Descriere lot procedura

SC INTENS PREST SRL CUI RO139530 Adresa: STR. Lanarie (Noua), Nr. 6, Pitesti, Judetul Arges, cod poştal 110168, România; Telefon / Fax: 0248214986 ANUNȚ DE PARTICIPARE la procedura de atribuire a contractului de furnizare bunuri – Lot 2 : Vibropresa pentru fabricarea de pavele, boltari, borduri din beton (1 buc), în cadrul proiectului cu titlul "Dezvoltarea activitatii de productie prefabricate din beton prin construirea unui spatiu de productie si achizitia de utilaje performante ", proiect finanțat în cadrul Programului Operaţional Sectorial – Creşterea Competitivităţii Economice 2007 – 2013, „Investiţii pentru viitorul dumneavoastră”, Axa Prioritară 1 – Un sistem inovativ şi ecoeficient de producţie, Domeniul major de intervenţie D1.1. Investiţii productive şi pregătirea pentru competiţia pe piaţă a întreprinderilor, în special a IMM, Operaţiunea a) – Sprijin pentru consolidarea şi modernizarea sectorului productiv prin investiţii tangibile şi intangibile, A2 - Sprijin financiar cu valoarea de până la 1.065.000 lei pentru investițiile în întreprinderile mici şi mijlocii, Apelul 4. 1. Obiectul contractului: livrarea, montarea și punerea în funcțiune a 1 buc. - Vibropresa pentru fabricarea de pavele, boltari, borduri din beton 2. Locația de livrare: Oraș Ștefănești, Strada Zăvoiul Mic, județ Argeș, România 3. Tipul contractului: contract de furnizare 4. Durata contractului: maxim 8 luni 5. Valoarea estimată a contractului de furnizare: 217625,00 lei fără TVA, respectiv 49056,63 Euro (Curs BNR din data de 19.08.2014, 1 Euro = 4,4362 lei) 6. Procedura de achiziție: Procedura simplificată aplicată de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă“, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări – Anexa la Ordinul nr.1120 / 15.10.2013 7. Documentele care trebuie prezentate de potențiali ofertanți sunt: - Scrisoare de înaintare (Formularul nr. 1) – în original - Declarația pe propria răspundere privind conflictul de interese (Formularul nr. 2) – în original - Certificat constatator emis de Oficiul Național al Registrului Comerţului, actualizat (obiectul contractului trebuie să aibă corespondent în codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC) – în original sau copie legalizată. Certificatul constatator solicitat trebuie să fie valabil la data deschiderii ofertelor. Pot depune oferte doar aceia care oferă în mod licit pe piaţă, potrivit domeniului său de activitate, produse similare cu cele solicitate a fi achiziționate. Persoanele juridice străine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedească o forma de înregistrare / atestare sau apartenenţă din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile legale din țara în care ofertantul este rezident – în original sau copie legalizată. Din aceste documente trebuie să rezulte că obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului de furnizare supus procedurii de achiziție. Documentele vor fi prezentate în traducere autorizată. - Certificat sau declaratie de la producator care să ateste vechimea tehnologiei pentru echipamentul achiziţionat (tehnologia nu trebuie sa fie mai veche de 36 luni) – în original sau copie - Propunerea tehnică ( Formularul nr. 3) – în original - Graficul de livrare ( Formularul nr. 4) – în original - Materiale de informare (broșuri, cataloage, etc.) caracteristici echipament ofertat - Propunerea financiară (Formularul nr. 5) – în original Orice document emis într-o altă limbă decât cea română trebuie să fie însoţit obligatoriu de o traducere autorizată în limba română. 8. Componența comisiei de evaluare a ofertelor:  ILIE Alexandru– Preşedinte cu drept de vot  TOCAN Icuta – membru  STANCU Ion – membru Asociatii firmei SC INTENS PREST SRL sunt: - ILIE Alexandru (asociat unic) care detine societatea in procent de 100% 9. Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut 10. Limba de redactare a ofertei: limba română 11. Perioada de valabilitate a ofertei: 60 de zile de la depunerea acesteia 12. Modul de prezentare a ofertei: Ofertele vor fi transmise la următoarea adresă: Municipiul Pitești, Strada Lânăriei (Nouă), Nr. 6, Jud. Argeş, până la data limită de depunere a ofertelor. Pentru înscriere si participare la aceasta procedura, ofertanţii vor depune in plicul cu oferta următoarele documente, marcate si sigilate astfel:  Documente de înscriere la procedură, în original şi 1 copie în plic nesigilat care trebuie sa conţină: Scrisoare de înaintare (formularul nr. 1) Împuternicire – original - acolo unde este cazul;  Documentele de calificare în original şi 1 copie, în plicuri separate, închise şi sigilate, precum si menţiunea DOCUMENTE DE CALIFICARE IN ORIGINAL, respectiv DOCUMENTE DE CALIFICARE COPIA 1. Documentele de calificare trebuie să conţină : Declarația pe propria răspundere privind conflictul de interese (formularul nr. 2) Certificat constatator emis de Oficiul Național al Registrului Comerţului Pentru persoanele juridice străine - documente edificatoare care să dovedească o forma de înregistrare / atestare sau apartenenţă din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile legale din țara în care ofertantul este rezident. Certificat sau declaratie de la producator care să ateste vechimea tehnologiei pentru echipamentul achiziţionat (tehnologia nu trebuie sa fie mai veche de 36 luni) – în original sau copie  Propunerea tehnică în original şi 1 copie, în plicuri separate, închise şi sigilate, pe care se va scrie denumirea şi adresa ofertantului, precum şi menţiunea PROPUNERE TEHNICĂ ORIGINAL, respectiv PROPUNERE TEHNICĂ COPIA 1. Propunerea tehnică va conţine: Propunerea tehnică ( Formularul nr. 3) Graficul de livrare ( Formularul nr. 4) Materiale de informare (broșuri, cataloage, etc.) caracteristici echipament ofertat  Propunerea financiară în original şi 1 copie, în plicuri separate, închise şi sigilate, pe care se va scrie denumirea şi adresa ofertantului, precum şi menţiunea PROPUNERE FINANCIARĂ ORIGINAL, respectiv PROPUNERE FINANCIARĂ COPIA 1. Propunerea financiară va conţine: Propunerea financiara ( Formularul nr. 5) Plicurile interioare trebuie să fie marcate cu denumirea şi adresa ofertantului, pentru a permite returnarea ofertei fără a fi deschisă, în cazul în care oferta respectivă este declarată întârziată sau depusă la altă adresă. Plicul exterior trebuie să fie marcat cu denumirea şi adresa autorităţii contractante şi cu inscripţia “A NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE DATA 27.08.2014, ora 17.00” 13. Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2014, ora 12.00, la sediul firmei din Municipiul Pitești, Strada Lânăriei (Nouă), Nr. 6, Jud. Argeş, persoană de contact ILIE Alexandru, Tel. 0745 031956. Ofertele se înregistrează în ordine cronologică a sosirii lor – numărul de înregistrare (numărul, data şi ora) se trece pe cele două exemplare ale scrisorii de înaintare (un exemplar se anexează la plicul exterior si un exemplar se remite ofertantului ) şi pe plicul exterior. Dacă pachetul exterior nu este marcat conform prevederilor autoritatea contractantă nu îşi asumă nici o responsabilitate pentru rătăcirea ofertei. 13. Oferte alternative: nu este permisă depunerea de oferte alternative . 13. Ajustarea prețului contractului: nu este permisă ajustarea prețului contractului . 14. Obținere alte informații și / sau clarificări: Informații suplimentare despre atribuirea acestui contract pot fi obţinute de la sediul firmei din Municipiul Pitești, Strada Lânăriei (Nouă), Nr. 6, Jud. Argeş sau la numărul de telefon 0745 031956, persoană de contact: ILIE Alexandru. Data limită de primire a solicitărilor de clarificări : 25.08.2014, ora 16.00. Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: 26.08.2014, ora 16.00. Pentru informarea corectă toate răspunsurile la clarificări vor fi publicate pe site-ul www.fonduri-ue.ro. 15. Căi de atac: Eventualele contestaţii se pot depune:  la autoritatea contractantă  şi apoi la instanţa competentă. Termenul de depunere a unei contestaţii este de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă de către contestator despre un act al autorităţii contractante pe care acesta îl consideră nelegal. Semnarea contractului de achiziţii se va realiza după o perioada de aşteptare, termen în care procedura de achiziţie poate fi contestată. Semnarea contractului se va realiza după minim 4 zile lucrătoare de la notificarea rezultatului. Date de contact autoritate contractantă pentru depunere contestaţii: Denumirea: SC INTENS PREST SRL Adresă: Municipiul Pitești, Strada Lânăriei (Nouă), Nr. 6, Jud. Argeş, cod poştal 110168, România; Telefon / Fax: 0248214986 E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. ; Date de contact instanţa competentă pentru depunere contestaţii: Denumirea: Tribunalul Argeş Adresă: Piteşti, B-dul. Eroilor, Nr. 5, Jud. Argeş, cod poştal 110416, România; Telefon: 0248 216 599, Fax: 0248 212 410; E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. ; Adresă internet: www.justitie-ag.ro