Descriere lot procedura

In vederea realizării evenimentului ”Ziua Întreprinzatorului” 2024, în data de 17.05.2024 la Ploiesti sau imprejurimi, jud. Prahova, în cadrul proiectului “IMM ROMANIA”, ID: 309451, Proiect cofinanţat din FSE+ prin Programul Educatie si Ocupare 2021-2027, Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR), cu sediul în România, Bucureşti, Piaţa W. Mărăcineanu nr. 1-3, intrarea 1, etaj 1, sector 1, Beneficiar al finanţării nerambursabile din Programul Educatie si Ocupare 2021-2027, în baza contractului nr. contract nr. 2663/18.01.2024, anunță organizarea procedurii competitive de selecție a pachetului de servicii de organizare eveniment. Obiectul si locul de implementare a contractului: Servicii organizare eveniment, oraș Ploiesti sau imprejurimi, jud. Prahova, România Specificațiile tehnice, care sunt minim obligatorii (se regăsesc și anexate la prezentul anunț) includ: - Eveniment: conferință - Număr: 1 - Participanți: 150 de persoane - Localitatea: Ploiești sau imprejurimi, jud. Prahova - Data: 17.05.2024 - Sală (inclusiv echipamente) : - Sală evenimente în Ploiești sau împrejurimi, maxim 10 km, măsurați de la sediul primărie Ploiești, jud. Prahova. Măsurarea se face cu Google maps, - Locația să fie prevăzută cu minim 50 locuri de parcare supra sau subterane, la maxim 50 de metri de sală. - sală cu capacitate de 150 de locuri în data de 17 mai 2024, suprafață minim 400 mp, maxim 500 mp, interval orar 09.00 am – 16.00 pm - masă prezidiu pentru 7 persoane, cu aranjament care să includă apă, pahare, blocknotes, pixuri - configurare sală: mese cu scaune pentru 150 de persoane; - sistem de ventilație sau aer condiționat reglabil din sală - echipamente tehnice: laptop, videoproiector, ecran proiecție, presenter wireless pentru derularea slide-urilor, echipament sonorizare, 5 microfoane fixe, 2 microfoane mobile, masă rezervată personalului tehnic, flipchart, hârtie, markere - acces internet wireless - posibilitate de reducere a luminii pentru vizualizarea prezentărilor - masă de întâmpinare pentru înregistrarea participanților la intrarea în sală Catering: - 1 welcome coffee care să cuprindă patiserie dulce și sărată minim 100 gr./persoană, sucuri naturale, apă, ceai, cafea, lapte, pentru 150 de persoane, - Prânz cu servire la masă cu scaune pentru 150 de persoane, sală separată, meniu: • tip bufet suedez (cald și rece), minim două feluri de carne, minim două garnituri, minim 2 opțiuni de desert, o opțiune de meniu vegetarian; • fel principal + secundar + desert, minim 400g/persoană; • pâine/specialități de panificație; • apă minerală natural carbogazoasă și plată (minim 0,5 litri/ persoană) și băuturi răcoritoare (minim 0,5 litri/persoana). Transport: Transport materiale si echipamente: autoturism tip van pentru transport materiale si echipamente necesare organizării evenimentului pe ruta București – Ploiești in data de 16.05.2024 și retur dupa eveniment, in data de 20.05.2024 (camere video, stative, ecrane, etc.). Personal tehnic: - minim 2 persoane – în vederea desfășurării activităților de organizare și mentenanță tehnică pe parcursul desfășurării evenimentului. Tipul și durata contractului: contract de prestări servicii, 2 luni de la semare; Valoarea estimată: 35.000 lei, fără TVA; Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut fără TVA; Data și ora limită de depunere a ofertei: 08.05.2024, ora 12.00 Data și ora deschiderii/analizei ofertelor: 08.05.2024, ora 14.00 Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele, completate conform formularelor și specificațiilor tehnice anexate, se depun în original la sediul CNIPMMR din Bucureşti, Piaţa W. Mărăcineanu nr. 1-3, intrarea 1, etaj 1, sector 1, cod poștal 010155 Pentru mai multe detalii ne puteți contacta la adresa de email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , tel. 021.312.68.93, persoană de contact: Denisa Samek.