Descriere lot procedura

Nr. 245/23.10.2014 ANUNŢ PUBLICITAR/ INVITAŢIE PARTICIPARE 1. Denumire contract/achiziţie publică: „Achizitie echipamente TIC, respectiv se vor achizitiona 32 de laptopuri, 6 videoproiectoare si 2 multifunctionale” 2. Tip contract: Contract de furnizare 3. Durata contractului: 60 zile de la data semnării contractului. 4. Locul de livrare a produselor/execuţie a lucrărilor sau de prestare a serviciilor: Bucuresti 5. Procedură de atribuire: procedură SIMPLIFICATA în conformitate cu prevederile Ordinului MFE nr. 1120/15.10.2013 publicat în Monitorul Oficial, Partea I nr. 650 din data de 22 octombrie 2013 privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul "Convergenţă", precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări 6. Scurtă descriere a obiectului contractului de achiziţie În vederea implementării corespunzătoare a activităţilor din cadrul proiectului, cofinanţat din FSE prin POSDRU 2007-2013 – „ Competente pentru ocupare - Program integrat de imbunătăţire a capacităţii de ocupare in domeniul auto a persoanelor în căutarea unui loc de muncă”, beneficiarul privat Meridian Business Grup SRL doreşte achiziţionarea de echipamente TIC ( 32 de laptopuri, 6 videoproiectoare si 2 multifunctionale) în conformitate cu specificaţiile tehnice din documentaţia pentru ofertanţi. Contractul se va derula în conformitate cu prevederile legislative naţionale şi respectiv europene referitoare la fondurile structurale, în special la Fondul Social European cu prevederile condiţiilor Generale şi Speciale ale contractului de finanţare, Ghidul solicitantului, Manualul beneficiarului elaborate de AMPOSDRU şi Ordinului 1120/15.10.2013. 7. Sursa de finanţare a contractului de achiziţie publică Axa prioritara: 5 – „Promovarea masurilor active de ocupare” Domeniul major de interventie 5.1. „Dezvoltarea si implementarea masurilor active de ocupare” Titlul proiectului: „Competente pentru ocupare - Program integrat de imbunatatire a capacitatii de ocupare in domeniul auto a persoanelor in cautarea unui loc de munca” Numărul de identificare al contractului: POSDRU/125/5.1/S/129109 8. Valoarea estimată a contractului de achiziţie publică: maxim 96.774,19 lei fără TVA. 9. Criteriul de atribuire aplicat pentru stabilirea ofertei câştigătoare: Oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic. 10. Reguli de transparenţă şi publicitate Documentația este incarcata integral pe site-ul www.fonduri-ue.ro , sectiunea Achizitii beneficiari privati SAU prin solicitare scrisă transmisă prin posta sau e-mail către Achizitor. Ofertantul va trebui sa respecte intocmai toate informatiile specificate in documentatia de atribuire atasata. 11. Informaţii suplimentare Pentru orice eventuale clarificări privind prezenta achiziţie, Ofertanţii pot contacta Achizitorul la TEL: 0748.205.004, E-MAIL: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. 12. Denumire Achizitor si Adresa achizitorului unde operatorii economici interesaţi pot transmite ofertele de preţ Meridian Business Grup SRL, Adresa: Strada Turnu Măgurele, nr.52-62, cod postal 041711, sector 4, Bucureşti, România 13. Data şi ora limită pentru depunerea ofertelor de preţ Data: 30.10.2014 Ora limită: ora 12:00 14. Data și ora ședinței de deschidere Data: 30.10.2014 Ora limită: ora 13:00