Descriere lot procedura

SC SICAL SRL CUI 17365460 Str. Principală, Nr. 358, Comuna Ocniţa, Sat Ocnița, județ Dâmboviţa Telefon: 0722 295 144 Fax: 0245/215 813 ANUNŢ DE PARTICIPARE La procedura de atribuire a Contractului de lucrări pentru ”CONSTRUIRE UNITATE DE PRODUCȚIE PENTRU FABRICARE ECHIPAMENTE DE ILUMINAT” Programul Operaţional Regional 2007-2013 Axa prioritară 4 „Sprijinirea dezvoltării mediului de afaceri regional şi local” Domeniul major de intervenţie 4.3 „Sprijinirea dezvoltării microîntreprinderilor“ Proiect: „DEZVOLTAREA DURABILĂ A SC SICAL SRL PRIN EXTINDEREA ACTIVITĂȚII ÎN DOMENIUL FABRICĂRII DE ECHIPAMENTE ELECTRICE DE ILUMINAT” Obiectul contractului de lucrări îl constituie construirea unei unități de producție pentru fabricare echipamente de iluminat. Spaţiul va fi alcătuit din subsol, parter, etaj 1 şi etaj 2, având suprafaţă desfăşurată de 685,67 mp. Principala locație a lucrării: Municipiul Târgovişte, Str. Tudor Vladimirescu, Nr.34 A, judeţul Dâmboviţa Tipul şi durata contractului: • contract de lucrări • durata contractului de lucrări este de 10 luni - termenul de execuție a lucrării este de maxim 9 luni de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor - termenul de plata este de 30 zile de la emiterea facturii; plata se va face într-o singură tranșă, integral la finalizarea lucrărilor iar factura se va emite după încheierea procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor iar situatiile de lucrari vor fi vizate de dirigintele de santier. Valoarea estimată a contractului de lucrări pentru ”CONSTRUIRE UNITATE DE PRODUCȚIE PENTRU FABRICARE ECHIPAMENTE DE ILUMINAT” este de 1.000.771,00 lei fără TVA, din care. •Cheltuieli eligibile: 664.800 lei fără TVA •Cheltuieli neeligibile: 335.971 lei fără TVA Procedura de achiziţie: Procedura simplificată aplicată de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă“, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări – Anexa la Ordinul nr.1120/15.10.2013 Condiţii de participare: 1. Garanţie de participare Cuantumul acesteia este de 20.000 lei. Garanția de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis în condițiile legii de o societate bancară ori de o societate de asigurări. - In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar contul de lei este RO 36 RZBR 0000 0600 1621 2519, deschis la Raiffeisen Bank Târgoviște in beneficiul SC SICAL SRL, cod fiscal 17365460. - In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii se va folosi Formularul nr.1 - Scrisoare de garanţie pentru participare cu ofertă la procedura de atribuire a contractului de lucrări sau Alt model de formular care respectă legea , care se prezintă în original In orice situatie dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% pentru criteriul legat de garantia de participare. Ofertantul care se incadreaza in categoria IMM-urilor conform Legii 346/2004 va prezenta o Declaraţie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici și mijlocii, în original- Formularul nr.3. Beneficiarul privat ( S.C. SICAL S.R.L.) are dreptul de a retine garanţia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituită, atunci când acesta din urma se afla în oricare dintre următoarele situaţii: a) îşi retrage oferta în perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilită câştigătoare, nu constituie garanţia de buna execuţie în perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai târziu de 3 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilită câştigătoare, refuza sa semneze contractul de lucrări în perioada de valabilitate a ofertei. Restituirea garanției: a) Garanţia pentru participare, constituită de ofertantul a cărui oferta a fost stabilită ca fiind câştigătoare, se restituie de S.C. SICAL S.R.L. în cel mult 3 zile lucrătoare de la data constituirii garanţiei de buna execuţie. b) Garanţia de participare, constituită de ofertanţii a căror oferta nu a fost stabilită câştigătoare, se returnează de S.C. SICAL S.R.L. după semnarea contractului de lucrări cu ofertantul a cărui ofertă a fost desemnată câştigătoare, dar nu mai târziu de 3 zile lucrătoare de la data expirării perioadei de valabilitate a ofertei. 2. Garanţie de bună execuţie Cuantumul acesteia este de 10% din valoarea contractului fără TVA. Garanţia de bună execuţie constituie printr-un instrument de garantare emis în condiţiile legii de o societate bancară sau de o societate de asigurări, care devine anexă la contract. Se va folosi Formularul nr.2 – Scrisoare de garanție de bună execuție sau Alt model de formular care respectă legea , care se prezintă în original Restituirea garanţiei de buna execuţie se va face astfel: •70% din valoarea garanției, în termen de 14 zile de la data încheierii procesului-verbal de recepție la terminarea lucrărilor, dacă nu a ridicat până la acea dată pretenţii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim; •Restul de 30% din valoarea garanției, la expirarea perioadei de garanție a lucrărilor executate, pe baza procesului-verbal de recepție finală. Termenul de constituire al garanţiei de buna execuţie este de maxim 3 zile de la semnarea contractului de lucrări. IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% pentru criteriul legat de garantia de buna executie. Ofertantul care se incadreaza in categoria IMM-urilor conform Legii 346/2004 va prezenta o Declaraţie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici și mijlocii, în original- Formularul nr.3. 