Descriere lot procedura

Obiectul contractului: - Server – 1 buc. - Statii de lucru (laptopuri) – 15 buc. Valoarea contractului este de 46.287,30 lei. Locatia de implementare a contractului de finantare este urmatoarea: municipiul Timisoara, Strada Tosca, Nr. 16, Judetul Timis. Pretul va fi exprimat in lei, fara TVA. Conditia de livrare acceptata: DAP la locatia de implementare a contractului de finantare municipiul Timisoara, Strada Tosca, Nr. 16, Judetul Timis, cu conditia de a se mentiona distinct costul transportului. Criteriul de atribuire: cea mai avantajoasa oferta din punct de vedere tehnico - economic. Grila de evaluare si algoritmul de calcul se gasesc in documentatia de atribuire. Ofertantul va respecta indicatiile prevazute in cadrul Documentatiei de atribuire atasata acestui anunt de achizitie, in special cu privire la completarea corecta a formularelor solicitate si prezentarea documentelor de calificare si selectie. Informatiile detaliate in documentatia de atribuire sunt obligatorii si nu se admit negocieri. Toate conditiile din documentatie pentru care nu s-au solicitat lamuriri suplimentare in perioada de solicitare a clarificarilor se considera acceptate de catre ofertanti. Perioada de valabilitate oferta: 90 zile de la data deschiderii ofertelor. Evaluarea ofertelor si stabilirea ofertantului castigator se va realiza pana cel tarziu in data de 15.10.2014, iar semnarea contractului cu ofertantul castigator se va realiza pana cel tarziu in data de 30.10.2014. Adresa la care se transmit ofertele: municipiul Timisoara, Strada Tosca, Nr. 16, Judetul Timis. Vor intra in evaluare acele oferte care au fost depuse conform solicitarilor din Documentatia de atribuire, la adresa mai sus mentionata. Informatii suplimentare si/sau clarificari puteti obtine la adresa Timisoara, Strada Tosca, Nr. 16, Judetul Timis, tel. 0741.111.885, e-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , persoana de contact Oana Horatiu.