Descriere lot procedura

Nr. inregistrare: 59/18.12.2023 DATACONSTRUCTIILEMN SRL RO 30187033 J22/810/2012 Sat Tomesti, județul Iasi SPECIFICAŢII document întocmit în baza Secțiunii a-3-a Elaborarea specificațiilor tehnice și determinarea valorii estimate din Ordinul nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene Prezenta documentație se referă la procedura de atribuire a contractului de Furnizare bunuri: scule de mână Proiect finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020 Axa prioritară 2 – Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii Prioritatea de investiții 2.2. – Sprijinirea creării și extinderea capacităților avansate de producție și dezvoltarea serviciilor Denumirea proiectului: ”DIVERSIFICAREA PRODUCTIEI DIN CADRUL FIRMEI DATACONSTRUCTIILEMN SRL PRIN ACHIZITIONAREA DE ECHIPAMENTE MODERNE SI ECO-EFICIENTE” Codul SMIS al proiectului: 135664 I. Informaţii generale Tipul contractului ⊠ furnizare 0 servicii Obiectul contractului de furnizare Bunuri: 1.Scule de mână-8.499,40 lei + TVA (2 bucăți) Locul de livrare a produselor/prestare a serviciilor (locația implementării proiectului): Strada Bucium, nr. 34, loc. Iasi, județul Iasi, cod poștal 700265 Tipul și durata contractului: • contract de furnizare • durata contractului: 2 luni Termenul de livrare: (5 zile calendaristice de la lansarea comenzii, cu posibilitatea prelungirii termenului cu conditia respectarii perioadei de implementare, nu mai târziu de 31.12.2023) Valoarea estimată a contractului: 8.499,40 RON + TVA Valoare estimata achiziții : 1.Scule de mână-8.499,40 lei + TVA (2 bucăți) Procedura de atribuire a achiziției este lotizată și defalcată pe loturi separate de produse și/sau servicii 0 Da ⊠ Nu Ofertele se depun separat pentru loturi de produse și/sau servicii care fac obiectul achiziției 0 Da ⊠ Nu Procedura de atribuire aplicată: Ordinul 1284 din 2016, Procedura competitivă aplicată de beneficiarii privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Criteriul de evaluare și selecție a ofertelor de preț: Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea avantajelor tehnice și financiare prezentate de către ofertanți, cu condiția respectării criteriilor solicitate de transmitere și prezentare a ofertelor. Va fi selectată câștigătoare oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului. Elementele de departajare a ofertelor primite, in ordinea priorității, sunt prezentate în capitolul II. Detalii despre evaluarea ofertelor: Clarificări care pot fi solicitate în etapa de evaluare a ofertelor de preț: - Neconcordanțe în informațiile furnizate de ofertanți în oferta de preț și anexele ofertei - Lipsesc informații sau nu sunt clare (ex. Condiții de plată, costurile ofertate nu sunt clar detaliate) - Lipsa anexelor 1 - Declarație pe propria răspundere din partea ofertantului privind conflictul de interese, 2 – Fișă tehnică comparativă și 3 – Centralizator oferte de preț. Lipsa acestor anexe poate face obiectul unei singure clarificări. Lipsa ofertei tehnice nu poate face obiectul unei clarificări. Lipsa acesteia are ca efect excluderea ofertei în etapa de evaluare a acestora. Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 25.12.2023 ora 15:00 Locul şi modalitatea de depunere: Oferta se depune într-un singur exemplar, în original, semnat și ștampilat din partea ofertantului. La ofertă trebuie anexate documentele prevăzute la Secţiunea IV. Ofertele se depun/ se transmit prin poştă, curierat sau personal la: Strada Bucium, nr. 34, loc. Iasi, județul Iasi, cod poștal 700265, sau se pot transmite prin email la adresa: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Modeul de prezentare a ofertei și a anexelor Oferta de preț va conține anexele obligatorii de la sfârșitul documentației și oferta de preț trebuie să conțină în mod obligatoriu o detaliere tehnică a echipamentului / echipamentelor. Nu este suficient din punct de vedere tehnic să se prezinte doar Anexa 2 – Fișa tehnică comparativă. În oferta de preț prezentată de către potențialii ofertanți se va menționa: a. Perioada de garanție: 12 luni b. Condiții de plată: Se va menționa în cadrul ofertei condițiile de plată propuse și dacă se acceptă condițiile de plată utilizând mecanismul cererilor de plată si/sau a