Descriere lot procedura

AMIRAS C&L IMPEX S.R.L. CUI 917713 Adresa: Strada Constantin Brâncoveanu, Nr. 66A, județul Dâmbovița Telefon: 0245 612 607 Fax: 0245 612 607 Date contact pentru procedura de achiziție: Beneficiar privat : AMIRAS C&L IMPEX S.R.L. Adresa sediu secundar: Sat Viforâta, Comuna Aninoasa, județul Dâmbovița, cod poștal 137007 Persoana de contact: Stancu Ioan Telefon: 0722 402 285 Fax: 0245 215 813, 0245 612 607 E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. ANUNŢ DE PARTICIPARE La procedura de atribuire a contractului de servicii de consultanță in domeniul inovării - servicii de Consultanță managerială, în cadrul proiectului «Noi produse inovative bazate pe LED- uri destinate iluminatului» Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice Axa prioritară 2: Competivitate prin Cercetare, Dezvoltare Tehnologica şi Inovare Domeniul Major de intervenţie D.2.3 „Accesul întreprinderilor la activităţi de cercetare-dezvoltare şi inovare” Operaţiunea 2.3.3 „Promovarea inovării în cadrul întreprinderilor” şi din surse ale Autorităţii contractante (beneficiar). Proiect: „Noi produse inovative bazate pe LED-uri destinate iluminatului” Obiectul contractului de servicii îl constituie prestarea serviciilor de Consultanță managerială, in cadrul proiectului “Noi produse inovative bazate pe LED-uri destinate iluminatului” - Locul principal de prestare: Sediul Beneficiarului privat din Sat Viforâta, Comuna Aninoasa, judeţul Dâmboviţa, cod poştal 137007 - Sediul prestatorului de servicii declarat câştigător Tipul şi durata contractului: • contract de servicii • durata contractului de servicii este de 3 luni. Valoarea estimată a contractului de servicii de consultanta in domeniul inovării - servicii de Consultanță managerială, in cadrul proiectului «Noi produse inovative bazate pe LED-uri destinate iluminatului» este de 18.040,00 lei fără TVA. Procedura de achiziție: Procedura simplificată aplicată de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă“, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări – Anexa la Ordinul nr.1120/15.10.2013 Condiții de participare: 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului în raza căruia este situat sediul ofertantului/alt document emis in condițiile legii, din care sa rezulte faptul ca ofertantul este prestator de servicii cu activitate in domeniu, care oferă in mod licit pe piaţa servicii similare obiectului contractului (obiectul contractului trebuie sa aibă corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). Informaţiile cuprinse in certificatul constatator/ alt document emis in condițiile legii, trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Respectivele documente se prezintă in original/copie legalizata/copie lizibila cu menţiunea “conform cu originalul”. In cazul in care operatorul economic, ales in urma comparării ofertelor primite, a depus documentul in copie conform cu originalul, beneficiarul privat are dreptul de a solicita acestuia, înainte de semnarea contractului depunerea documentului in original sau copie legalizata. Ofertanţii nerezidenţi vor prezenta documente edificatoare care să dovedească forma de înregistrare ca persoana fizica sau juridica si, după caz, de atestare ori apartenenţă din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile din tara în care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu menţiunea “conform cu originalul”, însoţite de traducerea autorizată in limba romana. 2. Se va prezenta certificatul ISO 9001 sau echivalent, sau alta certificare naţionala sau europeana pentru serviciile ce fac obiectul contractului, in copie lizibila cu menţiunea “conform cu originalul”, aflat in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor. Operatorii economici nerezidenţi (străini): vor prezenta certificatele/documentele relevante, in copie lizibila cu menţiunea “conform cu originalul”, însoţite de traducerea autorizata in limba romana. 