Descriere lot procedura

- achiziţionarea unui studiu de fezabilitate pentru construirea unei hale de aproximativ 2000 mp (hala, depoite de materii prime, spatii administrative, vestiare, sala de masa si grupuri sanitare) si reutilarea atelierului mecanic de productie a subansamblelor hidraulice cu echipamente noi, care integrează cele mai moderne tehnologii, care să ducă la economie de resurse, atat energetice cât şi umane. In prezent avem o unitate de producţie dotată cu echipamente depaşite fizic si moral. Productivitatea este redusă, există riscuri de erori de producţie datorită lipsei de tehnicitate a masinilor în condiţiile cresterii calităţii solicitate de clienţi, Conţinutul studiului de fezabilitate va fi cel reglementat de HG 28 din 2008. - achiziţionarea unei strategii de mediatizare şi a unui plan de promovare pentru noile produse ale companiei. Strategia de mediatizare si planul de promovare pe care le vom achiziţiona prin proiect vor cuprinde urmatoarele capitole : - obiectivele generale si specifice, - mijloacele necesare pentru atingerea obiectivelor, - strategia detaliata de mediatizare, - planul detaliat de promovare cu definirea perioadei de desfasurare a proiectului, - bugetul impartit pe etape, - instrumentele de evaluare intimpul implementarii (tablouri de bord, tablouri de pilotaj), - indicatori de realizare, indicatori de succes.