Descriere lot procedura

INVITATIE DE PARTICIPARE LA OFERTARE In cadrul: PROGRAMUL OPERAŢIONAL REGIONAL 2007-2013 Axa prioritară 4 „Sprijinirea dezvoltării mediului de afaceri regional şi local” Domeniul de intervenţie 4.3. „Sprijinirea dezvoltării microîntreprinderilor” Titlul proiectului : “Dezvoltarea SC ATOPUM INVEST SRL prin achiziție de Buldoexcavatoare cu anexe “ Contract de finantare nr. 4359/30.06.2014, Cod SMIS 52394 Beneficiar: SC ATOPUM INVEST SRL Descrierea proiectului: Societatea ATOPUM INVEST SRL este in curs de realizare a unei investitii ce presupune achizitia a 2 utilaje specifice pentru dezvoltarea activitatii proprii de constructii. Activitatea ce se va desfasura ulterior implementarii proiectului este CAEN : 4221 Lucrări de construcţie a proiectelor utilitare pentru fluide Implementarea proiectulului a inceput in 30 iunie 2014 si va dura 6 luni de zile. Procedura aplicata: Procedura simplificată aplicata de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă”, precum si in cadrul proiectelor finantate prin mecanismele financiare SEE si norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari, aprobata prin Ordinul nr. 1.120 / 15.10.2013 Criteriul de atribuire: oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic, pentru ofertele conforme administrativ si tehnic - procedura detaliata prezentata in documentatia de atribuire atasata. Obiectul contractului: furnizarea de bunuri - buldoexcavator – 2 buc - in conformitate cu cap. 6 si Specificatiile tehnice atasate in Anexa A la prezenta documentatie. Programul derularii procedurii de achizitie: Data publicarii anuntului 06 nov 2014 Termenul limita pentru depunerea ofertelor 14 nov 2014 ora - 13.00 Data sesiunii de deschidere a ofertelor si data evaluarii ofertelor 14 nov 2014 ora 15.00 Anuntarea ofertantului castigator in privinta adjudecarii 14 nov 2014 ( sau cel tarziu 17 nov 2014) Adresa la care se depun ofertele si locul unde se va realiza deschiderea si evaluarea : Mun. Targoviste, strada Margini, nr. 85 jud. Dâmbovița, Valoarea estimata: Valoarea estimata a intregului lot este : 841.313,00 lei – echivalentul a 189.484,91 Euro Cursul de schimb utilizat: 4,4400 lei/euro Oferta trebuie sa contina: - O propunere tehnica si o propunere financiara - Documentele de calificare: - Certificat Constatator emis de ORC in original sau copie legalizata valabil la data depunerii ofertei (pentru persoanele juridice romane) / Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (original sau copie legalizata) insotite de traducere autorizata în limba romana (pentru persoanele juridice straine) - Formular 1 – Declaratie privind conflictul de interese - Formular 2 – Declaratie de eligibilitate - Formular 3 - Declaratie privind evitarea conflictului de interese Informatii detaliate despre continutul si prezentarea ofertei sunt atasate in documentatia de atribuire, iar modelulul formularelor este de asemenea atasat In arhiva atasata sunt incluse: in format pdf documentatia de atribuire si Anexa A - Specificatiile tehnice ale echipamentelor ; un document format World ce contine Anexa B - Formulare_ofertanti; Informatii suplimentare: dl. ION I. MARCU - Administrator, Tel. 0734404969, fax: 0345100135 e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Va multumim si asteptam oferta/ofertele dvs. Administrator / Reprezentant legal ION I. MARCU