3. Declaraţie pe proprie răspundere din care să rezulte că operatorul economic participant nu se află în situaţiile descrise la art.14 şi art. 15 din O.U.G. nr.66/2011, în original - Formularul nr.4. Persoanele cu funcţie de decizie din autoritatea contractanta: Stancu Marian - Laurenţiu - administrator Comisia de evaluare a ofertelor la prezenta procedura: 1. Stancu Marian - Laurenţiu – Preşedinte cu drept de vot 2. Bobeica Elena Raluca – membru 3. Niță Răzvan – membru Membrii de rezervă: 1. Pletea Eleonora Membrii echipei de implementare a proiectului 1.Manager de proiect: Stancu Marian - Laurenţiu 2.Responsabil tehnic: Niță Răzvan 3.Responsabil financiar: Bobeica Elena Raluca Responsabilul de întocmirea documentaţiei de atribuire: 1. Niță Răzvan 2. Stancu Marian Laurenţiu 4. Certificatul constatator emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului în raza căruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte faptul ca ofertantul este operator economic cu activitate in domeniu, care oferă in mod licit pe piaţa lucrări similare obiectului contractului (obiectul contractului trebuie sa aibă corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). Informaţiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator se prezintă in original/copie legalizata/copie lizibila cu menţiunea “conform cu originalul”. Ofertanţii nerezidenţi vor prezenta documente edificatoare care să dovedească forma de înregistrare ca persoana fizica sau juridica si, după caz, de atestare ori apartenenţă din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile din tara în care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu menţiunea “conform cu originalul”, însoţite de traducerea autorizată in limba romana. In cazul in care operatorul economic, ales in urma comparării ofertelor primite, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, beneficiarul privat are dreptul de a solicita acestuia, înainte de semnarea contractului depunerea documentului in original sau copie legalizata. 5. Oferta Operatorul economic va elabora oferta astfel încât aceasta sa respecte cerinţele prevăzute în Anexa cu specificaţii tehnice. Neîndeplinirea oricărei cerinţe prevăzute în Anexa cu specificaţii tehnice sau care nu satisfac cerinţele prezentului anunţ de participare va fi declarată ofertă inadmisibilă şi va fi respinsă. Ofertantul este obligat ca înaintea elaborării și depunerii ofertei să viziteze locația lucrării pentru a se asigura ca a luat la cunoștință toate elementele caracteristice ale terenului. Pentru stabilirea datei și orei se va transmite o solicitare la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. sau la nr. de telefon: 0722/295.144 Oferta va conține: •Centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv – Formularul F1 •Centralizatorul cheltuielilor pe categorii de lucrări, pe obiecte - Formularul F2 •Listele cu cantităţi de lucrări pe categorii de lucrări - Formularul F3 •Lista cu cantităţi de utilaje si echipamente tehnologice, inclusiv dotări - Formularul F4 •Fise tehnice ale utilajelor si echipamentelor tehnologice - Formularul F5 •Extrasele de resurse: - Lista consumurilor de resurse materiale ( cantități totale) – Formularul C6 - Lista consumurilor cu mâna de lucru ( cantități totale) – Formularul C7 - Lista consumurilor de ore de funcționare a utilajelor de construcție ( cantități totale) – Formularul C8 - Lista consumurilor privind transporturile ( cantități totale) – Formularul C9 •Descrierea lucrărilor, pe etape de realizare, astfel încât sa rezulte corespondenta cu specificaţiile tehnice. Ofertantul va prezenta cel puţin descrierea succesiva a execuţiei lucrărilor ofertate, si asigurarea utilităţilor. Se vor prezenta Fișe tehnice care sa confirme calitatea si conformitatea materialelor cu prescripţiile caietelor de sarcini pe specialităţi, din Proiectul tehnic. •Graficul general de realizare a investiţiei - Formularul F6 •Programul calităţii propus pentru executarea acestei lucrări •Precizarea Duratei de garanţie a lucrărilor ce urmează a fi executate. Pentru toate tipurile de lucrări perioada de garanţie este de minimum 3 ani de la data încheierii procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor •Precizarea Duratei prognozate pentru executarea lucrărilor de modificare, reconstrucţie si remediere a viciilor si a altor defecte în perioada de garanţie - durata pentru executarea lucrarilor de modificare, reconstructie si remediere a viciilor si altor defecte este de maximum 48 ore, iar