3. Declaraţie pe proprie răspundere din care să rezulte că operatorul economic participant nu se află în situaţiile descrise la art.14 şi art. 15 din O.U.G. nr.66/2011, în original - Formularul nr.1. Structura acționariatului beneficiarului este următoarea: -Stancu Ioan – unic asociat Persoanele cu funcţie de decizie din partea beneficiarului privat: - Stancu Ioan - administrator. Comisia de evaluare a ofertelor la prezenta procedura: 1. Stancu Marian Laurenţiu – Preşedinte cu drept de vot 2. Stancu Ioan – membru 3. Niţă Ioana – membru Membrii de rezervă: 1. Negrea Eugenia Membrii echipei de implementare a proiectului: 1. Director de proiect: Stancu Marian Laurenţiu 2. Responsabil tehnic: Stancu Ioan 3. Responsabil financiar: Negrea Eugenia 4. Responsabil achiziţii, Responsabil informare şi publicitate: Niţă Ioana Responsabilul de întocmirea documentaţiei de atribuire: 1. Niţă Ioana 4. Oferta Oferta va conţine următoarele informații: - preţul serviciilor - specificaţiile tehnice ofertate în conformitate cu Anexa - Specificații tehnice - perioada de valabilitate a ofertei Operatorul economic va elabora oferta astfel încât aceasta sa respecte in totalitate cerinţele prevăzute in Anexa cu specificaţii tehnice. Oferta de servicii care nu satisface cerinţele prezentului anunţ de participare va fi declarată ofertă inadmisibilă şi va fi respinsă. De asemenea, operatorul economic care va oferta un preț peste valoarea estimată va fi descalificat de la prezenta procedura de achiziție. Fiecare fila a ofertei va fi numerotata si semnata de către reprezentantul autorizat al ofertantului. În situația în care oferta nu este semnată de reprezentantul legal se va atașa la ofertă și împuternicirea dată de către acesta persoanei ce va semna oferta. Oferta se va introduce într-un pachet sigilat, care va fi inscripționat cu următoarele informații: - numele si adresa beneficiarului privat - numele si adresa ofertantului; telefon si fax - Mențiunile: Pentru procedura de atribuire a contractului de servicii de consultanță in domeniul inovării - servicii de Consultanță managerială, în cadrul proiectului «Noi produse inovative bazate pe LED- uri destinate iluminatului» „A nu se deschide înainte de 03.10.2014, ora 1400” Oferta va fi depusa într-un exemplar original. 5. Contract de servicii însuşit Se va prezenta Formularul de contract însuşit (semnat şi ştampilat pe fiecare pagină). Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut. FORMULARE SI ANEXE - FORMULARE: declaraţie privind neîncadrarea în situaţiile descrise la art.14 şi art. 15 din O.U.G. nr.66/2011 şi model contract de servicii - ANEXA - SPECIFICAŢII TEHNICE Data şi ora limită de depunere a ofertei: Termenul limită de depunere este 03.10.2014 ora 12,00, la sediul societăţii: Sat Viforâta, Comuna Aninoasa, judeţul Dâmboviţa, cod poştal 137007. Data și locul de deschidere a ofertelor este: 03.10.2014 ora 14,00. Participanții la ședința de deschidere a ofertelor trebuie să prezinte B.I./C.I./pasaport în copie conform cu originalul. De asemenea, în situația în care participantul nu este reprezentantul legal se va prezenta o împuternicire din partea societății pe care o reprezintă. Ofertanţii pot solicita informaţii şi clarificări până la termenul limită de 26.09.2014. Termenul limita de transmitere a răspunsului la solicitările de clarificari catre ofertanti: 01.10.2014 Răspunsurile la Solicitările de clarificări primite de la operatorii economici se postează pe site-ul http://www.fonduri-ue.ro, în cadrul secțiunii „Specificații” a anunțului de participare aferent acestei proceduri de achiziție (fără dezvăluirea identității acestora). Eventualele contestaţii se pot depune: - la beneficiarul privat - şi apoi la instanţa competentă Termenul de depunere a unei contestaţii este de 5 zile începând cu ziua următoare luării la cunoştinţă, de către contestator despre un act al beneficiarului privat pe care acesta îl consideră nelegal. Semnarea contractului de achiziţii se va realiza după o perioada de aşteptare, termen în care procedura de achiziţie poate fi contestată. Semnarea contractului se va realiza dupa 3 zile de la notificarea rezultatului procedurii. În situația depunerii de contestații, semnarea contractului se va realiza imediat după soluționarea acestora. Limba de redactare a ofertei: română Valabilitatea ofertei: 60 de zile Ofertele alternative: interzise Oferta financiara va fi exprimata in lei si euro la cursul de schimb BNR din data publicării anunțului de participare (cu 2 zecimale), respectiv 1 euro = 4,40 lei (curs BNR din data 22.09.2014). Nume firmă: AMIRAS C&L IMPEX S.R.L.