cererilor de rambursare reglementat prin OUG nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020 și a normelor de aplicare a OUG nr.40/2015 aprobate prin HG 93/2016) Condiții de plată: Posibilitate de acordare avans: DA; Se accepta emiterea facturilor de avans si implicit plata acestora. c. Termenul de livrare a echipamentelor: 5 zile calendaristice de la lansarea comenzii, cu posibilitatea prelungirii termenului cu conditia respectarii perioadei de implementare, fără a depăși 31.12.2023. d. În oferta de preț prezentată de către ofertanți se va evidenția separat costul echipamentelor/utilajelor, costurile de transport, asigurare, livrare și punere în funcțiune a bunurilor (dacă sunt gratuite, atunci se va specifica acest lucru în ofertă). Data deschiderii ofertelor: 25.12.2023, ora 16:00 Limba de redactare a ofertei: română sau altă limbă (cu condiția ca ofertele în altă limbă decât română si fie însoțite de traduceri autorizate) Moneda folosită: RON sau EURO Curs valutar utilizat: 1 euro = 4.9709 Curs BNR din 18.12.2023 Ofertele alternative: Sunt interzise Modalitatea de solicitare a clarificărilor din partea ofertanților: Valabilitatea ofertei: Perioada de garantie: Clarificările pot fi trimise prin email la: Strugaru Mihai, email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , până în data de 23.12.2023, ora 12.00. 30 zile 12 luni II. Specificații tehnice Echipamentele / Utilajele pentru care se solicită ofertele de preț: Nr. crt. Denumire echipament Caracteristici tehnice solicitate Cantitate Caracteristici tehnice minime obligatorii Ordinea priorității (de la 1 la n) 1. Scule de mână - kit 6 piese fără fir; 1 2 bucăți Caracteristici tehnice suplimentare (detalierea specificațiilor tehnice) 1. Scule de mână Set scule de mână -pe baterii (minim 3 baterii de 4 amperi, compus din: 1 - CIOCAN ROTOPERCUTOR PE BATERIE CARE SA AIBA MINIM 1200 RPM SI 4500 BPM 2 - BORMASINA FILETANTA CU 15 POZITII 3 - BORMASINA CU IMPACT , CU MINIM 3 LEDURI PT O BUNA VIZIBILITATE SI CU CHUCK DE 6,35 mm 4 - FIERASTRAU PENDULAR DE TAIAT CU MINIM 3.000 TURATII PE MINUT CARE SA TAIE MINIM 135 mm IN LEMN SI 10 mm IN METAL CU MECANISM DE BALANSAT SI ANTIVIBRATIE 5 - FIERASTRAU CIRCULAR DE TAIAT CU TAIERE DE MINIM 55 MM, CU SCHIMBARE USOARA A POZITIEI DE TAIERE CU MECANISM SPINDLE LOCK 6 - LAMPA CU LED 2 bucăți Alte informații relevante și solicitate: TOATE SCULELE VIN IN CUTII DE MONTAJ SI TOATE SUNT PE BATERII. În cazul în care, în întreaga documentație de atribuire, au fost menționate specificații tehnice care ar putea indica o anumită origine, sursă, producție, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, referitor la acestea, se înțelege de la sine că achizitorul face mențiunea “sau echivalent”. Ordinea priorității se va aplica la atribuirea ofertelor, ca elemente de departajare în situația în care fiecare potențial furnizor participant a depus o ofertă în care se regăsesc toate caracteristicile tehnice minime. În această situație departajarea se va realiza în baza priorităților mai sus amintite. Oferta de preț trebuie să conțină în mod obligatoriu o detaliere tehnică a echipamentului / echipamentelor. Nu este suficient din punct de vedere tehnic să se prezinte doar Anexa 2 – Fișa tehnică comparativă. III. Clauze contractuale solicitate: În contractele de furnizare vor fi prevazute în mod expres condiții referitoare la livrare, montaj, punere în funcțiune, recepție, standarde de calitate, service, garanții, posibilitatea de acordare a unui avans. Oferta de preț câștigătoare se anexează la contractul de furnizare. În contractul de furnizare vor fi prevăzute în mod expres criterii de penalizare ale furnizorilor (ofertantului câştigător) în cazul în care se dovedeşte că acesta a prezentat: documente ori declaraţii false, inexacte sau incomplete in cadrul procedurii competitive de atribuire a contractului de furnizare sau pe durata realizării contractului, care au adus prejudicii (corecţii financiare) beneficiarului finanțării. În acest caz se va proceda la aplicarea de penalitati (intre 5% si 100% din valoarea contractului), în corelare exactă cu penalităţile/corecţiile/retragerile de sume aplicate beneficiarului finanţării din partea oricarei Instituții abilitate de lege în acest sens.