durata pentru diagnosticarea defectelor este de maximum 24 de ore de la înştiinţarea Executantului de către Beneficiar •Planul cu masurile privind protecţia mediului •Declarație privind protecția mediului și protecția muncii – Formularul nr. 5 Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut 6. Informaţii privind asocierea Mai mulţi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fără a fi obligaţi sa îşi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Ofertantul / Liderul asocierii va prezenta în original: •Acordul de asociere conform Formularului nr. 6. •Declaraţie privind partea/părţile din contract care sunt îndeplinite de asociaţi şi specializarea acestora – Formularul nr. 7 In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte următoarele documente: - Certificatul constatator emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului. Se vor respecta toate condițiile impuse la punctul 4. Asociații trebuie să dovedească faptul că sunt operatori economici cu activitate in domeniu, care oferă in mod licit pe piaţa lucrări similare obiectului contractului. - Declaraţie pe proprie răspundere din care să rezulte că operatorul economic participant nu se află în situaţiile descrise la art.14 şi art. 15 din O.U.G. nr.66/2011, în original - Formularul nr.4. 8. Informaţii privind subcontractanții Ofertantul are dreptul de a subcontracta o parte din contract, cu precizarea că subcontractarea nu poate să ducă la diminuarea răspunderii contractantului în ceea ce privește modul de îndeplinire a contractului în cauză. Ofertantul / Liderul asocierii va prezenta în original •Declaraţie privind subcontractanţii (partea/părţile din contract care sunt îndeplinite de subcontractanţi şi specializarea acestora) – Formularul nr. 8 Subcontractanții trebuie să prezinte următoarele documente: - Certificatul constatator emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului. Se vor respecta toate condițiile impuse la punctul 4. Subcontractanții trebuie să dovedească faptul că sunt operatori economici cu activitate in domeniu, care oferă in mod licit pe piaţa lucrări similare obiectului contractului. - Declaraţie pe proprie răspundere din care să rezulte că operatorul economic participant nu se află în situaţiile descrise la art.14 şi art. 15 din O.U.G. nr.66/2011, în original - Formularul nr.4. 6. Contract de lucrări însuşit Se va prezenta Formularul de contract însuşit (semnat şi ştampilat pe fiecare pagină). FORMULARE SI ANEXE A.FORMULARE: •Scrisoare de garanţie pentru participare cu ofertă la procedura de atribuire a contractului de lucrări - Formularul nr.1 •Scrisoare de garanție de bună execuție - Formularul nr.2 •Declaraţie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici si mijlocii - Formularul nr. 3 •Declaraţie privind neîncadrarea în situaţiile descrise la art.14 şi art. 15 din O.U.G. nr.66/2011 - Formularul nr. 4 •Declarație privind protecția mediului și protecția muncii – Formularul nr. 5 •Acordul de asociere - Formularul nr. 6 •Declaraţie privind partea/părţile din contract care sunt îndeplinite de asociaţi şi specializarea acestora – Formularul nr. 7 •Declaraţie privind subcontractanţii (partea/părţile din contract care sunt îndeplinite de subcontractanţi şi specializarea acestora) – Formularul nr. 8 •Model contract de lucrări •Centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv – Formularul F1 •Centralizatorul cheltuielilor pe categorii de lucrări, pe obiecte - Formularul F2 •Listele cu cantităţi de lucrări pe categorii de lucrări - Formularul F3 •Lista cu cantităţi de utilaje si echipamente tehnologice, inclusiv dotări - Formularul F4 •Fise tehnice ale utilajelor si echipamentelor tehnologice - Formularul F5 •Lista consumurilor de resurse materiale ( cantități totale) – Formularul C6 •Lista consumurilor cu mâna de lucru ( cantități totale) – Formularul C7 •Lista consumurilor de ore de funcționare a utilajelor de construcție (cantități totale) – Formularul C8 •Lista consumurilor privind transporturile ( cantități totale) – Formularul C9 •Graficul general de realizare a investiţiei - Formularul F6 B.ANEXA CU SPECIFICAŢII TEHNICE Data și ora limită de depunere a ofertei: Termenul limită de depunere este 06.01.2014 ora 12:00, la sediul societăţii SICAL SRL: Str. Principală, Nr. 358, Comuna Ocniţa, Sat Ocnița, județ Dâmboviţa Limba de redactare a ofertei: română Orice alte documente emise in tara de origine vor fi însoţite de traducere autorizată in limba română. Valabilitatea ofertei: 60 de zile Ofertele alternative: interzise Oferta financiara va fi exprimata in lei si euro. Prețul contractului este ferm și nu se ajustează. Data publicării: 23.12.2013 Nume firmă: SC SICAL SRL Observatie! Datorita dimensiunii mari a PT-ului acesta nu se poate incarca pe site-ul oficial www.fonduri-ue.ro. Astfel, Proiectul Tehnic se poate descarca de pe site-ul www.sical.ro sau poate fi solicita pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . Telefon 0722295144.