Descriere lot procedura

Tipul contractului 0 furnizare 1 servicii Obiectul contractului de furnizare Servicii: 1. Automatizari procese de productie Locul de livrare a produselor/prestare a serviciilor (locația implementării proiectului): • Sat Smeura, Comuna Moşoaia, Calea Dragasanilor, nr. 395B, jud. Arges Tipul și durata contractului: • contract de servicii • durata contractului: 12 Termenul de livrare si punere in functiune: 3 luni de la lansarea comenzii, cu posibilitatea prelungirii, dar nu mai tarziu de 31 mai 2024, conform Instrucțiunii DG POC 67/2023. Plățile se vor efectua până în 31.12.2023 inclusiv. Valoarea estimată a contractului: 431,709.25 RON + TVA, din care Defalcarea valorii estimate: - Automatizari procese de productie 431,709.25 RON + TVA Posibilitate ajustare pret: Da, dar doar in conditiile expres mentionate in cadrul Ordinului 1284/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Procedura de atribuire a achiziției este lotizată și defalcată pe loturi separate de produse și/sau servicii 0 Da 1 Nu Ofertele se depun separat pentru loturi de produse și/sau servicii care fac obiectul achiziției 0 Da 1 Nu Procedura de atribuire aplicată: Ordinul 1284 din 2016, Procedura competitivă aplicată de beneficiarii privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Criteriul de evaluare și selecție a ofertelor de preț: Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea avantajelor tehnice și financiare prezentate de către ofertanți, cu condiția respectării criteriilor solicitate de transmitere și prezentare a ofertelor. Va fi selectată câștigătoare oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului. Elementele de departajare a ofertelor primite, in ordinea priorității, sunt prezentate în capitolul II. Detalii despre evaluarea ofertelor: Clarificări care pot fi solicitate în etapa de evaluare a ofertelor de preț: - Neconcordanțe în informațiile furnizate de ofertanți în oferta de preț și anexele ofertei - Lipsesc informații sau nu sunt clare (ex. Condiții de plată, costurile ofertate nu sunt clar detaliate) - Lipsa anexelor 1 - Declarație pe propria răspundere din partea ofertantului privind conflictul de interese, 2 – Fișă tehnică comparativă și 3 – Centralizator oferte de preț. Lipsa acestor anexe poate face obiectul unei singure clarificări. Lipsa ofertei tehnice nu poate face obiectul unei clarificări. Lipsa acesteia are ca efect excluderea ofertei în etapa de evaluare a acestora. Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 26.12.2023, ora 13:00 Locul şi modalitatea de depunere: Oferta se depune într-un singur exemplar, în original, semnat și ștampilat din partea ofertantului. La ofertă trebuie anexate documentele 1, 2 și 3, prevăzute la Secţiunea IV. Ofertele se depun/ se transmit prin poştă, curierat sau personal la: Calea Dragasanilor 395B, sat Smeura, com. Mosoaia, jud. Arges. Modul de prezentare a ofertei și a anexelor Oferta de preț va conține obligatoriu anexele 1, 2 și 3 de la sfârșitul documentației și oferta de preț trebuie să conțină în mod obligatoriu o detaliere tehnică a echipamentelor. Nu este suficient din punct de vedere tehnic să se prezinte doar Anexa 2 – Fișa tehnică comparativă. În oferta de preț prezentată de către potențialii ofertanți se va menționa: a. Perioada de garanție b. Condiții de plată: Mecanismul cererilor de rambursare reglementat prin OUG nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020 și a normelor de aplicare a OUG nr.40/2015 aprobate prin HG 93/2016). Plata se va face 100% in avans, pana la data de 31.12.2023. Facturile de avans însoțite de instrumente de garantare (scrisoare de garanţie bancară, poliţa de asigurare) emise de furnizor și cesionate în favoarea Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene.