Descriere lot procedura

ANUNŢ DE INTENŢIE Titlul proiectului: „DEZVOLTAREA ŞI MODERNIZAREA S.C. ID SYSTEM S.R.L. PRIN ACHIZIŢIONARE DE ECHIPAMENTE”, finantat prin Programul Operational Sectorial ,,Creșterea Competitivității Economice“; Axa prioritară 1 ,, Un sistem inovativ și eco-eficient de producție “; DM1.1 - Investiţii productive şi pregătirea pentru competiţia pe piaţă a întreprinderilor, în special a IMM, Operaţiunea a) Sprijin pentru consolidarea şi modernizarea sectorului productiv prin investiţii tangibile şi intangibile, A2 – Sprijin financiar în valoare de până la 1.065.000 lei acordat pentru investiții pentru întreprinderile mici și mijlocii Obiectul contractului îl constituie achiziţia de bunuri: • Imprimantă pentru foi PVC – 3 buc., • Imprimanta de carduri dual side – 1buc. • Calculator tip desktop cu monitor LCD (stație de lucru) – 1 buc. • Sistem stocare pe retea + backup – 1 buc. • Licenta software editare grafica vectoriala • Licenta software editare grafica pe baza de imagini • Sistem de operare statie de lucru • Suita programe de birou (editare texte, tabele, email) Locul de livrare a produselor (locația implementării proiectului): • Târgu-Mureş, p-ţa Matei Corvin, nr. 5, jud. Mureş Tipul și durata contractului: • contract de furnizare bunuri • perioada de valabilitate a contractului de furnizare bunuri este de 1 luni • perioada de livrare a utilajelor care fac obiectul contractului de furnizare bunuri este de maxim 2 săptămâni de la semnarea contractului/achitarea avansului.   Valoarea estimată totală este de: • Imprimantă pentru foi PVC – 3 buc. - 3.270 RON + TVA • Imprimanta de carduri dual side – 1buc. – 10.069,75 RON + TVA • Calculator tip desktop cu monitor LCD (stație de lucru) – 1 buc. – 1.133,06 RON + TVA • Sistem stocare pe retea + backup – 1 buc. – 1.087,90 RON + TVA • Licenta software editare grafica vectoriala – 3.491,94 RON + TVA • Licenta software editare grafica pe baza de imagini – 2.975 RON + TVA • Sistem de operare statie de lucru - 358,87 RON + TVA • Suita programe de birou (editare texte, tabele, email) – 3.954,84 RON + TVA Total valoare estimată: 26.341,36 RON + TVA Procedura de atribuire aplicată: conform Ordinului 1120 privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă“, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări. Data și ora limită de depunere a ofertei: • Termenul limită de depunere a ofertelor este: 26.09.2014 ora 12:00, la sediul societatii (Târgu-Mureş, p-ţa Matei Corvin, nr. 5, jud. Mureş), • Deschiderea şi evaluarea ofertelor va avea loc în data de 26.09.2014 ora 13:00, la sediul societatii (Târgu-Mureş, p-ţa Matei Corvin, nr. 5, jud. Mureş). Valabilitatea ofertei: 30 de zile Ofertele alternative: nu este cazul Divizare pe loturi: NU   Ofertele vor fi exprimate in RON sau EURO, vor fi semnate si stampilate, vor include datele de identificare ale ofertantului. Ofertele se transmit în original prin poştă/curier rapid sau se depun personal. La depunerea ofertei in cadrul acestei proceduri de achizitii, ofertantul este obligat sa depuna o declaratie conform careia nu se afla in conflict de interese, asa cum este acesta definit la art. 14 din OUG nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea si sanctionarea neregulilor aparute in obtinerea si utilizarea fondurilor europene si/sau a fondurilor publice nationale aferente acestora, cu modificarile si completarile ulterioare. Cursul de referință leu/euro aplicabil: 1 euro = 4.4098 lei, curs BNR din data de 18.09.2014 Limba de redactare a ofertei: română. Ofertele prezentate de ofertanți din altă țară pot fi prezentate în altă limbă, cu condiția ca acestea să fie însoțite de o traducere autorizată în limba română. Criteriu de selecție: oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic. Informații și clarificări: se pot solicita în scris până la data 23.09.2014, ora: 12.00. Clarificările se acceptă în formă scrisă personal, prin e-mail/fax sau prin poștă/curier rapid la sediul societatii (Târgu-Mureş, p-ţa Matei Corvin, nr. 5, jud. Mureş). Detalii suplimentare puteţi obţine de la: Nume persoană contact : JANOSI-RANCZ ZOLTAN Funcţie: administrator Telefon/Fax: 0265-210-375, Mobil: 0744-252-614, email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. DATA: 19.09.2014 Nume firmă S.C. IDSYSTEM S.R.L