Descriere lot procedura

Obiectul contractului: Aplicatii de tip ERP, CRM si BIS si servicii de formare profesionala a personalului. Locatia de implementare a contractului: B-dul Octavian Goga nr. 14, Bl. M61, Tronson 2, Sector 3, Bucuresti si B-dul Timisoara nr. 52, Sector 5, Bucuresti. Durata maxima pentru implementarea, testarea si punerea in functiune a aplicatiei de tip ERP este de 6 luni de la semnarea contractului de furnizare, urmand ca in termen de maxim o luna dupa receptia, testare si punerea in functiune (dar nu mai tarziu de luna a 7 – a) sa se finalizeze serviciul de formare profesionala a personalului. Valoarea estimata a achizitie fara TVA este de 715.000,00 lei, fiind compusa din: Aplicatie de tip ERP (1 buc.) – 310.000,00 lei Aplicatie de tip CRM (1 buc) – 235.000,00 lei Aplicatie de tip BIS (1 buc) – 110.000,00 lei Servicii de formare profesionala a personalului (1 serviciu/contract) – 60.000,00 lei Toate preţurile vor fi exprimate in lei, fara TVA. Preturile ofertei nu pot depasi valorile estimate, fara TVA. Pretul aplicatilor de tip ERP, CRM si BIS va include urmatoarele: -pretul implementarii sistemului informatic de management al afacerii -pretul eventualelor licente/utilizator sau orice alta forma de licentiere pentru un numar de 20 utilizatori concurenti si a modulelor functionale conform specificatiilor tehnice -eventualele costuri legate de serverul de baze de date -orice alte eventuale costuri legate de alte aplicatii software necesare bunei functionari a aplicatilor de tip ERP, CRM si BIS, mai putin cele referitoare la sistemele de operare pentru PC-uri si aplicatiile de tip office. Pretul serviciului de formare profesionala a perosnalului va include urmatoarele: - toate costurile necesare pentru instruirea unui numar de 20 utilizatori desemnati de SC HEXI PHARMA CO. SRL in vederea utilizarii modulelor solicitate. Criteriul de atribuire: cea mai avantajoasa oferta din punct de vedere tehnico – economic. Grila de evaluare si algoritmul de calcul se gasesc in documentatia de atribuire. Ofertantul va respecta indicatiile prevazute in cadrul Documentatiei de atribuire atasata acestui anunt de achizitie, in special cu privire la completarea corecta a formularelor solicitate si prezentarea documentelor de calificare si selectie. Data si ora limita pentru solicitari de clarificari la documentatia de atribuire: 31.12.2013, ora 17.00 Informatiile detaliate in documentatie de atribuire sunt obligatorii si nu se admit negocieri. Toate conditiile din documentatie pentru care nu s-au solicitat lamuriri suplimentare in perioada de solicitare a clarificarilor se considera acceptate de catre ofertanti. Perioada de valabilitate oferte: 90 zile Evaluarea ofertelor si stabilirea ofertantului castigator se va realiza pana cel tarziu in data de 14.01.2014, iar semnarea contractului cu ofertantul castigator se va realiza pana cel tarziu in data de 21.01.2014. Limba de redactare a ofertei: limba romana. Data si ora limita de depunere a ofertei: 07.01.2014, ora 12.00 Data si ora deschiderii ofertelor: 07.01.2014, ora 14.00 Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Octavian Goga nr. 14, Bl. M61, Tronson 2, Sector 3, Bucuresti (prin poştă, curierat sau personal). Locul şi modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: documentatia de atribuire este atasata acestui anunt si se poate descarca on-line. Informatii suplimentare si/sau clarificari puteti obtine la sediul social al firmei din B-dul Octavian Goga nr. 14, Bl. M61, Tronson 2, Sector 3, Bucuresti, tel. 021/3230032, fax 021/3230033, e-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , persoana de contact Marilena NEDELOIU – Manager de proiect.