Descriere lot procedura

ATLAS COMPANY SRL CUI: 16160288 Nr. înregistrare: J26/282/2004 Adresa: Str. Voinicenilor 62 Titlu proiect: Retehnoligizarea firmei ATLAS COMPANY SRL pentru refacerea capacității de reziliența Cod SMIS: 160410 Contact: Toma Aurel, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. SPECIFICAŢII document întocmit în baza Secțiunii a-3-a Elaborarea specificațiilor tehnice și determinarea valorii estimate din Ordinul nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene Prezenta documentație se referă la procedura de atribuire a contractului de furnizare de Autoutilitară cu platformă 2 buc. Proiect finanțat prin: Programul Operațional Competitivitate 2014-2020 Axa Prioritara: 4 - Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și al consecințelor sale sociale și pregătirea unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei. Obiectiv Tematic: Promovarea reparării daunelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și pregătirea unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei. Prioritatea de investiții: Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și consecințelor sale sociale și pregătirea unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei. Obiectiv Specific: Consolidarea poziției pe piață a IMM-urilor afectate de pandemia COVID-19. Acțiunea: 4.1.1 Investiții în activități productive Denumirea proiectului: Retehnoligizarea firmei ATLAS COMPANY SRL pentru refacerea capacităţii de rezilienţă Codul SMIS al proiectului: 160410 I. Informaţii generale Tipul contractului 1 furnizare 0 servicii Obiectul contractului de furnizare Bunuri 1. Autoutilitară cu platformă -2 buc Locul de livrare a produselor/prestare a serviciilor (locația implementării proiectului): str. Voinicenilor , nr. 62, -, Municipiul Târgu Mureş, jud. Mureş, cod postal 540256, România Tipul și durata contractului: • contract de (furnizare) • durata contractului: 4 luni Termenul de livrare: 4 luni de la lansarea comenzii, dar nu mai târziu de 30.04.2024. Valoarea estimată a contractului: 536.495,00 RON + TVA, din care Defalcarea valorii estimate: - 241.995,00 RON + TVA / Autoutilitară cu platformă tip 1 - 294.500,00 RON + TVA / Autoutilitară cu platformă tip 2 Posibilitate ajustare pret: Da, dar doar in conditiile expres mentionate in cadrul Ordinului 1284/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Procedura de atribuire a achiziției este lotizată și defalcată pe loturi separate de produse și/sau servicii 0 Da 1 Nu Ofertele se depun separat pentru loturi de produse și/sau servicii care fac obiectul achiziției 0 Da 1 Nu Procedura de atribuire aplicată: Ordinul 1284 din 2016, Procedura competitivă aplicată de beneficiarii privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Criteriul de evaluare și selecție a ofertelor de preț: Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea avantajelor tehnice și financiare prezentate de către ofertanți, cu condiția respectării criteriilor solicitate de transmitere și prezentare a ofertelor. Va fi selectată câștigătoare oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului. Elementele de departajare a ofertelor primite, in ordinea priorității, sunt prezentate în capitolul II. Detalii despre evaluarea ofertelor: Clarificări care pot fi solicitate în etapa de evaluare a ofertelor de preț: - Neconcordanțe în informațiile furnizate de ofertanți în oferta de preț și anexele ofertei - Lipsesc informații sau nu sunt clare (ex. Condiții de plată, costurile ofertate nu sunt clar detaliate) - Lipsa anexelor 1 - Declarație pe propria răspundere din partea ofertantului privind conflictul de interese, 2 – Fișă tehnică comparativă și 3 – Centralizator oferte de preț. Lipsa acestor anexe poate face obiectul unei singure clarificări. Lipsa ofertei tehnice nu poate face obiectul unei clarificări. Lipsa acesteia are ca efect excluderea ofertei în etapa de evaluare a acestora. Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 26.12.2023 ora: 12:00 Locul şi modalitatea de depunere: Oferta se depune într-un singur exemplar, în original, semnat și ștampilat din partea ofertantului. La ofertă trebuie anexate documentele 1, 2 și 3, prevăzute la Secţiunea IV. Ofertele se depun/ se transmit prin poştă, curierat sau personal la: str. Voinicenilor , nr. 62, -, Municipiul Târgu Mureş, jud. Mureş, cod postal 540256, România Modul de prezentare a ofertei și a anexelor Oferta de preț va conține obligatoriu anexele 1, 2 și 3 de la sfârșitul documentației și oferta de preț trebuie să conțină în mod obligatoriu o detaliere tehnică a echipamentelor. Nu este suficient din punct de vedere tehnic să se prezinte doar Anexa 2 – Fișa tehnică comparativă. În oferta de preț prezentată de către potențialii ofertanți se va menționa: a. Perioada de garanție b. Condiții de plată: Mecanismul cererilor de plată și a cererilor de rambursare reglementat prin OUG nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020 și a normelor de aplicare a OUG nr.40/2015 aprobate prin HG 93/2016). c. Termenul de livrare a echipamentelor d. Achiziția respectă principiul Do No Significant Harm („A nu prejudicia în mod semnificativ”), conform formularului de ofertă. – a se consulta Anexa 4; A se vedea inclusiv asumarea expresă din Anexa 3 în legatură cu această cerință. e. În oferta de preț prezentată de către ofertanți se va evidenția separat costul echipamentelor, costurile de transport, asigurare, livrare și punere în funcțiune a bunurilor (dacă sunt gratuite, atunci se va specifica acest lucru în ofertă). f. Valabilitatea ofertei de preț (minim 30 zile). g. Alte informații pe care le considerați relevante. Data deschiderii ofertelor: 26.12.2023 ora 13.00 Limba de redactare a ofertei: română Moneda folosită: Lei sau euro Curs valutar utilizat: Cursul valutar utilizat pentru compararea ofertelor: 1 EUR = 4.9704 RON Ofertele alternative: Sunt interzise Modalitatea de solicitare a clarificărilor din partea ofertanților: Clarificările pot fi trimise prin email sau fax la: Toma Aurel, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. până la data de 22.12.2023 II. Specificații tehnice Echipamentele pentru care se solicită ofertele de preț: Nr. crt. Denumire echipament Caracteristici tehnice solicitate Cantitate Caracteristici tehnice obligatorii (Cerință obligatorie eliminatorie) Ordinea priorității 1. Autoutilitară cu platformă -tip 1 Putere intre 100 si 200 cp 1 1 Lungime caroserie intre 5-10 metri 2 Greutate maxime intre 3.5-7.5 to 3 Motor diesel 4 Caracteristici tehnice suplimentare*: Carosare cu platforma si obloane 400 mm tip tir cu rama prelata suport de scandura 5 Latimea interioara a caroseriei minim 2200 mm 6 Podea din tego antiderapant de 18 mm 7 Lungime interioara caroserie 6100 mm 8 Motor de 3.L 9 Paravant 10 Nr. crt. Denumire echipament Caracteristici tehnice solicitate Cantitate Caracteristici tehnice obligatorii (Cerință obligatorie eliminatorie) Ordinea priorității 1. Autoutilitară cu platformă – tip 2 Putere intre 100 si 200 cp 1 1 Lungime caroserie intre 5-10 metri 2 Greutate maxime intre 3.5-7.5 to 3 Motor diesel 4 Caracteristici tehnice suplimentare*: Bena basculabila 5 Obloane metalice 400 mm 6 Prezentarea caracteristicilor tehnice suplimentare, constituie un avantaj tehnic în selectarea furnizorului câștigător, dar nu este obligatorie prezentarea acestora. În schimb neprezentarea unei caracteristici tehnice obligatorii conduce la respingerea ofertei. Cantitatea ofertată trebuie să fie egală cu cea solicitată. Ordinea priorității se va aplica la atribuirea ofertelor, ca elemente de departajare în situația în care fiecare potențial furnizor participant a depus o ofertă în care se regăsesc toate caracteristicile tehnice obligatorii. În această situație departajarea se va realiza în baza priorităților mai sus amintite. In cazul in care nu se respecta vreuna din caracteristicile tehnice obligatorii solicitate atunci oferta se va respinge. În cazul în care, în întreaga documentație de atribuire, au fost menționate specificații tehnice care ar putea indica o anumită origine, sursă, producție, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, referitor la acestea, se înțelege de la sine că achizitorul face mențiunea “sau echivalent”. Oferta de preț trebuie să conțină în mod obligatoriu o detaliere tehnică a echipamentului/ echipamentelor. Nu este suficient din punct de vedere tehnic să se prezinte doar