Descriere lot procedura

SC PRIMAGRA SRL CUI: RO 9852650 Adresa:Str. Al. Grigore Ghica, Nr. 13, Municipiul Suceava, Jud Suceava, cod poștal: 720089, România, Telefon: 0733 580140 Fax: 0230533544 Titlul proiectului: „SISTEM INTEGRAT PENTRU ASIGURAREA MANAGEMENTULUI PERFORMANT AL PROCESELOR DIN CADRUL PRIMAGRA”, finanțat prin Programul Operațional Sectorial ,,Creșterea Competitivității Economice“; Axa prioritară III ,,Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public“; DMI 3 - Susţinerea e-economiei, Operaţiunea 1 Sprijin pentru sisteme TIC integrate şi alte aplicaţii electronice pentru afaceri Obiectul și scopul contractului este achiziția de sistem integrat pentru asigurarea managementului performant al proceselor (echipamente, licente si implementare) si de servicii de formare profesionala necesara pentru extinderea functionalitatilor actualului sistem TIC integrat prin implementarea unui modul de management al relatiilor cu clientii (CRM), precum si implementarea unui sistem de gestiune a depozitului (WMS) in cadrul proiectului „Sistem integrat pentru asigurarea managementului performant al proceselor din cadrul Primagra” Locul de livrare (locația implementării proiectului): 1. Municipiul Suceava, Str. Alexandru Grigore Ghica, Nr. 13, Jud. Suceava; 2. Municipiul Aiud, Str. Ecaterina Varga, Nr. 27, Jud. Alba; 3. Municipiul Brașov, Str. Paraului, Nr. 8, Bl. E88, Jud. Brașov; 4. București, Sectorul 4, B-dul C-tin Brancoveanu, Nr. 8, Bl. B2, Ap. 2, Bucuresti 5. Municipiul Constanța, B-dul 1 Mai, Nr. 29, Bl. PF9, Sc. D, Parter, Ap. 58, Jud. Constanța 6. Municipiul Deva, Str. Zarandului, FN, Bl. 49, Sc. C, Ap. 26, Jud. Hunedoara; 7. Municipiul Iași, Str. Pacurari, Nr. 144, Bl. B2, Sc. A, Parter, Jud. Iași 8. Municipiul Ploiești, Str. Cristianul, Bl. 150J, Ap. 3, Parter, Jud. Prahova; 9. Municipiul Târgoviște, Str. Laminorului, Nr. 16, Jud. Dâmbovița; 10. Municipiul Târgu Jiu, Str. 9 Mai, Bl. 102, Sc. 1, Ap. 2, Jud. Gorj; 11. Municipiul Zalău, Str. Avram Iancu, Bl. N7, Sc. A, Ap. 2/2, Jud. Sălaj; 12. Municipiul Suceava, Str. Aurel Vlaicu, Nr. 67, Jud. Suceava. Tipul și durata contractului: • contract de prestare • durata contractului de prestare: maxim 6 luni, dar nu mai târziu de 16.10.2014 Valoarea estimată totală este de: • 870.130,00 LEI + TVA Procedura de atribuire aplicată: Procedura simplificata conform Ordinului 1120/2013 privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă“, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări. Data și ora limită de depunere a ofertei: • Termenul limită de depunere a ofertelor este: 16.09.2014, ora 12:00, la sediulcsocietății (Str. Al. Grigore Ghica, Nr. 13, Municipiul Suceava, Jud Suceava, cod poștal: 720089, România ), • Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 16.09.2014, ora 13:00, la sediul societății (Str. Al. Grigore Ghica, Nr. 13, Municipiul Suceava, Jud Suceava, cod poștal: 720089, România). Valabilitatea ofertei: 90 de zile Ofertele alternative: nu este cazul Modalitatea de prezentare a ofertei • Propunere tehnica Propunerea tehnică se va prezenta detaliat pentru fiecare produs sau serviciu în parte şi va evidenția corespondența cu specificaţiile tehnice formulate, care sunt considerate cerințe tehnice minimale. Propunerea tehnică va conţine descrierea detaliată a produselor și serviciilor solicitate. NOTA : Prezentarea unei propuneri tehnice care nu este în concordanţă cu cerinţele tehnice solicitate are ca efect considerarea ofertei respective ca neconformă. • Propunere financiara Propunerea financiară va fi prezentată în lei, în conformitate cu formularul anexat și anexa acestuia. Prețul prezentat în propunerea financiară va include toate costurile legate de îndeplinirea cerințelor contractului. Oferta financiară va include, pe lângă prețurile solicitate, un grafic de livrări pentru componentele proiectului. Având în vedere faptul că acest proiect beneficiază de finanțare din fonduri europene, iar contractul de finanțare impune limitări cu privire la modalitatea de bugetare a proiectului, se vor respecta limitele maximale de buget indicate pentru fiecare categorie de cheltuieli. Facturarea se va efectua la receptia echipamentelor / serviciilor, conform graficului de livrari, iar plata se va realiza in termen de minimum 30 zile calendaristice de la emiterea facturilor. Oferta va cuprinde următoarele documente: • Declaraţie privind conflictul de interese; • Propunerea tehnică; • Propunerea financiară – Formular oferta • Anexă la propunerea finaciară – Centralizator oferta • Certificat Constatator, in original sau copie legalizata, emis de ONRC, cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte domeniul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie să aibă corespondent în codul CAEN din certificatul constatator. NOTA: Documentele trebuie să fie tipărite sau scrise cu cerneală şi vor fi semnate pe fiecare pagină de reprezentantul/reprezentanţii autorizat/autorizaţi să angajeze ofertantul prin contract. Ofertanţii au obligaţia de a numerota şi de a semna fiecare pagină a ofertei. Cursul de referință leu/euro aplicabil: 1 euro = 4,4006 lei, curs BNR din data de 05.09.2014. Limba de redactare a ofertei: română. Ofertele prezentate de ofertanți din altă țară pot fi prezentate în altă limbă, cu condiția ca acestea să fie însoțite de o traducere autorizată în limba română.