Descriere lot procedura

OBIECTUL CONTRACTULUI DE FURNIZARE Obiectul contractului de furnizare îl constituie achiziția unui utilaj nou care inglobeaza tehnologii noi, cu vechime mai mica de 3 ani, care va contribui la dezvoltarea si diversificarea produselor oferite de S.C. PROINVEST GROUP S.R.L. in domeniul fabricarii de constructii metalice si parti componente ale structurilor metalice: • Linie fasiere tabla cu comanda numerica, cuprinsa din:  Unitatea de incarcare;  Unitatea pentru derulare;  Unitatea de insertie si planare (egalizare);  Unitatea de taiere (fasiere);  Unitate de schimbare automata cutite;  Unitatea de rebobinare fasii laterale (deseuri) – 2 buc.;  Unitatea de tensionare;  Unitatea de rebobinare;  Unitatea de descarcare. Locul de livrare a produselor (locația implementării proiectului): Str. Gradinitei, Nr. 1, Pascani, Judet Iasi. Tipul și durata contractului: • contract de furnizare bunuri (Achizitie utilaj industrial) • perioada de valabilitate a contractului de furnizare bunuri trebuie sa acopere perioada de garantie ofertata; • perioada de livrare a utilajelor care fac obiectul contractului de furnizare bunuri este de maxim 9 luni de la semnarea contractului de furnizare si emiterii comenzii. Valoarea estimată a contractului pentru achiziţionarea utilajului de mai jos, necesar implementării proiectului este de 2.084.737,50 lei + TVA: Denumire : Linie fasiere tabla cu comanda numerica Cantitate: 1buc Valoare estimata – lei fara TVA: 2.084.737,50 In urma derularii procedurii, se va putea semna contract de furnizare cu un ofertant, fiind declarat ofertant castigator. In cazul in care pentru nu se desemneaza un ofertant castigator, se reia procedura. Daca ofertele financiare depasesc valoarea estimata, achizitorul nu asigura obligativitatea semnarii contractului. Procedura de atribuire aplicată: Procedura simplificata conform Ordinului 1120/2013 privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă“, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi Norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări. Data și ora limită de depunere a ofertei: Termenul limită de depunere este 30.12.2013 ora 12:00, la sediul din Str. Gradinitei, Nr. 1, Pascani, Judet Iasi, iar deschiderea ofertelor primite pana la termenul limita şi evaluarea lor se va face in intervalul cuprins între 30.12.2013 si cel tarziu 13.01.2014, in aceeasi locatie, functie de numarul ofertelor primite si documentele prezentate. Ofertele primite dupa termenul limita nu se evalueaza. Limba de redactare a ofertei: română sau orice alta limba de circulatie europeana. Ofertele depuse într-o altă limbă trebuie se traduc în limba română semnată şi ştampilată de un traducător autorizat. Pentru echivalente lei-euro se va folosi cursul INFOREURO din luna decembrie 2013, rotunjit la doua zecimale, adica 4.44 lei/euro. Valabilitatea ofertei: 90 de zile. Criteriu de selectie: oferta cea mai avantajoasa respectand principiile enuntate in Ordinul 1120/2013 (principiul transparentei, principiul economicitatii, principiul eficientei, principiul eficacitatii). Se va aplica urmatorul algoritm de departajare, in ordinea descrescatoare a punctajului ofertantilor : Punctajul maxim care poate fi obtinut de fiecare oferta este de 100 puncte. 1. Punctaj factor evaluare „pretul ofertei”: punctaj maxim 80 de puncte-se acorda pretului cel mai scazut, restul ofertelor fiind punctate dupa formula: Punctaj oferta curenta = (Pret minim /Pret curent) x 80 puncte 2. Punctaj factor evaluare „termen de livrare”: punctaj maxim 10 puncte-se acorda termenului cel mai scazut, calculat in zile calendaristice de la data transmiterii comenzii, restul ofertelor fiind punctate dupa formula: Punctaj oferta curenta = (termen de livrare minim in zile / termen de livrare ofertat, in zile) x 10 puncte. Termenul de livrare ofertat trebuie sa fie de cel putin 30 zile calendaristice si de cel mult 270 zile calendaristice (echivalentul a 9 luni). Pentru termen de livrare in afara acestui interval, ofertantului ii vor fi acordate zero puncte in cadrul factorului de evaluare „termen de livrare”. 