Anexa 2 – Fișa tehnică comparativă. III. Clauze contractuale solicitate: În contractele de furnizare vor fi prevazute în mod expres condiții referitoare la livrare, montaj, punere în funcțiune, recepție, standarde de calitate, service, garanții, posibilitatea de acordare a unui avans. Oferta de preț câștigătoare se anexează la contractul de furnizare. În contractele de furnizare vor fi prevazute în mod expres condiții referitoare la prestarea serviciilor, posibilitatea de acordare a unui avans, termen de prestare etc. Oferta de preț câștigătoare se anexează la contract. Perioada de garanție: minim 12 de luni. Conditiile de plata acceptate sunt: Mecanismul cererilor de plată și a cererilor de rambursare reglementat prin OUG nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020 și a normelor de aplicare a OUG nr.40/2015 aprobate prin HG 93/2016). Condițiile de plată pot fi modificate de comun acord prin act adițional la contractul de furnizare. În contractele de furnizare vor fi prevăzute în mod expres criterii de penalizare ale furnizorilor (ofertantului câştigător) în cazul în care se dovedeşte că acesta a prezentat: documente ori declaraţii false, inexacte sau incomplete in cadrul procedurii competitive de atribuire a contractului de furnizare/servicii/lucrari, sau pe durata realizării contractului, care au adus prejudicii (corecţii financiare) beneficiarului finantarii. În acest caz se va proceda la aplicarea de penalitati (intre 5% si 100% din valoarea contractului), în corelare exactă cu penalităţile/corecţiile/retragerile de sume aplicate beneficiarului finanţării din partea oricarei Institutii abilitate de lege in acest sens'. IV. Anexele solicitate a fi completate din partea ofertanților ANEXA NR. 1 – DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE DIN PARTEA OFERTANTULUI PRIVIND CONFLICTUL DE INTERESE OFERTANT/OFERTANT ASOCIAT Nr……../data …………………… (denumirea/numele) DECLARAŢIE privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 15 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, cu modificările şi completările ulterioare Subsemnatul(a), ........................................................, în calitate de .................................................., referitor la procedura ................................................., declar pe propria răspunde, sub sancţiunea falsului în declaraţii, aşa cum este acesta prevăzut la art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, că nu mă încadrez în ipotezele descrise la art. 15 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare. Subsemnatul(a), ............................, declar că voi informa imediat ................................... dacă vor interveni modificări în prezenta declaraţie. De asemenea, declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înţeleg că ............................ are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiei, orice informaţii suplimentare. Înţeleg că în cazul în care această declaraţie nu este conformă cu realitatea sunt pasibil de încălcarea prevederilor legislaţiei penale privind falsul în declaraţii. ............................... (numele şi funcţia persoanei autorizate) ........................................... (semnătura persoanei autorizate Anexa nr. 2 OFERTANT/OFERTANT ASOCIAT …………………… (denumirea/numele) Fișa tehnică comparativă a Denumire echipament Caracteristici tehnice obligatorii solicitate Caracteristici tehnice ofertate (se va completa de către ofertant, luând datele tehnice specifice din oferta de preț, ceea ce se ofertează) 1. Autoutilitară cu platformă - tip 1 Putere intre 100 si 200 cp Lungime caroserie intre 5-10 metri Greutate maxime intre 3.5-7.5 to Motor diesel Caracteristici tehnice suplimentare*: Carosare cu platforma si obloane 400 mm tip tir cu rama prelata suport de scandura Latimea interioara a caroseriei minim 2200 mm Podea din tego antiderapant de 18 mm Lungime interioara caroserie 6100 mm Motor de 3.L Paravant a Denumire echipament Caracteristici tehnice obligatorii solicitate Caracteristici tehnice ofertate (se va completa de către ofertant, luând datele tehnice specifice din oferta de preț, ceea ce se ofertează) 1. Autoutilitară cu platformă – tip 