Descriere lot procedura

In cadrul PROGRAMULUI OPERAȚIONAL SECTORIAL „CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE”, AXA PRIORITARĂ 1- Un sistem inovativ si ecoficient de productie DOMENIU MAJOR DE INTERVENȚIE 1.1 – Investitii productive si pregatirea pentru competitia pe piata a intreprinderilor, in special a IMM. Operațiunea a) – „Sprijin pentru consolidarea sectorului productiv prin investiții realizate de întreprinderile mici și mijlocii” Titlul proiectului: Creșterea competitivității S.C. ROBEN S.R.L., prin achiziționarea de utilaje inovatoare Beneficiar: S.C. ROBEN S.R.L. Locatia implementarii: Loc. Ostrov, Comuna Râu de Mori, Nr. 102, Jud. Hunedoara Lot de achizitie echipamente pentru productia de jucarii: -Utilaj injectie mase plastice -Montaj utilaj injectie mase plastice -Alimentator si dozator de culoare -Granulator -Racitor Termen de livrare al echipamentelor: 5 luni de la data comenzii ferme, dar nu mai mult de 7 luni de la semnarea avansului. Livrarea echipamentelor: Loc. Ostrov, Comuna Rau de Mori, Nr. 102, Jud. Hunedoara, Romania. Valoarea totala supusa licitatiei: 1149839,57 LEI Valoarea avansului este de maxim 30% din valoarea contractului, si se va plati in termen de 60 de zile de la receptia facturii de avans. In cazul in care se va solicita avans, plata acestuia se va face dupa semnarea contractului Foarte important: Factura de avans trebuie insotita de scrisoare de garantie bancara, scrisoare care sa acopere contravoaloare avansului solicitat, precum si cel putin termenul de livrare a bunurilor ce fac obiectul contractului. Rest de plata: minim 70%, in termen de 60 de zile de la receptia bunurilor și punerea lor in functiune. Se va selecta cea mai avantajoasa oferta din punct de vedere tehnico-economic. Termen de depunere a ofertei si a documentatiei ce insoteste oferta: 31.12.2013, ora 16, la adresa: Loc. Hateg, str. Horea, nr. 115, jud. Hunedoara. Deschiderea ofertelor si intocmirea procesului verbal de atribuire va avea loc in data de 03.01.2013, ora 14:00. Contractul de furnizare se va semna in termen de maxim 14 zile de la atribuire. Folderul atasat este in format arhivat, si contine 3 fisiere: 1. Documentatia de atribuire si indicatiile aferente, in format pdf 2. Formulare ce trebuie sa insoteasca oferta, in format word 3. Draftul contractului de furnizare, in format pdf Potentialii furnizori trebuie sa declare ca echipamentele livrate utilizeaza tehnologii mai noi de 3 ani. Ofertele trebuie insotite de documente din care sa rezulte ca sunt indeplinite standardele ISO 9001. Toate echipamentele trebuie sa fie noi. Pentru alte informatii suplimentare va puteti adresa persoanei de contact: dl. Solomon Buzducea e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. tel. 0254 772 001, Fax: 0254 771 186