Descriere lot procedura

S.C. FERMA PERSE S.R.L., cu sediul in loc. Cehu Silvaniei, str. Hododului, nr.2, jud. Salaj, beneficiara a Contractului de Finantare nr. 4545/30.06.2014, incheiat cu Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice, in calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operational Regional 2007-2013, prin Agentia de Dezvoltare Regionala NV, in calitate de Organism Intermediar, avand ca obiect acordarea finantarii nerambursabile prin Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 4 „Sprijinirea dezvoltarii mediului de afaceri regional şi local”, Domeniul de interventie 4.3 „Sprijinirea dezvoltarii microîntreprinderilor”, pentru implementarea proiectului intitulat „Cresterea performantelor economice si tehnologice a SC FERMA PERSE SRL, prin achizitie utilaje performante pentru lucrari de pregatire a terenului”, Anunta organizarea procedurii pentru atribuirea contractului de furnizare bunuri, cu o valoare estimata de 436.005 LEI (fara TVA), pentru achizitia de: - incarcator frontal (1 buc); - mini excavator (1 buc); - cilindru vibrocompactor (1 buc); Ofertele financiare in Euro, vor fi evaluate la cursul 1 Euro = 4.4067 lei Locul de implementare a proiectului: Loc. Cehu Silvaniei, str. Hododului, Nr. 2, Jud. Salaj, cod postal 455100. Tipul procedurii aplicate: Procedura simplificata conform Ordinului nr. 1120 din 15 octombrie 2013 privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privati in cadrul proiectelor finantate din instrumente structurale, obiectivul "Convergenta", precum si in cadrul proiectelor finantate prin mecanismele financiare SEE si norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari. Criteriul de atribuire: oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere tehnico-economic. Termen limita de depunere a ofertelor: 15.10.2014, ora 12.00 Deschiderea si evaluarea ofertelor: 15.10.2014, ora 12.30 Documentatia pentru atribuirea contractului de furnizare cuprinde specificatiile tehnice, conditiile de participare si modele de formulare, care se pot obtine de la sediul societatii: loc. Cehu Silvaniei, str. Hododului, nr. 2, jud. Salaj, solicitare prin fax 0260.650.010 / adresa de mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , sau este disponibila pe site-ul www.fonduri-ue.ro, sectiunea Achizitii Privati, documentatia atasata din sectiunea “Specificatii”.