2 Putere intre 100 si 200 cp Lungime caroserie intre 5-10 metri Greutate maxime intre 3.5-7.5 to Motor diesel Caracteristici tehnice suplimentare*: Bena basculabila Obloane metalice 400 mm Data completării: Nume și prenume: Semnătura ANEXA 3 CENTRALIZATOR OFERTE DE PREȚ La procedura de atribuire a contractului de furnizare de Autoutilitară cu platformă 2 buc. ELEMENTE SOLICITATE ELEMENTE OFERTATE Prezenta ofertă este valabilă un număr minim de 30 zile de la data deschiderii ofertei Oferta este datată după data de 19.12.2023 Oferta este redactată în limba română Termenul de livrare solicitat este de 4 luni de la lansarea comenzii, dar nu mai târziu de 30.04.2024 . Condiția de plată solicitată este Mecanismul cererilor de plată și a cererilor de rambursare reglementat prin OUG nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020 și a normelor de aplicare a OUG nr.40/2015 aprobate prin HG 93/2016). Echipamentele ofertate sunt noi. Perioada de garanție ofertată este de 12 luni Costul echipamentului Declar că bunurile ofertate respectă directivele care guvernează principiul DNSH (a se vedea anexa 4 la prezenta, avand titlu orientativ) și în cazul în care oferta este declarata câștigătoare, mă oblig ca la livrarea bunurilor să furnizez toate fișele tehnice, declarația de conformitate (CE), manualele de utilizare, precum și orice alt document aferent bunurilor ofertate prin prezenta din care sa reiasa inclusiv indeplinirea/respectarea regulamentelor/ directivelor/ standardelor in vigoare aplicabile tipului de echipament/dotare ofertat/a. Costul transportului, livrarea, punerea în funcțiunea și alte servicii conexe (dacă sunt gratuite, atunci se va specifica acest lucru). Data:……./……./……. OFERTANT ……………………………………. SEMNĂTURA …………………………………….. ANEXA 4 REGULAMENTE ȘI DIRECTIVE APLICABILE PENTRU VERIFICAREA RESPECTĂRII PRINCIPIULUI „DO NO SIGNIFICANT HARM” (DNSH) („A NU PREJUDICIA ÎN MOD SEMNIFICATIV”) Generale: 1. Regulamentul (UE) 2020/852 si Orientarile Tehnice 2. Regulamentul Delegat (UE) 2021/2139 al Comisiei din 4 iunie 2021 de completare a Regulamentului (UE) 2020/852 al Parlamentului European și al Consiliului 3. Directiva 2009/125/CE a Parlamentului European si a Consiliului de instituire a unui cadru pentru stabilirea cerințelor în materie de proiectare ecologică aplicabile produselor cu impact energetic 4. Regulamentul (UE) 2019/1021 al Parlamentului European și al Consiliului Vehicule auto rutiere: 5. Directiva 2009/33/CE a Parlamentului European și a Consiliului 6. Regulamentul (UE) nr. 2020/740 al Parlamentului European și al Consiliului privind etichetarea pneurilor în ceea ce privește eficiența consumului de combustibil și alți parametri, de modificare a Regulamentului (UE) 2017/1369 și de abrogare a Regulamentului (CE) nr. 1222/2009 7. Regulamentul (UE) nr. 540/2014 al Parlamentului European și al Consiliului privind nivelul sonor al autovehiculelor și al amortizoarelor de zgomot de înlocuire, de modificare a Directivei 2007/46/CE și de abrogare a Directivei 70/157/CEE 8. Regulamentul (UE) 2019/631 al Parlamentului European și al Consiliului din 17 aprilie 2019 de stabilire a standardelor de performanță privind emisiile de CO2 pentru autoturismele noi și pentru vehiculele utilitare ușoare noi și de abrogare a Regulamentelor (CE) nr. 443/2009 și (UE) nr. 510/2011 9. Directiva 2009/33/CE a Parlamentului European și a Consiliului privind promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante și eficiente din punct de vedere energetic 10. Regulamentului (UE) 2019/1242 al Parlamentului European si al Consiliului, de stabilire a standardelor de performanță privind emisiile de CO2 pentru vehiculele grele noi și de modificare a Regulamentelor (CE) nr. 595/2009 și (UE) 2018/956 ale Parlamentului European și ale Consiliului și a Directivei 96/53/CE a Consiliului, va reduce emisiile GES 11. Omologare RAR Echipamentele IT hardware, software: 12. Regulamentul (UE) nr. 617/2013 al Comisiei de punere în aplicare a Directivei 2009/125/CE a Parlamentului European și a Consiliului în ceea ce privește cerințele de proiectare ecologică aplicabile computerelor și serverelor informatice 13. RegulamentuL (UE) nr. 2019/2021 al Comisiei