Descriere lot procedura

Anunţ de participare la achiziţia de “Servicii de furnizare hrana pentru participanții la cursurile de formare profesională ” în cadrul proiectului Componente Originale Pentru Promovarea Egalitatii De Sanse Pe Piata Muncii Si Dezvoltarea Resurselor Umane In Regiunea Nord-Vest - COMPASS” - POSDRU/150/6.3/G/13498 Asociatia Caritas Eparhial Greco-Catolic Cluj, cu sediul in Cluj-Napoca, str. Ady Endre, nr. 19, jud. Cluj, achiziţionează, in baza Instructiunii nr. 26 din 31.08.2010 emisa de catre AMPOSDRU, urmatoarele servicii: SERVICII DE FURNIZARE A HRANEI PARTICIPANTILOR LA PROGRAME DE FORMARE PROFESIONALA necesare pentru desfășurarea activității proiectului Componente Originale Pentru Promovarea Egalitatii De Sanse Pe Piata Muncii Si Dezvoltarea Resurselor Umane In Regiunea Nord-Vest - COMPASS” - POSDRU/150/6.3/G/13498. Codurile CPV aferente acestora sunt: 555200000-1- servicii de catering Surse de finanţare: Proiectul beneficiază de o finanţare nerambursabilă acordată din Fondul Social European şi din bugetul naţional. 1. Ofertele se vor depune până la data de 29.10. 2014, ora 13:00 la Asociatia Caritas Eparhial Greco-Catolic Cluj din Piata Cipariu, FN, Cluj-Napoca, Jud. Cluj, Romania (catedrala Greco-Catolica in constructie, etaj 1, Secretariat), în vederea atribuirii contractului pe baza criteriului „oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic”. 2. Factorii de evaluare ai ofertei sunt: prețul în proportie de 40%, caracteristicile privind nivelul calitativ în proporție de 40% si termen de livrare în proporție de 20%. 3. Caracteristicile privind nivelul calitativ vor fi evaluate prin analizarea cel putin a doua recomandari ale clientilor ofertantilor. Oferta se va depune în lei şi va rămâne fermă până la finalizarea contractului, conform celor 2 loturi descrise mai jos: • lotul 1: hrana participantilor la cursurile de specializare/perfectionare. • lotul 2: hrana participantilor la cursurile de calificare. Ofertele se pot depune pentru cele 2 loturi in comun sau individual. Valoarea estimată totala a contractului este de 254.000,00 lei cu TVA inclus. Durata contractului: pe toată durata implementării proiectului, respectiv de la data incheierii contractului pana la 29 octombrie 2015, livrarea și plata produselor făcându-se în etape, pe baza de comanda fermă și de disponibilul bănesc al asociației. Documentaţia de atribuire şi informaţii despre procedură se pot obţine în mod gratuit de pe pagina noastră de internet www.caritas-cluj.ro sau de la sediul nostru prin transmiterea unei solicitări prin e-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . Persoana de contact: Aurel Ana-manager de proiect, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. ; tel: 0731.202.448 CERINTE SPECIFICE PENTRU LOTUL I: hrana participantilor la cursurile de specializare/perfectionare. Se va depune oferta tehnico-economica in conformitate cu criteriile stabilite si anume: • Descriere activitate: cursuri specializare/perfectionare • Numar activitati: 2 x 10 zile/activitate. • Numar participanti: 20. • Pret estimat/participant: 10 lei TVA inclus. • Tip servire: bufet suedez - gustare calda servită in caserole, individual • Descriere hrana participanti: o apa plata: 500 ml/participant. o gustarea:  5 tipuri de gustari calde (ciorba + fel principal), una pentru fiecare zi lucratoare.  gramaj: minim 550 g/portie/persoană, livrate în porții individuale CERINTE SPECIFICE PENTRU LOTUL II: costuri cu hrana participantilor la cursurile de calificare. Se va depune oferta tehnico-economica in conformitate cu criteriile stabilite si anume: • Descriere activitate: hrana participanti cursuri de calificare • Numar activitati/durata: 20 serii curs x 90 zile fiecare curs x 14 participanti/curs • Numar participanti: 280. • Pret estimat/participant: 10 lei TVA inclus. • Tip servire: bufet suedez - gustare calda servită in caserole, individual • Descriere hrana participanti: o apa plata: 500 ml/participant. o gustarea:  5 tipuri de gustari calde (ciorba + fel principal), una pentru fiecare zi lucratoare.  gramaj: minim 550 g/portie/persoană, livrate în porții individuale • Meniurile gustării trebuie să fie variate și de la o zi la alta, Beneficiarul va lăsa la latitudinea prestatorului meniurile ce vor fi livrate zilnic, cu condiția ca să nu se livreze același meniu în decursul a 5 zile.