3. Punctaj factor evaluare „costul mentenantei (reviziilor obligatorii) in perioada de garantie de 24 de luni sau 2000 h de functionare”: punctaj maxim 10 puncte - se acorda costului cel mai scazut, restul ofertelor fiind punctate dupa formula: Punctaj oferta curenta = (costul mentenantei minim / costul mentenantei ofertat) x 10 puncte Informatii si clarificari : se pot solicita in scris, despre elementele cuprinse în aceasta la fax 0332811560, până la data 19.12.2013, ora: 12.00. CRITERII DE ELIGIBILITATE A OFERTANTILOR 1. Obiectul de activitate al Ofertantului corespunde cu obiectul Procedurii – detine Cod CAEN relevant autorizat cf art 15/ conf. din L359/2004, mentionat in certificatul constatator de la Registrul Comertului sau echivalent 2. Nu este in stare de insolventa, suspendare, incapacitate de plata - Aspect mentionat in Certificatul Constatator de la Registrul Comertului sau echivalent sau declaratie pe proprie raspundere 3. Detine standard de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent - Copie certificata conform cu originalul dupa documentul invocat. In cazul in care ofertantul nu este producator, se accepta document emis de catre producatorul utilajului ofertat. 4. Poate dovedi experienta similara relevanta sau poate asigura achizitorul pentru riscul de ne-livrare a utilajelor in conditiile ofertate. - Trebuie sa prezinte un numar de minimim3, maxim 5 recomandari pozitive de la alti clienti pentru care a furnizat utilaje similare sau, in caz contrar, o garantie de livrare la dispozitia SC PROINVEST GROUP SRL, in cuantum de 30% din valoarea lotului ofertat, prin prezentarea unui act original emis de o institutie financiar bancara sau o societate de asigurari. Recomandarile vor fi verificate in termen de 48 de ore de la depunere de catre achizitor, minim 3 trebuind sa fie confirmate. 5. Are dreptul de a detine sau dreptul si capacitatea de a fabrica si livra in termen utilajul ofertat cu certificat de conformitate CE. 6. Are capacitatea de a asigura interventii rapide, autorizate, de intretinere si reparare, in maxim 72 de ore de la notificare. - Se prezinta dovada prin orice document a detinerii unitatilor proprii de service, a autorizarii de catre producator ca service sau contract de service cu unitate autorizata de producator, in apropierea locului de implementare 7. Nu se afla in situatie de conflict de interese cu achizitorul. Se prezinta declaratie conform modelului anexat privind neincadrarea in situatiile de conflict de interese, conform Ordonantei de urgenta a Guvernului Romaniei nr. 66/2011, art. 14 si 15. Ofertantul are dreptul sa depuna, pentru a-si dovedi conformarea cu anumite cerinte, orice document echivalent sau care sa arate in concluzie conformitatea cu cerintele de eligibilitate. Achizitorul este indreptatit, sa solicite, daca considera necesar, clarificari sau completari la documentele depuse de Ofertant si poate organiza, pe cheltuiala sa, vizite la alti client mentionati sau la sediul declarat al ofertantului, pentru a constata direct corelarea intre oferta si realitate. In cazul in care se descopera in oferte aspecte care nu se confirma, neconforme cu realitatea, achizitorul este indreptatit sa respinga oferta. MODUL DE PREZENTARE: Oferta trebuie sa fie compusa dintr-un singur plic ORIGINAL si o foto copie a acestuia. Plicul ORIGINAL va contine urmatoarele sectiuni, separate in dosar prin separatoare. • Sectiunea A „Documentele de calificare şi eligibilitate”, vor fi semnate în original, va contine: Certificat Constatator