Descriere lot procedura

Lotul 1 Nr. crt. Denumire 1. Notebook + licenta Windows 7 2. Statie de lucru + licenta Windows 7 + Monitor + tastatura + mouse 3. Multifunctionale retea monocrom A3 > 100.000 pages/month 4. Imprimante retea laser color A3 5. Multifunctionale retea monocrom A4 > 100.000 pages/month 6. Imprimante retea laser monocrom A4 7. Imprimante matriciale A4 8. Windows Exchange Server Standard 2010 9. Windows Server 2008 Standard 10. Windows Server CAL 2008 11. Windows Exchange STDCAL 2010 12. Switch Layer 2-4 24 port Poe 10/100 - 10/100/100 SFP 13. Firewall 14. Servere 15. Switch 24 port POE + 2 SFP 16. Router WAN 17. Rack 42U (prize, ventilatoare, organizer) 18. UPS 2200 VA 19. TFT rack mount keyboard monitor 20. Switch 8 port 21. KVM 1x8 server console switch 22. Patch panel 24 port Cat 6 23. Pig tail FOMM50 - SC - 1m 24. Patch cord UTP CAT 6 2m 25. Fibra optica multimod Lotul 2 Nr. crt. Denumire 1. Videoproiector + ceiling mount kit min 3500 lumeni, contrast min 10000:1, 1920 x1080, 2xHDMI, VGA in, S-Video, Composite 2. Centrala conferinta 3. Mixer preamplificator 4. Amplificator min 240W/100V 5. Ecran proiectie 4/3 latime 3m (min) 6. Microfoane mobile 7. Unitate presedinte/delegat 8. Router/Acces point wireless (Poe) 9. Boxe pe/in perete 10. Stativ microfon podea cu girafa 11. Stativ microfon masa 12. Centrala telefonica IP max 500 useri 13. Server mesagerie vocala 14. Software supraveghere si analiza costuri 15. Gateway conexiune 1 16. Switch 24 port Poe + 2 SFP 17. Telefon IP conducere afisaj color 18. Licenţa user manager 19. Telefon IP user afisaj alb-negru 20. Licenţa user normal 21. Licenţe centrala 22. Certificare reţea si alte materiale auxiliare cablarii structurate necesare Ofertanţii vor prezenta: - oferta unica pentru ambele loturi de echipamente IT, nu se poate licita pe loturi separate; - descrierea detaliată a soluţiei oferite, inclusiv a aplicaţiilor de instant messaging/presence, video-conferinţă, SBC, mobilitate, precum şi a modului de integrare a acestora; - detalierea fiecărui punct al solicitărilor din prezentul caiet de sarcini, astfel încât să reiasă îndeplinirea integrală a cerinţelor; - prezentarea caracteristicilor echipamentelor ofertate in documentatia producatorului. Îndeplinirea caracteristicilor tehnice solicitate este obligatorie, fiind acceptate doar oferte cu caracteristici tehnice egale sau superioare celor solicitate. Pentru fiecare produs se va menţiona tipul, modelul şi producătorul. Produsele furnizate trebuie sa fie noi, nefolosite, fără defecte, realizate în conformitate cu standardele şi normele în vigoare, cu cea mai nouă versiune software disponibilă la producator în momentul livrării, având posibilitatea de upgrade ulterior. Ofertantul are obligatia sa asigure absolut toate serviciile privind instalarea si punerea in functiune a echipamentelor(la sediul beneficiarului), garantia si alte servicii conexe. Livrarea, instalarea, testarea şi punerea în funcţiune se vor efectua în termen de maximum 60 zile de la semnarea contractului, nefiind permisa modificarea termenului de livrare. La livrare se vor preda cărţile tehnice, manualele de operare, certificatele de garanţie, precum şi orice alte documente necesare operării/funcţionării. Oferta financiara trebuie sa fie prezentata in moneda nationala. Plata se va realiza in termenii si procentele urmatoare: *Lotul 2 cheltuieli eligibile - plata 40 % fara TVA la maxim 15 zile de la livrarea echipamentelor - plata 60 % + TVA-ul aferent ambelor transe de plata la maxim 60 zile de la instalare si dare in functiune. *Lotul 1 cheltuieli neeligibile - plata 40 % + TVA la maxim 15 zile de la livrarea echipamentelor - plata 60 % + TVA la maxim 60 zile de la instalare si dare in functiune. Plata se va realiza in baza receptiei finale (proces verbal de receptie si punere in functiune semnat) si in baza facturilor emise de catre furnizor. Produsele trebuie sa aiba garanţie de minimum 12 luni cu exceptia acelora unde se specifica alt termen de garantie. Perioada de garanţie începe cu data recepţiei finale efectuate după livrarea, instalarea şi testarea echipamentelor la destinaţia finală. Achizitorul are dreptul de a notifica imediat furnizorul, în scris, prin fax şi/sau e-mail, orice plângere sau reclamaţie ce apare în conformitate cu garanţia produselor. La primirea unei astfel de notificări, furnizorul are obligaţia de a se prezenta la sediul achizitorului pentru a constata şi a remedia defecţiunea sau de a înlocui produsul, fără costuri suplimentare pentru achizitor. Produsele care în timpul perioadei de garanţie le înlocuiesc pe cele defecte beneficiază de o nouă perioadă de garanţie, cu începere de la data înlocuirii produsului. Furnizorul are obligaţia de a face intervenţia, la sediul achizitorului, în maximum 24 ore*) de la semnalare, iar remedierea defecţiunii se face în maximum 5 zile*) de la constatare. *) în timpul programului normal de lucru al beneficiarului Codul CAEN principal al ofertantului trebuie sa fie din urmatoarele categorii: 4651, 2630. Codul CAEN secundar al ofertantului trebuie sa fie din urmatoarele categorii: 2620, 6209. Se cere experienta in proiecte similare, aceasta fiind evidentiata prin completarea Formularul 12 D si a Anexei Formular 12 D. Instalarea, punerea in functiune si asigurarea suportului pe toata perioada garantiei se vor efectua cu personal certificat de producatorul echipamentelor ofertate. Toate instalarile pachetelor software ofertate se vor efectua de catre personal certificat de producator pentru produsele ofertate. In oferta se vor prezenta certificari ale personalului tehnic care va efectua instalarea echipamentelor si configurarile solicitate. Ofertantul este obligat sa ataseze ofertei pe care o depune : - Certificatul constatator de la Registrul Comertului original sau copie conforma cu originalul; - Copie conforma cu originalul a Certificatului de inregistrare la Registrul Comertului; - Formularele - declaratii atasate la caietul de sarcini; - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani (formular 12D si anexa formular 12D) Ofertantul va depune impreuna cu oferta sa o lista cu subcontractantii implicati in furnizarea echipamentelor si prestarea serviciilor. Perioada de depunere a ofertelor este de 14 zile calendaristice de la data publicarii anuntului. Clarificari se pot solicita pe adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. (specificand numele proiectului). Oferta trebuie sa fie datata, semnata si stampilata pe fiecare pagina de catre reprezentantul legal.