Descriere lot procedura

Fisa de date impreuna cu formularele aferente, specificatiile tehnice (piese scrise + piese desenate) si modelul de contract pot fi descarcate accesand urmatorul link DROPBOX: https://www.dropbox.com/sh/g1wx65574sjryvp/AAAZVYCLuhXST_X56iVIHmVCa?dl=0 Procedura de achizitie conform legii: Procedura simplificata aplicabilă beneficiarilor privați de proiecte finanțate din instrumente structurale, obiectivul „Convergență”, precum și în cadrul proiectelor finanțate prin mecanisme financiare SEE și norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari, conform Ordinului 1120/2013. Beneficiar: S.C. RAP MAR S.R.L. Sediu social: Oras Saveni, Strada 1 Decembrie, nr. 58, judetul Botosani Telefon: 0724/553111 Fax: 0231/540496 Persoana de contact: Liviu MARTINIUC - Administrator Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: • Asociatii autoritatii contractante – MARTINIUC Liviu, MARTINIUC Mihaela; • Administrator – MARTINIUC Liviu; • Comisia de evaluare a ofertelor: MARTINIUC Liviu – Presedinte, NICHILCIUC Dan – Membru, GURINCU Gelu – Membru. Localizarea proiectului: Oras Saveni, str. 1 Decembrie, nr. 51, judetul Botosani Obiectul contractului consta in executia lucrarilor de constructii, asigurarea cu utilitati a obiectivului, montaj utilaje tehnologice, procurare utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj organizare de santier pentru obiectivul de investitii „CONSTRUIRE CENTRU DE SPRIJINIRE SI DEZVOLTARE A AFACERILOR”. Proiectul „CONSTRUIRE CENTRU DE SPRIJINIRE SI DEZVOLTARE A AFACERILOR” este finantat in cadrul Programului Operational Regional , Axa Prioritara 4 - ,,Sprijinirea dezvoltarii mediului de faceri regional si local", DMI 4.1 "Dezvoltarea durabila a strcturilor de sprijinire a afacerilor de importanta regionala si locala". Lucrarile vor fi executate conform prevederilor Documentatiei tehnice atasate Documentatiei de atribuire - Sectiunea III. Valoarea totala estimata a contractului fara TVA este de: 8.681.175,52 lei fara TVA din care: • Valoarea estimata a lucrarilor - 8.651.375,52 lei fara TVA • Cheltuieli diverse si neprevazute - 29.800,00 lei - reprezentand 0,34% din valoarea estimata a lucrarilor. In vederea stabilirii valorii aferente cheltuielilor diverse si neprevazute, operatorii economici care depun oferte in cadrul prezentei proceduri, vor aplica procentul de 0,34% la valoarea totala a ofertei. Durata contractului: 12 luni Criteriul de atribuire: Cel mai mic pret Pentru a evita situaţiile de natură să determine apariţia unui conflict de interese, se solicita ofertantilor prezentarea urmatoarelor declaratii: • Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din O.U.G. nr. 34/2006. • Declaratie privind neincadrarea in situatiile de conflict de interese asa cum sunt descrise la art. 14,15 din OUG nr. 66/2011. Data si ora limita de transmitere a clarificarilor: 18.10.2014, ora 12:00 Modalitatea de solicitare a clarificărilor - Prin scrisoare de solicitare clarificari transmisa: • Personal sau prin servicii de curierat, cu confirmare de primire, la adresa de corespondenta mai sus menţionată: Oras Saveni, Str. 1 Decembrie Nr. 58, jud. Botosani • Prin fax: 0231/540496 Termen de transmitere a răspunsului la clarificări: in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data primirii solicitarii Data și ora limită de depunere a ofertelor: 24.10.2014, ora 12:00 Data și ora deschiderii ofertelor: 27.10.2014, ora 12:00 Locul deschiderii ofertelor: Oras Saveni, Str. 1 Decembrie Nr. 58, jud. Botosani Fisa de date impreuna cu formularele aferente, specificatiile tehnice (piese scrise + piese desenate) si modelul de contract pot fi descarcate accesand urmatorul link DROPBOX: https://www.dropbox.com/sh/g1wx65574sjryvp/AAAZVYCLuhXST_X56iVIHmVCa?dl=0