Descriere lot procedura

Programul Operaţional Sectorial „Creşterea Competitivităţii Economice” -co-finanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională „Investiţii pentru viitorul dumneavoastră” Titlul Proiectului: „Cresterea competitivitatii economice la SC GALEMID SRL prin achizitia de utilaje” Cod SMIS: 43987 Contract de finantare: 4m/401029/5/07.01.2014 Beneficiar: SC GALEMID SRL INVITATIE DE PARTICIPARE pentru selectia de oferte in vederea dotari cu utilaje si echipamente tehnologice Stimate Domn/Doamna, SC GALEMID SRL cu sediul in Localitatea Girisu de Cris, nr. 312/A, Jud. Bihor va invita sa prezentati oferta dumneavoastra de utilaje si echipamente tehnologice pentru realizarea unui proiect de investitii finantat prin Programul Operațional Sectorial „Creșterea Competitivității Economice”, Axa Prioritară 1 – Un sistem inovativ si ecoeficient de productie, Domeniul Major de Intervenție DM1.1 – Investitii productive si pregatirea pentru competitia pe piata a intreprinderilor, in special a IMM, Operațiunea a) Sprijin pentru consolidarea si modernizarea sectorului productiv prin investitii tangibile si intangibile, A2 – Sprijin financiar in valoare de pana la 1.065.000 lei acordat pentru investitii pentru intreprinderile mici si mijlocii, cu denumirea “Cresterea competitivitatii economice la SC GALEMID SRL prin achizitia de utilaje”. 1. Procedura aplicata: Procedura simplificată aplicata de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă”, precum si in cadrul proiectelor finantate prin mecanismele financiare SEE si norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari, aprobata prin Ordinul nr. 1.120 / 15.10.2013. 2. Criteriul de atribuire: atribuirea contractului de furnizare bunuri se va realiza in conformitate cu cerintele ordinului nr. 1.120 / 15.10.2013 (se va justifica alegerea ofertelor pentru contractare prin prezentarea avantajelor tehnice si financiare care motiveaza alegerea in raport cu celelalte oferte primite / specificatiile tehnice pentru fiecare LOT in parte). 3. Obiectul contractului va consta in: achizitia de utilaje si echipamente tehnologice (conform Anexa I). 4. Tip contract: contract furnizare bunuri. 5. Data limită pentru depunerea ofertei: 08.09.2014, ora 12.00 6. Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: 02.09.2014, ora 12.00 7. Data limita pentru transmiterea raspunsului la clarificari: 04.09.2014, ora 12.00 8. Valabilitatea ofertei: cel putin 30 zile de la data emiterii. 9. Adjudecarea ofertei castigatoare: 09.09.2014, ora 12.00. 10. Adresa la care se depune oferta: Localitatea Girisu de Cris, nr. 312/A, Jud. Bihor. 11. Valoarea estimata este de: 213.916,70 Euro echivalentul a 941.404,62 Lei, astfel: Nr. LOT Nr.crt. Echipament/utilaj/instalatie Nr. buc. Valoare totala (LEI) Valoare totala (EURO) 1 1 Masina de spalat sub presiune 1 17.040,00 3.872,02 2 2 Masina de gaurit si polizat cu aer comprimat 6 6.390,00 1.452,01 3 3 Presa hidraulica 1 564.876,00 128.357,57 4 Masina de indoit tevi si profile 1 5 Freza universala 1 6 Presa mecanica cu excentric 1 7 Masina de gaurit radiala 1 4 8 Instalatie de sablare 1 272.226,78 61.858,48 5 9 Aparat de sudura 2 28.337,52 6.439,17 10 Aparat de sudura 2 6 11 Compresor cu surub si uscator 1 52.534,32 11.937,45 NOTA: - Preturile de mai sus nu contin TVA - 1 Euro = 4,4008 Lei, curs BNR valabil la data de 29.08.2014 12. Oferta depusa trebuie sa contina: • Scrisoare de inaintare (conform ANEXEI II); • Formular de oferta (conform ANEXEI II); • Grafic de livrare al produselor (conform ANEXEI II); • Propunerea financiara (conform ANEXEI II); • Propunerea tehnica (conform ANEXEI II); • Declaratie privind respectarea regulilor pentru evitarea conflictului de interese (conform ANEXEI II); • Documente edificatoare: • Persoane juridice romane: Certificat constatator (copie legalizata / original / copie conforma cu originalul), emis cu cel mult 30 zile fata de de data depunerii ofertei, care sa contina cel putin: obiectul de activitate care sa includa activitatile ce fac obiectul licitatiei, actionarii si administratorii firmei, alte informatii relevante despre starea firmei. • Persoanele juridice straine: Documente care dovedesc inregistrarea (copie legalizata / original / copie conforma cu originalul), traduse autorizat, emise de organisme similare care sa evidentieze obiectul de activitate care sa includa activitatile ce fac obiectul licitatiei, persoanele din conducerea firmei, alte informatii relevante despre starea firmei, in conformitate cu prevederile din tarile unde ofertantii isi au sediul. Specificatiile tehnice se regasesc in ANEXA I atasata acestei documentatii. Pentru informatii suplimentare va puteti adresa la SC GALEMID SRL, cu sediul în Localitatea Girisu de Cris, nr. 312/A, Jud. Bihor, tel. 0728 310 933, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . Asteptam oferta dumneavoastra, pana la termenul limita mentionat anterior, la sediul societatii noastre. Vă mulţumim anticipat. Reprezentant legal, GAL EUGEN-IONEL Data: 29.08.2014