emis de Registrul Comertului sau echivalent, dovada detinerii standardului de asigurare a calitatii (se accepta din partea producatorului utilajului si/sau din partea distribuitorului utilajului), intre 3 si 5 recomandari cu datele de identificare ale emitentului sau document original de garantare a 30% din valoarea estimata a lotului ofertat si Auto-evaluarea privind indeplinirea cerintelor de eligibilitate, alte documente relevante. • Sectiunea B „Propunere tehnica” semnata în original, va contine: descrierea caracteristilor tehnice ale utilajului ofertat, a perioadei si informatiilor specifice de garantie oferite, forumularul de auto-evaluare a indeplinirii specificatiilor tehnice minimale, declaratie privind conflictul de interese. • Sectiunea C „Propunere financiara” semnata în original, va contine formularul de oferta, in lei/euro, fara TVA. Cade in sarcina ofertantului orice cheltuiala necesara pentru receptia utilajului la locatia de implementare a proiectului. Dupa intocmirea plicului ORIGINAL, acesta se fotocopiaza, iar ambele plicuri se vor introduce într-un plic exterior, închis corespunzător, pe care se vor înscrie următoarele: • denumirea şi adresa ofertantului • denumirea şi adresa societatii contractante; • menţiunile „Ofertă pentru atribuirea contractului de furnizare pentru obiectul ,,Achizitie utilaj industrial POS CCE” . DISPOZITII FINALE Prin depunerea unei oferte, ofertantul accepta in totalitate si fara restrictii conditiile specificate in procedura si care fac parte din obligatiile SC PROINVEST GROUP SRL fata de AM POS CCE, iar oferta in intregimea ei devine parte a contractului de furnizare . In cazul in care se accepta valoarea ofertata, contractul de furnizare se poate semna numai dupa aprobarea autorității de management/organismelor intermediare sau operatorilor de program. Lipsa documentelor solicitate poate duce direct la descalificare! Ofertantul trebuie sa examineze cu atentie documentatia si sa pregateasca oferta conform tuturor instructiunilor si formularelor continute in aceasta documentatie. Depunerea unei oferte care nu contine toate informatiile si formularele cerute, sau nu in termenul prevazut, duce la respingerea ofertei. De asemenea, ofertele pot fi respinse si pe parcursul verificarii informatiilor prezenate de ofertanti, in special privind recomandarile sau dreptul si/sau capacitatea de a comercializa si livra sau fabrica si livra utilajul ofertat. Vanzatorul garanteaza ca bunul ofertat si care urmeaza sa fie furnizat este nou si lipsit de defecte, si trebuie sa fie bine executat si din materiale corespunzatoare si are, la momentul depunerii ofertei, fie dreptul de a le detine, fie dreptul si capacitatea de a le fabrica in termenul ofertat. In cazul in care, la receptia utilajului, se constata diferente fata de cele declarate in cursul ofertei, necorectabile in intervalul maxim de 5 luni de la data semnarii contractului de furnizare, achizitorul este indreptatit sa rezilieze contractul de furnizare, sa semneze contract cu ofertantul care a obtinut urmatorul punctaj si sa se adreseze instantelor de judecata pentru recuperarea de sume reprezentand facturi deja platite, prejudicii, dobanzi si penalitati. Perioada de garantie mecanica minima a utilajului livrat este de 24 luni de la data punerii in functiune si a testului de performanta. In vederea asigurarii principiului eficientei si eficacitatii, se accepta abateri in sens pozitiv de la valorile nominale ale oricarei caracteristici tehnice ale utilajului, dar in caz de egalitate al punctajului obtinut, va castiga oferta cu caracteristici tehnice superioare, cele mai importante caracteristici fiind, in ordine descrescatoare a importantei: 1. Nr. de cutite raportat la grosime tabla si 2. Viteza de lucru. Reprezentant legal, Vasile Sandu SC PROINVEST GROUP SRL