Descriere lot procedura

Beneficiar: S.C. EUROINK ROMANIA S.R.L. Adresa sediu social: Municipiul Bucuresti, Str. Piscului, Nr. 5, Bl. 81, Sc. A, Et. 8, Ap. 62, Sector 4 Cod Unic de Înregistrare / CIF: RO 13769791 Număr de înregistrare la Registrul Comerţului: J40/2807/15.03.2001 Telefon: 0748/163.265, Fax: 021/318.23.96, email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Titlul proiectului: „Diversificarea activității societății EUROINK ROMÂNIA S.R.L. prin lansarea unui nou produs”, finanțat prin Programul Operațional Sectorial ,, Creșterea Competitivității Economice “; Axa prioritară 1 ,, Un sistem inovativ și eco-eficient de producție “; DM1.1 – Investiţii productive şi pregătirea pentru competiţia pe piaţă a întreprinderilor, în special a IMM, Operaţiunea a) Sprijin pentru consolidarea şi modernizarea sectorului productiv prin investiţii tangibile şi intangibile, A2 – Sprijin financiar în valoare de până la 1.065.000 lei acordat pentru investiții pentru întreprinderile mici și mijlocii Obiectul contractului: Achiziție platformă industrială de cântărire, transpaletă cu cântar, electrostivuitor și linie de ambalat Utilajele vor fi achiziționate după cum urmează: Lotul 1 - Platformă industrială de cântărire – 1 bucată Lotul 2 - Transpaletă cu cântar – 1 bucată Lotul 3 - Electrostivuitor – 1 bucată Lotul 4 - Linie de ambalat – 1 bucată Valoarea estimată a achiziției fără TVA este de 1.651.509,00 lei, respectiv 375.189,47 Euro, calculat la Cursul publicat de BNR în data de 26 Septembrie 2014, valabil pentru data de 29 Septembrie 2014, (adică 1 Euro = 4,4018 lei), din care: - 8.704,00 lei respectiv 1.977,37 Euro – lotul 1 - 4.352,00 lei respectiv 988,69 Euro – lotul 2 - 108.795,00 lei respectiv 24.716,03 Euro – lotul 3 - 1.529.658,00 lei respectiv 347.507,38 Euro – lotul 4 Pentru fiecare lot se va publica un anunț de participare. Procedura de achiziție conform legii: Cerere de ofertă conform Ordinului Ministerului Fondurilor Europene nr. 1120/2013 privind Procedura simplificata aplicata de beneficiarii privati in cadrul proiectelor finantate din instrumente structurale, obiectivul “Convergenta”, precum si in cadrul proiectelor finantate prin mecanismele financiare SEE si norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări publicată în Monitorul Oficial, nr. 650, din 22 octombrie 2013. Locul de livrare: Oraș Popești Leordeni, Șos. Olteniței, nr. 181, CONSTRUCȚIE CLĂDIRE MAGAZIE PIESE DE SCHIMB C11, Județ Ilfov Adresa la care se transmit ofertele: Oraș Popești Leordeni, Șos. Olteniței, nr. 181, CONSTRUCȚIE CLĂDIRE MAGAZIE PIESE DE SCHIMB C11, Județ Ilfov Data și ora limită de depunere a ofertelor: 06.10.2014 ora 12:00, iar deschiderea și evaluarea ofertelor se va face in data de 07.10.2014 ora 10:00 la punctul de lucru al societății din Oraș Popești Leordeni, Șos. Olteniței, nr. 181, CONSTRUCȚIE CLĂDIRE MAGAZIE PIESE DE SCHIMB C11, Județ Ilfov Valabilitatea ofertei: 90 zile calendaristice Limba de redactare a ofertei: Limba romana. Oferta prezentata de ofertanți din altă țară pot fi prezentate în altă limbă, cu condiția ca acestea să fie însoțite de o traducere autorizată în limba română. Criteriu de selecție: oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic. Perioada de valabilitate a contractelor de furnizare bunuri este: maximum 6 luni pentru toate loturile. Termenul de livrare a utilajelor care face obiectul contractelor de furnizare bunuri este de maximum 6 luni de la semnarea contractului de furnizare pentru toate loturile. Informații și clarificări: se pot solicita în scris până la data 30.09.2014, ora: 17:00. Clarificările se acceptă în formă scrisă personal sau prin fax/email/poștă/curier rapid la adresa: Oraș Popești Leordeni, Șos. Olteniței, nr. 181, CONSTRUCȚIE CLĂDIRE MAGAZIE PIESE DE SCHIMB C11, Județ Ilfov; prin fax: 021/318.23.96; prin email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . Detalii suplimentare puteţi obţine de la: Nume persoană contact : GHIONEA ȘTEFANIA STELA Funcţie: Director Executiv Telefon: 0748/163.265, fax: 01/318.23.96, email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.