Obiectul contractului de furnizare bunuri:
Echipament: Computer to plate (CTP)
Locul de livrare a produselor ( locația implementării proiectului ): Județul Cluj, Localitatea Sat. Codor, Comuna Jichisu de Jos, Nr. 166
Tipul și durata contractului:
• contract de furnizare
• durata contractului: până la sfârşitul perioadei de implementare a proiectului, 30.10.2014
Termenul de livrare şi de punere în funcţiune: 01.09.2014
Valoarea estimată a contractului:
Echipament Computer to plate (CTP): 603.112,5 RON fără TVA
Procedura de atribuire aplicată: Ordin 1120 din 2013
Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 27.12.2013 ora 17:00
Locul şi modalitatea de depunere:
Ofertele se pot depune personal, prin poştă, sau cu curierat rapid, la adresa: Dej, str. Traian, nr.14, jud. Cluj
Pe plic se trec datele de identificare ale ofertantului. Oferta trebuie să fie semnată şi ştampilată în original.
Data, ora şi locul deschiderii ofertei:
Adresa: Dej, str. Traian, nr.14, jud. Cluj, 30.12.2013, în intervalul orar: 12: 00 - .17 : 00
Limba de redactare a ofertei: Limba română
Moneda folosită: RON sau EURO, curs EURO folosit în procedură: 4,48 RON / Euro
Ofertele alternative: interzise
Modalitatea de solicitare a clarificărilor:
Clarificările pot fi trimise prin email sau fax la:
Adresă poștă electronică:
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Telefon: 0744 594 586
Fax: 0264 212468
Persoana de contact: Șutea Mircea Claudiu