTA COD BARA
29. Imprimanta pentru testare - tip 1
30. Imprimanta pentru testare - tip 2
31. Imprimanta pentru testare - tip 3
32. Imprimanta pentru testare - tip 4
33. Imprimanta pentru testare - tip 5
34. Imprimanta pentru testare - tip 6
35. Imprimanta pentru testare - tip 7
36. Imprimanta pentru testare - tip 8
37. Imprimanta pentru testare - tip 9
38. Imprimanta pentru testare - tip 10
39. Imprimanta pentru testare - tip 11
40. Imprimanta pentru testare - tip 12
41. Imprimanta pentru testare - tip 13
42. Imprimanta pentru testare - tip 14
43. Imprimanta pentru testare - tip 15
44. Imprimanta pentru testare - tip 16
45. Imprimanta pentru testare - tip 17
46. Imprimanta pentru testare - tip 18
47. Imprimanta pentru testare - tip 19
48. Imprimanta pentru testare - tip 20
Locul de livrare a produselor ( locația implementării proiectului ): Județul Cluj, Localitatea Cluj-Napoca, Parcul industrial Tetarom, Str. Tăietura Turcului, nr.47
Tipul și durata contractului:
• contract de furnizare
• durata contractului: 8 luni, până la sfârşitul perioadei de implementare a proiectului.
Termenul de livrare: maxim 6 luni
Valoarea estimată a contractului: 626.881,84 Ron + TVA, defalcate in felul urmator:
1. Echipament D pentru curatare ink-jet : 40201,61 RON + TVA, 1 buc
2. Echipament A pentru curatare ink jet: 19783,40 RON + TVA, 1 buc
3. Echipament C pentru curatare ink-jet :12013,52 RON + TVA, 1 buc, 1 buc
4. Statie pentru introducerea cernelii in cartus: 41740.80 RON + TVA, 1 buc
5. Echipament pentru introducerea cernelii in cartusele tip `tank`: 28262.00 RON + TVA, 1 buc
6. Echipament special pentru testarea cartuselor 56306,60 RON + TVA, 1 buc
7. Aparat pentru inchidere pungi ink jet/toner 5952.41 RON + TVA, 1 buc
Total Echipamente cerneala: 204260,34 RON + TVA
8. Masa vacumatica pentru curatare subansamble 42906.07 RON + TVA, 1 buc
9. Aspirator special pentru toner 6591.57 RON + TVA, 1 buc
10. Echipament special pentru curatare interioara 51219.44 RON + TVA, 1 buc
11. Statie dozare pentru incarcare cu toner 92699.36 RON + TVA, 1 buc
12. Echipament A pentru introducerea rapida a tonerului /3 culori diferite- 3 buc, 10739.56 RON + TVA/buc, total: 32218,68 RON + TVA
13. Echipament pentru polishare role 14696.24 RON + TVA, 1 buc
14. Compresor tehnologic pentru aer comprimat, 2 buc, 6061.11 RON + TVA/buc, total: 12122.22 RON + TVA
Total Echipamente toner: 252453,58 RON + TVA
15. Navete EURO, 10 buc , 81 RON + TVA/buc, total: 810 RON + TVA
16. Naveta EURO inalta, 10 buc , 135 RON + TVA/buc, total: 1350 RON + TVA
17. Cântar digital pentru materii prime si materiale : 1200 RON + TVA, 1 buc
18. Cântar digital pentru cartuse: 2175 RON + TVA, 1 buc
19. Cărucior profesional cu platforma: 2 buc , 1500 RON + TVA/buc, total: 3000 RON + TVA
20. Cărucior pliabil 3 buc, 600 RON + TVA/buc, total: 1800 RON + TVA
21. Cărucior cu platformă, 3 buc , 648 RON + TVA/buc, total: 1944 RON + TVA
22. Transpaleta electrica pietonala cu operare la mică înălţime 15343.50 RON + TVA, 1 buc
23. TRANSPALETA ELECTRICA 21280.70 RON + TVA , 1 buc
24. Masina de paletizat 24103.65 RON + TVA, 1 buc
25. Masina pentru termocontractie 14983.35 RON + TVA, 1 buc
26. Linie tehnologica de productie cu banda 22583.60 RON + TVA, 1 buc