de stabilire a cerințelor în materie de proiectare ecologică aplicabile afișajelor electronice în temeiul Directivei 2009/125/CE a Parlamentului European și a Consiliului, de modificare a Regulamentului (CE) nr. 1275/2008 al Comisiei și de abrogare a Regulamentului (CE) nr. 642/2009 al Comisiei 14. Regulamentul (UE) 2019/424 al Comisiei de stabilire a unor cerințe de proiectare ecologică pentru servere și produse pentru stocarea datelor în temeiul Directivei 2009/125/CE a Parlamentului European și a Consiliului și de modificare a Regulamentului (UE) nr. 617/2013 al Comisiei 15. Directiva 2011/65/UE a parlamentului european și a consiliului privind restricțiile de utilizare a anumitor substanțe periculoase în echipamentele electrice și electronice 16. Directiva 2012/19/UE a Parlamentului European și a Consiliului privind deșeurile de echipamente electrice și electronice (WEEE) Aparate de climatizare, aparate frigorifice, centrale termice: 17. Regulamentul (UE) nr. 206/2012 al Comisiei de punere în aplicare a Directivei 2009/125/CE a Parlamentului European și a Consiliului în ceea ce privește cerințele în materie de proiectare ecologică pentru aparatele de climatizare și ventilatoarele de confort 18. Regulamentul Delegat (UE) 2019/2018 al Comisiei de completare a Regulamentului (UE) 2017/1369 al Parlamentului European și al Consiliului în ceea ce privește etichetarea energetică a aparatelor frigorifice cu funcție de vânzare directă. 19. Regulamentul (UE) 2016/2281 al Comisiei de punere în aplicare a Directivei 2009/125/CE a Parlamentului European și a Consiliului de instituire a unui cadru pentru stabilirea cerințelor în materie de proiectare ecologică aplicabile produselor cu impact energetic, în ceea ce privește cerințele de proiectare ecologică aplicabile produselor pentru încălzirea aerului, produselor pentru răcire, răcitoarelor industriale cu temperaturi înalte și ventiloconvectoarelor 20. Regulamentul Delegat (UE) nr. 811/2013 al Comisiei de completare a Directivei 2010/30/UE a Parlamentului European și a Consiliului în ceea ce privește etichetarea energetică a instalațiilor pentru încălzirea incintelor, a instalațiilor de încălzire cu funcție dublă, a pachetelor de instalație pentru încălzirea incintelor, regulator de temperatură și dispozitiv solar și a pachetelor de instalație de încălzire cu funcție dublă, regulator de temperatură și dispozitiv solar. 21. Regulamentul (UE) 2015/1188 al Comisiei de punere în aplicare a Directivei 2009/125/CE a Parlamentului European și a Consiliului în ceea ce privește cerințele în materie de proiectare ecologică aplicabile aparatelor pentru încălzire locală 22. Regulamentul (UE) nr. 517/2014 al Parlamentului European si al Consiliului privind gazele fluorurate cu efect de seră și de abrogare a Regulamentului (CE) nr. 842/2006 Motoare: 23. RegulamentuluI (UE) 2019/1781 al Comisiei de stabilire a cerințelor în materie de proiectare ecologică aplicabile motoarelor electrice și variatoarelor de viteză în temeiul Directivei 2009/125/CE a Parlamentului European și a Consiliului, de modificare a Regulamentului (CE) nr. 641/2009 cu privire la cerințele de proiectare ecologică aplicabile pompelor de circulație fără etanșare independente și pompelor de circulație fără etanșare integrate în produse și de abrogare a Regulamentului (CE) nr. 640/2009 al Comisiei 24. Regulamentul (UE) 2016/1628 al Parlamentului European si al Consiliului privind cerințele referitoare la limitele emisiilor de poluanți gazoși și de particule poluante și omologarea de tip pentru motoarele cu ardere internă pentru echipamentele mobile fără destinație rutieră, de modificare a Regulamentelor (UE) nr. 1024/2012 și (UE) nr. 167/2013 și de modificare și abrogare a Directivei 97/68/CE 25. Regulamentul delegat nr. 2387/2022 de modificare a Regulamentului delegat (UE) 2017/655 în ceea ce priveşte adaptarea dispoziţiilor privind monitorizarea emisiilor de poluanţi gazoşi provenind de la motoarele cu ardere internă în circulaţie instalate pe echipamentele mobile fără destinaţie rutieră pentru a include motoarele cu putere mai mică de 56 kW şi mai mare de 560 kW MENȚIUNE: Lista de mai sus este consultativă și nu este exhaustivă.