Descriere lot procedura

ANUNȚ DE INTENȚIE la procedura de atribuire a Contractului de furnizare bunuri PROGRAMUL OPERAȚIONAL SECTORIAL „Creşterea Competitivităţii Economice” AXA PRIORITARĂ 1 - Un sistem inovativ şi ecoeficient de producţie Domeniul major de intervenție D.M.1.- Investiţii productive şi pregătirea pentru competiţia pe piaţă a întreprinderilor, în special a IMM Operaţiunea a) Sprijin pentru consolidarea şi modernizarea sectorului productiv prin investiţii tangibile şi intangibile A2 – Sprijin financiar în valoare de până la 1.065.000 lei acordat pentru investiţii pentru întreprinderile mici şi mijlocii Apel 4 Titlul proiectului: ”Creșterea competitivității firmei S.C. KON TRADE S.R.L. prin diversificarea activității societății” Cod SMIS: 44103 Nr. CTR: 4m/400069/5/23.09.2013 Obiectul contractului de furnizare bunuri: 1. Masina de gaurit cu coloana 2. Transpalet 3. Banc de lucru 4. Ampermetru digital 5. Termometru digital 6. Subler electronic 7. Set pistol si ciocan lipit 8. Banc de lucru 9. Presa hidraulica 10. Baie spalare piese 150 l 11. Carucior cu 3 rafturi Valoarea estimată a contractului: 8025.08 RON + TVA Defalcarea valorii estimate: 1. Masina de gaurit cu coloana – 1 buc: 1181.80 RON + TVA 2. Transpalet – 1 buc: 785.90 RON + TVA 3. Banc de lucru – 1 buc: 1717.46 RON + TVA 4. Ampermetru digital – 1 buc: 179.70 RON + TVA 5. Termometru digital – 1 buc: 227.90 RON + TVA 6. Subler electronic – 1 buc: 77.20 RON + TVA 7. Set pistol si ciocan lipit – 1 buc: 64.00 RON + TVA 8. Banc de lucru – 1 buc: 1717.46 RON + TVA 9. Presa hidraulica – 1 buc: 921.60 RON + TVA 10. Baie spalare piese 150 l – 1 buc: 739.00 RON + TVA 11. Carucior cu 3 rafturi – 1 buc: 413.06 RON + TVA Luând în considerare că echipamentele/utilajele sunt foarte generale și cu o valoare foarte mică pe bucată Ofertantul nu este obligat să oferteze toate echipementele/utilajele. Tipul și durata contractului: • contract de furnizare bunuri • durata contractului: 6 luni. În oferta de preț prezentată de către ofertanți se va evidenția separat costul echipamentelor/utilajelor, costurile de transport, asigurare, livrare, etc. și punere în funcțiune a bunurilor (dacă sunt gratuite, atunci se va specifica acest lucru în ofertă). Obligatoriu! Procedura de atribuire aplicată: Ordinul 1120 din 2013, Procedura simplificată aplicată de beneficiarii privați în cadrul proiectelor finanțate din instrumentele structurale, obiectivul “Convergență”, precum și în cadrul proiectelor finanțate prin mecanisme financiare SEE și norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări. Criteriul de evaluare și selecție a ofertelor de preț: Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea avantajelor tehnice și financiare prezentate de către ofertanți, cu condiția respectării criteriilor solicitate de transmitere și prezentare a ofertelor. Va fi selectată câștigătoare oferta care prezintă un raport optim de calitate-preț pentru beneficiar. Termenul de livrare: 30 de zile. Locul de livrare a produselor ( locația implementării proiectului ): Sat. Florești, Str. Vidului, Nr. 5, Județ Cluj. Valabilitatea ofertei: 90 de zile. Ofertele de pret vor fi anexate la contractul de furnizare bunuri. Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 15.10.2014 ora 12:00 Locul şi modalitatea de depunere: Oferta se depune într-un singur exemplar, în original, semnat și ștampilat pe fiecare pagină din partea ofertantului. La ofertă trebuie atasate anexele prevăzute la Secţiunea V. Obligatoriu! Prin poştă, curierat sau personal la: Sat. Florești, Str. Vidului, Nr. 5, Județ Cluj. Data, ora şi locul deschiderii ofertei: 15.10.2014, în intervalul orar: 14:00 - 17:00 Limba de redactare a ofertei: română. Ofertele redactata in alta limba sunt acceptate cu o traducere tradusa de catre un traducator autorizat. Moneda folosită: RON. Preturile ofertelor în altă monedă decât lei vor fi convertite la cursul BNR valabil in data 07.10.2014. Ofertele alternative: interzise. Modalitatea de solicitare a clarificărilor: Clarificările pot fi trimise prin email sau fax la: Rus Gabriella, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , fax: 0264-403590 Clarificările/modificările aduse la informațiile inițiale vor fi publicate la secțiunea IV. Operatorii economici vor putea vizualiza aceste clarificări/modificări pe toată perioada de derulare a procedurii de achiziție.