Descriere lot procedura

S.C. VITACOM ELECTRONICS SRL, cu sediul în CLUJ- NAPOCA, înfiinţată la data de 26.07.1991 , Cod de înregistrare fiscală RO214527., Str. STR. BUNA ZIUA NR. FN, cod postal 400495 Tel. 0264503502, Fax 0264438400 ANUNȚ DE INTENȚIE La procedura de atribuire a Contractului de furnizare de echipamente TIC, licente, aplicatii/software e-commerce, e- payment, a serviciilor de implementare a aplicatiilor si de instruire, in cadrul proiectului: „COMPETITIVITATE PRIN E- COMERT LA VITACOM ELECTRONICS” proiect cofinantat prin: PROGRAMUL OPERAȚIONAL SECTORIAL„Creşterea Competitivităţii Economice” AXA PRIORITARĂ 3 Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public DOMENIU MAJOR DE INTERVENȚIE 3 Dezvoltarea e-economiei OPERAŢIUNEA 2 „Sprijin pentru dezvoltarea sistemelor de comerţ electronic şi a altor soluţii on-line pentru afaceri” Locul de implementare ( locația implementării proiectului ): Cluj- Napoca, str. Buna Ziua, nr. FN Tipul și durata contractului: • contract de furnizare:: achiziție de echipamente TIC, licente, aplicatii/software e-commerce, e- payment, a serviciilor de implementare a aplicatiilor si de instruire, in cadrul proiectului: “„COMPETITIVITATE PRIN E- COMERT LA VITACOM ELECTRONICS” • perioada de valabilitate a contractului de furnizare este de 10 luni Valoarea estimată a contractului = 627099 lei Procedura de atribuire aplicată: conform Ordinului privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă“, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări CERERE DE OFERTA Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 13.01.2014 ora 16:00 Locul şi modalitatea de depunere: Ofertele trebuie depuse în original, semnate şi ştampilate din partea ofertantului. Prin poştă, curierat sau personal la: Cluj- Napoca, str. Buna Ziua, nr. FN, jud. Cluj Data, ora şi locul deschiderii ofertelor: Cluj- Napoca, str. Buna Ziua, nr. FN, jud. Cluj, 14-15.01.2014, in intervalul orar: 10:00-16.00 Limba de redactare a ofertei: română Valabilitatea ofertei:- 90 de zile pentru echipamente TIC si licente - 150 zile pentru aplicatii si servicii de implmentare - 240 zile pentru servicii de instruire Se accepta doar oferte complete Ofertele alternative: interzise Modalitatea de solicitare a clarificărilor: Clarificările pot fi trimise prin email sau fax la: MARCZIKA GYONGYOSI EDITH, Tel. 0264503502, Fax: 0264438400, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.