Descriere lot procedura

1) Informatii despre Beneficiar: Denumirea unitatii contractante: S.C. SALV METAL S.R.L. Cod fiscal: RO 13330574 Adresa: Sebes, Str.Calarasi, nr.45, jud. Alba, cod postal: 515800, România Tel: 0745/310.662 Fax: 0258/732.193 E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Sursele de finanţare: finantarea investitiei se face prin Programul Operaţional Sectorial „Creşterea Competitivităţii Economice” (POS - CCE), Axa prioritară 1 - „Un sistem inovativ şi ecoeficient de producţie” , DOMENIUL DE INTERVENŢIE 1.1 – „Investiţii productive şi pregătirea pentru competiţia pe piaţă a întreprinderilor, în special a IMM” OPERAŢIUNEA a) – „Sprijin pentru consolidarea sectorului productiv prin investiţii tangibile şi intangibile” - SCHEMA DE AJUTOR DE STAT: Schema de ajutor de stat: „Sprijin pentru consolidarea şi modernizarea sectorului productiv prin investiţii realizate de întreprinderile mici şi mijlocii”; Schema de ajutor de minimis: „Sprijin pentru consultanţă specifică şi instruire specializată acordată întreprinderilor mici şi mijlocii pentru elaborarea şi implementarea proiectelor de investiţii” precum si din surse proprii. 2) Obiectul și locul de implementare a contractului: a. Furnizare de Mijloace fixe Tangibile si Intangibile b. Sebes, Str.Calarasi, nr.45, jud. Alba, cod postal: 515800, România 3) Tip și durată contract: a. Contract de furnizare b. Termen de livrare de maxim 12 luni de la semnarea contractului de furnizare 4) Programul comisiei de evaluare: - termen limita depunere oferte: 09.01.2014, ora 12:00; - deschiderea si evaluarea ofertelor: 10.01.2014, ora 12:00, la sediul societatii contractante din Sebes, Str.Calarasi, nr.45, jud. Alba, cod postal: 515800, România; - desfasurarea procedurii de achizitie si elaborarea procesului verbal de adjudecare a ofertei castigatoare: 10.01.2014 – 13.01.2014; - comunicarea rezultatului procedurii: 13.01.2014; - semnarea contractului de furnizare: 15.01.2014 - 20.01.2014. 5) Elaborarea si prezentarea ofertei: 5.1. Elaborarea ofertei: - oferta se prezinta astfel: un original, inregistrata, datata, semnata, stampilata si personalizata; - oferta se prezinta in limba romana - oferta trebuie să fie depuse in plic sigilat. Nu vor fi admise plicuri exterioare deteriorate sau desfăcute la depunerea ofertei. Plicul va fi marcat cu:  adresa Beneficiarului: Sebes, Str.Calarasi, nr.45, jud. Alba, cod postal: 515800, România  denumirea contractului pentru care se depune oferta: „ MODERNIZARE HALA INDUSTRIALA PRELUCRARI MECANICE”  va purta inscripţia: „ A nu se deschide înainte de 10.01.2014 ora 12:00”. 5.2. Prezentarea ofertei: - perioada de valabilitate: nu mai puţin de 30 de zile; - moneda folosita la intocmirea ofertei este RON sau EURO; - pentru ofertele prezentate in Euro se va utiliza cursul de schimb BNR din data deschiderii; - pretul ofertei nu poate fi ajustat; - ducumentele oferte:  oferta financiara, in care se va prezenta distinct valoarea fara TVA unitara respectiv valoarea fara TVA totala pentru fiecare bun ofertat  oferta tehnica, cu respectarea cerintelor tehnice stipulate in Caietul de sarcini  documente de inregistrare ofertant care insotesc oferta - fiecarea ofertant va putea prezenta oferta pentru unul, mai multe sau toate bunurile care fac obiectul procedurii de achizitie conform prezentei documentatii de atribuire. 5.3. Documente de inregistrare ofertant care insotesc oferta: - certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, in original sau copie conforma cu originalul, din care sa rezulte domeniul de activitate principal si cele secundare in acord cu obiectul achizitiei, precum si mentiuni referitoare la asociati, administratori si existenta faptelor afalate sub incidenta art. 21 lit.e-h din Legea nr.26/1990 ; - certificatul de înregistrare sau echivalent, copie conforma cu originalul - declaraţie pe propria răspundere din care să rezulte că operatorul economic participant nu se află în situaţiile descrise la art. 14 si 15 din O.U.G. nr. 66/2011 (conform model anexat) - ofertantii cu sediul social in strainatate vor prezenta documentele de mai sus (sau echivalente acestora,in functie de jurisdictia specifica fiecarei tari) in original sau copie conforma cu originalul 6) Criteriul de atribuire - conform cerintelor stipulate in O.M.F.E. nr. 1120/2013 7) Valoarea estimată: 1.066.193,50 lei fara TVA 8) Clauze contractuale generale: • Contractul trebuie să menționeze datele de identificare ale celor două părți semnatare, obiectul, valoarea și durata contractului. Vor fi prevăzute în mod expres condiții referitoare la prestarea serviciilor, execuția lucrărilor, livrare, montaj, punere în funcțiune, recepție, standarde de calitate, service, garanții, posibilitatea de acordare a unui avans etc., după caz, conform prevederilor legale aplicabile. • Oferta aleasă și specificațiile tehnice vor fi parte integrantă din contract, sub formă de anexe. • Nu se pot modifica prin contract specificațiile tehnice și oferta câștigătoare care au stat la baza atribuirii contractului. • Orice contract semnat în condițiile legislației naționale în vigoare începe să producă efecte din momentul semnării acestuia de către ambele părți. Anterior semnării contractului nu pot fi furnizate/prestate/executate bunuri/servicii/lucrări și nu pot fi efectuate plăți. 9) Caietul de sarcini - face parte integrata din documentatia pentru elaborarea si prezentarea ofertei si constituie ansamblul cerintelor, pe baza carora se elaboreaza propunerea tehnica. 10) Mijloacele fixe tangibile şi intangibile ce se vor achiziţiona, in vederea creşterii capacitaţii de producţie, sunt următoarele: Nr.crt Denumire UM Cantitate 1 Freza CNC cu platou rotativ buc 1 2 Polizor cu piatră Ø250 mm buc 1 3 Masina de gaurit si frezat cu afisaj de cote și accesorii buc 1 4 Compresor cu surub buc 1 5 Fierastrau cu panglica diametru 250mm buc 1 6 Macara mobila atelier 1,5to buc 1 7 Mașină găurit cu coloană precizie și accesorii buc 1 8 Strung CNC cu accesorii buc 1 9 Macara pivotanta buc 1 10 Coloana digitala de masurat buc 1 11 Menghina de masina buc 3 12 Universal cu 3 bacuri buc 1 13 Set dispozitive de filetare buc 1 14 Polizor cu piatră Ø300 mm buc 1 15 Calculator buc 3 16 Laptop buc 1 17 Imprimanta buc 1 18 Pachet aplicatii OFFICE buc 4 11) Alte informatii Pentru informaţii suplimentare vă puteţi adresa la sediul beneficiarului in: Sebes, Str.Calarasi, nr.45, jud. Alba, cod postal: 515800, România sau la telefonul: Tel.0745 / 31.06.62, Fax 0258.732.193 Data: 20.12.2013 S.C. SALV METAL S.R.L.