27. CITITOR COD BARA 16286.25 RON + TVA, 1 buc
28. IMPRIMANTA COD BARA 9771.75 RON + TVA, 1 buc
Total Alte dotari: 136631,80 RON + TVA
29. Imprimanta pentru testare - tip 1 1 buc 599.70 lei+TVA
30. Imprimanta pentru testare - tip 2 1 buc 1606.95 lei+ TVA
31. Imprimanta pentru testare - tip 3 1 buc 2815.87 lei+ TVA
32. Imprimanta pentru testare - tip 4 1 buc 738.55 lei+ TVA
33. Imprimanta pentru testare - tip 5 1 buc 913.08 lei+ TVA
34. Imprimanta pentru testare - tip 6 1 buc 466.19 lei+ TVA
35. Imprimanta pentru testare - tip 7 1 buc 752.5 lei + TVA
36. Imprimanta pentru testare - tip 8 1 buc 1053.82 lei+ TVA
37. Imprimanta pentru testare - tip 9 1 buc 601.33 lei+ TVA
38. Imprimanta pentru testare - tip 10 1 buc 2602.27 lei+ TVA
39. Imprimanta pentru testare - tip 11 1 buc 470.3 lei+ TVA
40. Imprimanta pentru testare - tip 12 1 buc 474.47 lei+ TVA
41. Imprimanta pentru testare - tip 13 1 buc 2312.11 lei+ TVA
42. Imprimanta pentru testare - tip 14 1 buc 782.64 lei+ TVA
43. Imprimanta pentru testare - tip 15 1 buc 978.3 lei + TVA
44. Imprimanta pentru testare - tip 16 1 buc 1108.74 lei+ TVA
45. Imprimanta pentru testare - tip 17 1 buc 1500.06 lei+ TVA
46. Imprimanta pentru testare - tip 18 1 buc 9783 lei+ TVA
47. Imprimanta pentru testare - tip 19 1 buc 1478.32 lei+ TVA
48. Imprimanta pentru testare - tip 20 1 buc 2497.92 lei+ TVA
Total Imprimante pentru testare: 33536,12 RON + TVA
Procedura de atribuire aplicată: Ordinul 1120 din 2013, Procedura simplificată aplicată de beneficiarii privați în cadrul proiectelor finanțate din instrumentele structurale, obiectivul “ Convergență”, precum și în cadrul proiectelor finanțate prin mecanisme financiare SEE și norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări.
Criteriul de evaluare și selecție a ofertelor de preț:
Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea avantajelor tehnice și financiare prezentate de către ofertanți, cu condiția respectării criteriilor solicitate de transmitere și prezentare a ofertelor. Va fi selectată câștigătoare oferta care prezintă un raport optim de calitate-preț pentru beneficiar.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 21.11.2014, ora 16:00
Locul şi modalitatea de depunere:
Oferta se depune într-un singur exemplar, în original, semnat și ștampilat din partea ofertantului. La ofertă trebuie anexate anexele prevăzute la Secţiunea V.
Ofertele se depun prin poştă, curierat sau personal la adresa: Str.Berariei, nr 6, Cluj Napoca, jud. Cluj .
Data, ora şi locul deschiderii ofertei:
Adresa: Str.Berariei, nr 6, Cluj Napoca, jud. Cluj, 24.11.2014, în intervalul orar: 12: 00 - 16: 00
Limba de redactare a ofertei: Limba română
Moneda folosită: RON
Ofertele alternative: interzise
Modalitatea de solicitare a clarificărilor:
Clarificările pot fi trimise prin email sau fax la:
Adresă poștă electronică:
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Telefon: 0743025899
Fax: 0364 567 490
Persoana de contact: Dumbrava Dan Lucian
Clarificările/modificările aduse la informațiile inițiale vor fi publicate la secțiunea IV. Operatorii economici vor putea vizualiza aceste clarificări/modificări pe toată perioada de derulare a procedurii de achiziție.
DATA: 14.11.2014