Descriere lot procedura

SPECIFICAŢII la procedura de atribuire a Contractului de furnizare PROGRAMUL OPERAȚIONAL SECTORIAL „Creşterea Competitivităţii Economice” AXA PRIORITARĂ 1- Un sistem inovativ si ecoeficient de productie DOMENIU MAJOR DE INTERVENȚIE 1.1 – Investitii productive si pregatirea pentru competitia pe piata a intreprinderilor, in special a IMM OPERAŢIUNEA a) – Sprijin pentru consolidarea sectorului productiv prin investitii tangibile si intangibile A2- Sprijin financiar în valoare de până la 1.065.000 lei acordat pentru investiții pentru întreprinderile mici și mijlocii Titlu proiect: “Constructia si utilarea unei unitati de productie pentru cartuse de imprimanta” I. Informaţii generale Obiectul contractului de furnizare: 1. Echipament D pentru curatare ink-jet 2. Echipament A pentru curatare ink jet 3. Echipament C pentru curatare ink-jet 4. Statie pentru introducerea cernelii in cartus 5. Echipament pentru introducerea cernelii in cartusele tip `tank` 6. Echipament special pentru testarea cartuselor 7. Aparat pentru inchidere pungi ink jet/toner 8. Masa vacumatica pentru curatare subansamble 9. Aspirator special pentru toner 10. Echipament special pentru curatare interioara 11. Statie dozare pentru incarcare cu toner 12. Echipament A pentru introducerea rapida a tonerului /3 culori diferite 13. Echipament pentru polishare role 14. Compresor tehnologic pentru aer comprimat 15. Navete EURO 16. Naveta EURO inalta 17. Cântar digital pentru materii prime si materiale 18. Cântar digital pentru cartuse 19. Cărucior profesional cu platforma 20. Cărucior pliabil 21. Cărucior cu platformă 22. Transpaleta electrica pietonala cu operare la mică înălţime 23. TRANSPALETA ELECTRICA 24. Masina de paletizat 25. Masina pentru termocontractie 26. Linie tehnologica de productie cu banda 27. CITITOR COD BARA 28. IMPRIMANTA COD BARA 29. Imprimanta pentru testare - tip 1 30. Imprimanta pentru testare - tip 2 31. Imprimanta pentru testare - tip 3 32. Imprimanta pentru testare - tip 4 33. Imprimanta pentru testare - tip 5 34. Imprimanta pentru testare - tip 6 35. Imprimanta pentru testare - tip 7 36. Imprimanta pentru testare - tip 8 37. Imprimanta pentru testare - tip 9 38. Imprimanta pentru testare - tip 10 39. Imprimanta pentru testare - tip 11 40. Imprimanta pentru testare - tip 12 41. Imprimanta pentru testare - tip 13 42. Imprimanta pentru testare - tip 14 43. Imprimanta pentru testare - tip 15 44. Imprimanta pentru testare - tip 16 45. Imprimanta pentru testare - tip 17 46. Imprimanta pentru testare - tip 18 47. Imprimanta pentru testare - tip 19 48. Imprimanta pentru testare - tip 20 Locul de livrare a produselor ( locația implementării proiectului ): Județul Cluj, Localitatea Cluj-Napoca, Parcul industrial Tetarom, Str. Tăietura Turcului, nr.47 Tipul și durata contractului: • contract de furnizare • durata contractului: 8 luni, până la sfârşitul perioadei de implementare a proiectului. Termenul de livrare: maxim 6 luni Valoarea estimată a contractului: 626.881,84 Ron + TVA, defalcate in felul urmator: 1. Echipament D pentru curatare ink-jet : 40201,61 RON + TVA, 1 buc 2. Echipament A pentru curatare ink jet: 19783,40 RON + TVA, 1 buc 3. Echipament C pentru curatare ink-jet :12013,52 RON + TVA, 1 buc, 1 buc 4. Statie pentru introducerea cernelii in cartus: 41740.80 RON + TVA, 1 buc 5. Echipament pentru introducerea cernelii in cartusele tip `tank`: 28262.00 RON + TVA, 1 buc 6. Echipament special pentru testarea cartuselor 56306,60 RON + TVA, 1 buc 7. Aparat pentru inchidere pungi ink jet/toner 5952.41 RON + TVA, 1 buc Total Echipamente cerneala: 204260,34 RON + TVA 8. Masa vacumatica pentru curatare subansamble 42906.07 RON + TVA, 1 buc 9. Aspirator special pentru toner 6591.57 RON + TVA, 1 buc 10. Echipament special pentru curatare interioara 51219.44 RON + TVA, 1 buc 11. Statie dozare pentru incarcare cu toner 92699.36 RON + TVA, 1 buc 12. Echipament A pentru introducerea rapida a tonerului /3 culori diferite- 3 buc, 10739.56 RON + TVA/buc, total: 32218,68 RON + TVA 13. Echipament pentru polishare role 14696.24 RON + TVA, 1 buc 14. Compresor tehnologic pentru aer