Descriere lot procedura

1) Informatii despre Beneficiar: Denumirea unitatii contractante: SC Euro Sangift SRL Cod fiscal: RO 16605475 Număr de înregistrare la Registrul Comerţului J19/682/15.07.2004 Str. Rakoczi Ferenc, Nr. 90, Odorheiu Secuiesc, Judeţul Harghita, România Tel: 0745-387503 Fax: 0266-210211 E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Sursele de finanţare: finantarea investitiei se face prin surse proprii ale societatii si prin Programul Operaţional Sectorial „Creşterea Competitivităţii Economice” (POS - CCE), Axa prioritară 1 „A2 – sprijin financiar nerambursabil de până la 1.065.000 lei pentru întreprinderi mici și mijlocii”, nr. Contract de finanţare 4m/400538/6/15.11.2013. 2) Obiectul și locul de implementare a contractului: a. Furnizare de maşini şi utilaje pentru fabricarea de jocuri si jucarii din lemn b. Cristuru Secuiesc, Str. Berde Mozes, nr. fn., Jud. Harghita 3) Tip și durată contract: a. Contract de furnizare b. Termen de livrare de maxim 4 luni de la semnarea contractului de furnizare 4) Programul comisiei de evaluare: - termen limita depunere oferte: 30.12.2013, ora 13:00; - deschiderea si evaluarea ofertelor: 30.12.2013, ora 14:00, la sediul societatii contractante din Odorheiu Secuiesc, Str. Rakoczi Ferenc, Nr. 90, Jud. Harghita, România; - desfasurarea procedurii de achizitie si elaborarea procesului verbal de adjudecare a ofertei castigatoare: 30.12.2013; - comunicarea rezultatului procedurii: 30.12.2013; - semnarea contractului de furnizare: 10.01.2014. 5) Elaborarea si prezentarea ofertei: 5.1. Elaborarea ofertei: - oferta se prezinta astfel: un original şi o copie, inregistrata, datata, semnata, stampilata si personalizata; - oferta se prezinta in limba romana sau in limba engleza insotita de traducere autentificata in limba romana - oferta trebuie să fie depusa in plic sigilat personal sau prin curierat/posta Plicul va fi marcat cu: - adresa Beneficiarului: Odorheiu Secuiesc, Str. Rakoczi Ferenc, nr. 90, Jud. Harghita, România; - va purta inscripţia: „ A nu se deschide înainte de 30.12.2013, ora 14:00”. 5.2. Prezentarea ofertei: - perioada de valabilitate: 60 de zile; - moneda folosita la intocmirea ofertei este RON sau Euro la cursul BNR valabil la data de 18.12.2013, 1 Euro= 4,4643; - pretul ofertei nu poate fi ajustat; - documentele ofertei: - oferta tehnico financiara, cu respectarea cerintelor tehnice stipulate in Caietul de sarcini - documente de inregistrare ofertant care insotesc oferta 5.3. Documente de inregistrare ofertant care insotesc oferta: - certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, in original, din care sa rezulte domeniul de activitate principal si cele secundare in acord cu obiectul achizitiei, precum si mentiuni referitoare la asociati, administratori si existenta faptelor aflate sub incidenta art. 21 lit.e-h din Legea nr.26/1990 ; - certificatul de înregistrare sau echivalent, copie - declaraţie pe propria răspundere din care să rezulte că operatorul economic participant nu se află în situaţiile descrise la art. 14 din O.U.G. nr. 66/2011 (conform model anexat) - ofertantii cu sediul social in strainatate vor prezenta documentele de mai sus (sau echivalente acestora,in functie de jurisdictia specifica fiecarei tari) in original sau copie conforma cu originalul 6) Criteriul de atribuire Oferta admisibilă cu cel mai mic preţ de ofertă. Algoritm de calcul: Punctaj = (valoarea estimativă/ preţul ofertei) x 100 7) Valoarea estimată: 1.423.839,61 lei fără TVA 8) Clauze contractuale generale: • Contractul trebuie să menționeze datele de identificare ale celor două părți semnatare, obiectul, valoarea și durata contractului. Vor fi prevăzute în mod expres condiții referitoare la prestarea serviciilor, livrare, montaj, punere în funcțiune, recepție, standarde de calitate, service, garanții, posibilitatea de acordare a unui avans etc., după caz, conform prevederilor legale aplicabile. • Oferta aleasă și specificațiile tehnice vor fi parte integrantă din contract, sub formă de anexe. • Nu se pot modifica prin contract specificațiile tehnice și oferta câștigătoare care au stat la baza atribuirii contractului. • Orice contract semnat în condițiile legislației naționale în vigoare începe să producă efecte din momentul semnării acestuia de către ambele părți. Anterior semnării contractului nu pot fi furnizate/prestate/executate bunuri/servicii/lucrări și nu pot fi efectuate plăți. Alte informatii Pentru informaţii suplimentare vă puteţi adresa la sediul beneficiarului la adresa: Odorheiu Secuiesc, Str. Rakoczi Ferenc, Nr. 90, Jud. Harghita, România sau la telefonul: 0745-387503 Fax: 0266-210211