Descriere lot procedura

SPECIFICAŢII document întocmit în baza Secțiunii a-3-a Elaborarea specificațiilor tehnice și determinarea valorii estimate din Ordinul nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene Prezenta documentație se referă la procedura de atribuire a contractului de furnizare FURNIZARE: • Sistem de monitorizare consumului de energie Proiect finanțat prin: Program Operational Infrastructura Mare 2014-2020 Axa Prioritara: 11: Măsuri de îmbunătățire a eficienței energetice și stimularea utilizării energiei regenerabile Obiectiv Tematic: Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de dioxid de carbon în toate sectoarele Obiectiv Specific: 11.1: Eficiență energetică și utilizarea energiei din surse regenerabile pentru consumul propriu la nivelul întreprinderilor Apel de proiect Măsuri de ajutor de minimis pentru eficiență energetică și producție din surse regenerabile-clasa CAEN 10, 11 (parțial) Denumirea proiectului: “Investiții în eficiența energetica a societații MIKLOS STEEL SRL prin retehnologizare” Codul SMIS al proiectului: 160434 I. Informaţii generale Tipul contractului 1 furnizare Obiectul contractului de furnizare Bunuri – echipamente: Sistem de monitorizare consumului de energie Locul de livrare a produselor/prestare a serviciilor (locația implementării proiectului): Com. Bradesti Sat. Târnovița, Str. Kukullo nr. 2, , județul Harghita, România Tipul și durata contractului: • contract de furnizare • durata contractului: 1 luna Termenul de livrare: Max. 7 zile calendaristice de la lansarea comenzii, cu posibilitatea prelungirii termenului cu condiția respectării perioadei de implementare limita, adica nu mai târziu de 31.12.2023. În cazul în care in mod exceptional termenul de 31.12.2023 va fi prelungit de către Autoritate, atunci se va putea aplica și în cadrul contractului această prelungire. Valoarea estimată a contractului: 38.200,00 RON + TVA, din care Defalcarea valorii estimate: - Sistem de monitorizare consumului de energie: 38.200,00 RON + TVA Posibilitate ajustare pret: Da, dar doar in conditiile expres mentionate in cadrul Ordinului 1284/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Procedura de atribuire a achiziției este lotizată și defalcată pe loturi separate de produse 0 Da 1 Nu Ofertele se depun separat pentru loturi de produse și/sau servicii care fac obiectul achiziției 0 Da 1 Nu Procedura de atribuire aplicată: Ordinul 1284 din 2016, Procedura competitivă aplicată de beneficiarii privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene. Criteriul de evaluare și selecție a ofertelor de preț: Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea avantajelor tehnice și financiare prezentate de către ofertanți, cu condiția respectării criteriilor solicitate de transmitere și prezentare a ofertelor. Va fi selectată câștigătoare oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului. Elementele de departajare a ofertelor primite, in ordinea priorității, sunt prezentate în capitolul II. Detalii despre evaluarea ofertelor: Clarificări care pot fi solicitate în etapa de evaluare a ofertelor de preț: - Neconcordanțe în informațiile furnizate de ofertanți în oferta de preț și anexele ofertei - Lipsesc informații sau nu sunt clare (ex. Condiții de plată, costurile ofertate nu sunt clar detaliate) - Lipsa anexelor 1 - Declarație pe propria răspundere din partea ofertantului privind conflictul de interese, 2 – Fișă tehnică comparativă și 3 – Centralizator oferte de preț. Lipsa acestor anexe poate face obiectul unei singure clarificări. Lipsa ofertei tehnice nu poate face obiectul unei clarificări. Lipsa acesteia are ca efect excluderea ofertei în etapa de evaluare a acestora. Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 21.12.2023, ora 16:00 Locul şi modalitatea de depunere: Oferta se depune într-un singur exemplar, în original, semnat și ștampilat din partea ofertantului. La ofertă trebuie anexate documentele prevăzute la Secţiunea IV. Ofertele se depun/ se transmit prin poştă, curierat sau personal la: Com. Bradesti Sat. Târnovița, Str. Kukullo nr. 2, , județul Harghita, România Modeul de prezentare a ofertei și a anexelor Oferta de preț va conține anexele obligatorii de la sfârșitul documentației și oferta de preț trebuie să conțină în mod obligatoriu o detaliere tehnică a echipamentelor/utilajelor/dotarilor. Nu este suficient din punct de vedere tehnic să se prezinte doar Anexa 2 – Fișa tehnică comparativă. În oferta de preț prezentată de către potențialii ofertanți se va menționa: a. Perioada de garanție b. Condiții de plată: Mecanismul cererilor de plată și a cererilor de rambursare reglementat prin OUG nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020 și a normelor de aplicare a OUG nr.40/2015 aprobate prin HG 93/2016). Se acceptă facturi de avans însoțite de instrumente de garantare (scrisoare de garanţie bancară, poliţa de asigurare) emise de furnizor și cesionate în favoarea Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene. c. Termenul de livrare a echipamentelor/ utilajelor/dotarilor. d. Achiziția respectă principiul Do No Significant Harm („A nu prejudicia în mod semnificativ”), conform formularului de ofertă. – a se consulta Anexa 4; A se vedea inclusiv asumarea expresă din Anexa 3 în legatură cu această cerință. e. În oferta de preț prezentată de către ofertanți se va evidenția separat costul echipamentelor/utilajelor/dotarilor, costurile de transport, asigurare, livrare și punere în funcțiune a bunurilor (dacă sunt gratuite, atunci se va specifica acest lucru în ofertă). f. Valabilitatea ofertei de preț (minim 30 zile). g. Alte informații pe care le considerați relevante. Data deschiderii ofertelor: 21.12.2023, ora 17:00 Limba de redactare a ofertei: română sau traducere autorizată Moneda folosită: RON sau EUR Curs valutar utilizat: Cursul valutar utilizat pentru compararea ofertelor: 1 EUR = 4.9740 RON, curs BNR din data de 14.12.2023 Ofertele alternative: Sunt interzise Modalitatea de solicitare a clarificărilor din partea ofertanților: Clarificările pot fi trimise prin email sau fax la: Miklos Csaba, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , până la data de 19.12.2023, ora 12:00 II. Cerinte de calificare si documente doveditoare aferente acestora Capacitatea profesională: Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca a furnizat in ultimii 3 ani sisteme de monitorizare a consumului de energie in valoare cumulata de minim 43.221,04 lei fără TVA. In acest sens ofertantii vor prezenta urmatoarele documente justificative: o Listă a principalelor livrări de produse efectuate (sisteme de monitorizare a consumului de energie) în ultimii 3 ani, conţinând valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi – conform anexei 4 la prezentul document. o Procese verbale de receptie si punere in functiune/instalare sau/si certificari/recomandari din partea beneficiarilor din care sa rezulte sistemul furnizat, valoarea aferenta, data furnizarii acestuia. Aceste documente se vor atasa pentru sistemele mentionate la punctul a) de mai sus (adica sistemele mentionate in lista conform anexei 4). Oferta care nu indeplineste cerintele de calificare mai sus mentionate va fi respinsa. *Prezentarea caracteristicilor tehnice suplimentare, constituie un avantaj tehnic în selectarea furnizorului câștigător, dar nu este obligatorie prezentarea acestora. În schimb neprezentarea unei caracteristici tehnice obligatorii conduce la respingerea ofertei. Cantitatea ofertată trebuie să fie egală cu cea solicitată. Caracteristicile tehnice obligatorii se solicită a fi valoric exacte (nu se acceptă abateri/deviații de la ele). Acolo unde este specificat a fi minim sau maxim, conform celor indicate în tabelul de mai sus se ia în comnsiderare această specificație. Ordinea priorității se va aplica la atribuirea ofertelor, ca elemente de departajare în situația în care fiecare potențial furnizor participant a depus o ofertă în care se regăsesc toate caracteristicile tehnice obligatorii. În această situație departajarea se va realiza în baza priorităților mai sus amintite. In cazul in care nu se respecta vreuna din caracteristicile tehnice obligatorii solicitate atunci oferta se va respinge. În cazul în care, în întreaga documentație de atribuire, au fost menționate specificații tehnice care ar putea indica o anumită origine, sursă, producție, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, referitor la acestea, se înțelege de la sine că achizitorul face mențiunea “sau echivalent”. Oferta de preț trebuie să conțină în mod obligatoriu o detaliere tehnică a echipamentului/echipamentelor. Nu este suficient din punct de vedere tehnic să se prezinte doar Anexa 2 – Fișa tehnică comparativă. IV. Clauze contractuale solicitate: În contractele de furnizare vor fi prevazute în mod expres condiții referitoare la livrare, montaj, punere în funcțiune, recepție, standarde de calitate, service, garanții, posibilitatea de acordare a unui avans. Oferta de preț câștigătoare se anexează la contractul de furnizare. În contractele de furnizare vor fi prevazute în mod expres condiții referitoare la prestarea serviciilor, posibilitatea de acordare a unui avans, termen de prestare etc. Contractul va include următoarele servicii de instalare: Servicii de instalare contori energie electrică și comunicație, respectiv pentru fiecare echipament în parte, se vor livra accesoriile și cablurile de conexiune necesare funcționării și interconectării acestora, indiferent dacă acestea au fost sau nu expres solicitate. Asigurarea accesoriilor pentru instalare contori energie electrică și comunicație, cablurile și legăturile este în obligația ofertantului. În contractele de furnizare vor fi prevăzute asigurarea serviciilor de mentenanță de min. 12 luni cu descrierea activităţilor specifice. Oferta de preț câștigătoare se anexează la contract. Perioada de garanție: minim 12 luni. Conditiile de plata acceptate sunt: • Mecanismul cererilor de plată și mecanismul cererilor de rambursare reglementat prin OUG nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020 și a normelor de aplicare a OUG nr.40/2015 aprobate prin HG 93/2016). • Condițiile de plată pot fi modificate de comun acord prin act adițional la contractul de furnizare. • Se acceptă facturi de avans însoțite de instrumente de garantare (scrisoare de garanţie bancară, poliţa de asigurare) emise de furnizor și cesionate în favoarea Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene.