Descriere lot procedura

7D SOLUTIONS SRL cu sediul in Mun. Brasov, Str. Ioan V. Socec, nr. 34, biroul 2, ap.10, judetul Brasov vă invită să participaţi la procedura de atribuire a contractului de furnizare echipamente specializate pentru organizari de evenimente, în cadul proiectului „Dezvoltarea societatii 7D SOLUTIONS prin achizitia de echipamente pentru organizari de evenimente” proiect finanţat prin POR 2007-2013, DMI: 4.3. „Sprijinirea dezvoltării microîntreprinderilor”. 1. Achizitor: 7D SOLUTIONS S.R.L 2. Obiectul contractului: contract de furnizare echipamente specializate pentru organizare de evenimente 3. Locatia de implementare a contractului: Punctul de lucru al 7D SOLUTIONS SRL din Mun. Campina, Str. B.P.Hasdeu, nr. 22, jud. Prahova 4. Tip contract: furnizare de echipamente 5. Durata contract: 6 luni de la data semnarii 6. Valoarea estimata a achizitiei este de 896.794,68 lei fara TVA 7. Procedura aplicata: Conform prevederilor OMFE nr. 1120/2013 privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii private în cadrul proiectelor finanțate din instrumente structurale, obiectivul "Convergenta", precum și în cadrul proiectelor finanțate prin mecanismele financiare SEE și norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări 8. Criteriul de atribuire: Pretul cel mai scazut 9. Data si ora limita de depunere a ofertei: 03/11/2014, ora 12:00 10. Adresa la care se transmit ofertele: Punctul de lucru al 7D SOLUTIONS SRL din Mun. Campina, Str. B.P.Hasdeu, nr. 22, jud. Prahova 11. Data si ora deschiderii ofertelor: 03/11/2014, ora 14:00 Informatii suplimentare si/sau clarificari puteti obtine la sediul societatii: Punctul de lucru al 7D SOLUTIONS S.R.L. din Mun. Campina, Str. B.P.Hasdeu, nr. 22, jud. Prahova, tel: 0742.131.677 sau fax: 0314327421 Email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.