comprimat, 2 buc, 6061.11 RON + TVA/buc, total: 12122.22 RON + TVA Total Echipamente toner: 252453,58 RON + TVA 15. Navete EURO, 10 buc , 81 RON + TVA/buc, total: 810 RON + TVA 16. Naveta EURO inalta, 10 buc , 135 RON + TVA/buc, total: 1350 RON + TVA 17. Cântar digital pentru materii prime si materiale : 1200 RON + TVA, 1 buc 18. Cântar digital pentru cartuse: 2175 RON + TVA, 1 buc 19. Cărucior profesional cu platforma: 2 buc , 1500 RON + TVA/buc, total: 3000 RON + TVA 20. Cărucior pliabil 3 buc, 600 RON + TVA/buc, total: 1800 RON + TVA 21. Cărucior cu platformă, 3 buc , 648 RON + TVA/buc, total: 1944 RON + TVA 22. Transpaleta electrica pietonala cu operare la mică înălţime 15343.50 RON + TVA, 1 buc 23. TRANSPALETA ELECTRICA 21280.70 RON + TVA , 1 buc 24. Masina de paletizat 24103.65 RON + TVA, 1 buc 25. Masina pentru termocontractie 14983.35 RON + TVA, 1 buc 26. Linie tehnologica de productie cu banda 22583.60 RON + TVA, 1 buc 27. CITITOR COD BARA 16286.25 RON + TVA, 1 buc 28. IMPRIMANTA COD BARA 9771.75 RON + TVA, 1 buc Total Alte dotari: 136631,80 RON + TVA 29. Imprimanta pentru testare - tip 1 1 buc 599.70 lei+TVA 30. Imprimanta pentru testare - tip 2 1 buc 1606.95 lei+ TVA 31. Imprimanta pentru testare - tip 3 1 buc 2815.87 lei+ TVA 32. Imprimanta pentru testare - tip 4 1 buc 738.55 lei+ TVA 33. Imprimanta pentru testare - tip 5 1 buc 913.08 lei+ TVA 34. Imprimanta pentru testare - tip 6 1 buc 466.19 lei+ TVA 35. Imprimanta pentru testare - tip 7 1 buc 752.5 lei + TVA 36. Imprimanta pentru testare - tip 8 1 buc 1053.82 lei+ TVA 37. Imprimanta pentru testare - tip 9 1 buc 601.33 lei+ TVA 38. Imprimanta pentru testare - tip 10 1 buc 2602.27 lei+ TVA 39. Imprimanta pentru testare - tip 11 1 buc 470.3 lei+ TVA 40. Imprimanta pentru testare - tip 12 1 buc 474.47 lei+ TVA 41. Imprimanta pentru testare - tip 13 1 buc 2312.11 lei+ TVA 42. Imprimanta pentru testare - tip 14 1 buc 782.64 lei+ TVA 43. Imprimanta pentru testare - tip 15 1 buc 978.3 lei + TVA 44. Imprimanta pentru testare - tip 16 1 buc 1108.74 lei+ TVA 45. Imprimanta pentru testare - tip 17 1 buc 1500.06 lei+ TVA 46. Imprimanta pentru testare - tip 18 1 buc 9783 lei+ TVA 47. Imprimanta pentru testare - tip 19 1 buc 1478.32 lei+ TVA 48. Imprimanta pentru testare - tip 20 1 buc 2497.92 lei+ TVA Total Imprimante pentru testare: 33536,12 RON + TVA Procedura de atribuire aplicată: Ordinul 1120 din 2013, Procedura simplificată aplicată de beneficiarii privați în cadrul proiectelor finanțate din instrumentele structurale, obiectivul “ Convergență”, precum și în cadrul proiectelor finanțate prin mecanisme financiare SEE și norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări. Criteriul de evaluare și selecție a ofertelor de preț: Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea avantajelor tehnice și financiare prezentate de către ofertanți, cu condiția respectării criteriilor solicitate de transmitere și prezentare a ofertelor. Va fi selectată câștigătoare oferta care prezintă un raport optim de calitate-preț pentru beneficiar. Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 21.11.2014, ora 16:00 Locul şi modalitatea de depunere: Oferta se depune într-un singur exemplar, în original, semnat și ștampilat din partea ofertantului. La ofertă trebuie anexate anexele prevăzute la Secţiunea V. Ofertele se depun prin poştă, curierat sau personal la adresa: Str.Berariei, nr 6, Cluj Napoca, jud. Cluj . Data, ora şi locul deschiderii ofertei: Adresa: Str.Berariei, nr 6, Cluj Napoca, jud. Cluj, 24.11.2014, în intervalul orar: 12: 00 - 16: 00 Limba de redactare a ofertei: Limba română Moneda folosită: RON Ofertele alternative: interzise Modalitatea de solicitare a clarificărilor: Clarificările pot fi trimise prin email sau fax la: Adresă poștă electronică: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Telefon: 0743025899 Fax: 0364 567 490 Persoana de contact: Dumbrava Dan Lucian Clarificările/modificările aduse la informațiile inițiale vor fi publicate la secțiunea IV. Operatorii economici vor putea vizualiza aceste clarificări/modificări pe toată perioada de derulare a procedurii de achiziție. DATA: 14.11.2014