Descriere lot procedura

Programul Operațional Competitivitate 2014-2020 Axa Prioritară 4 - Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și al consecințelor sale sociale și pregătirea unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei Titlul Proiectului: “RETEHNOLOGIZARE SC PLAST-EDILITARE S.R.L.” Cod SMIS: 161499 Contract de finanțare nr.: 1233 DIN 15 MARTIE 2023, Beneficiar SC PLAST –EDILITARE SRL. Pentru a atinge obiectivele proiectului finantat, vom achizitiona produse (laptop-uri, powerstation, multifunctional, site si soft digitalizare – devize constructii), care vor asigura toate conditiile pentru desfasurarea activitatii la parametrii optimi si in conditii de eficienta ridicata. Contractul/Contractele ce urmeaza sa fie incheiate sunt contracte de furnizare produse. In contract, se va stipula ca dreptul de proprietate al licentei soft digitaliare se transfera de la Furnizor la Beneficiar. Este posibila prelungirea valabilitatii contractului prin act aditional in functie de prelungirea contractului de finantare. Ofertantii trebuie sa respecte conditiile din Invitatia de participare si Specificatii tehnice. Contractul/Contractele sunt valabile din momentul semnarii lui si pana la data de 31.12.2023, la care se mai adauga perioada de garantie. INVITAȚIE DE PARTICIPARE pentru selecția de oferte în vederea Achizitie sisteme informatice LOT 1 - active corporale Stimate Domn/Doamnă, SC PLAST –EDILITARE SRL cu sediul social în SAT DUDOVICESTI , COMUNA SIMNICU DE SUS, STR.CRAIOVEI NR.203, JUD.DOLJ, vă invită să prezentați oferta dumneavoastră de echipamente pentru realizarea unui proiect de investiții finanțat Programul Operațional Competivitate 2014 – 2020, Axa Prioritară 4.1.1 - Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și al consecințelor sale sociale și pregătirea unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei, cu denumirea “ RETEHNOLOGIZARE SC PLAST-EDILITARE SRL” 1. Procedura aplicată: Procedură competitivă aplicabilă solicitanților/beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene, aprobată prin Ordinul nr. 1284/2016. 2. Criteriul de atribuire: oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere tehnic și economic. 3. Obiectul contractului va consta în: Achiziție active corporale 4. Tip contract: contract furnizare. 5. Durata contractului: pana la 31.12.2023 6. Data limită pentru depunerea ofertei: 19.12.2023 ora 16.00 7. Valabilitatea ofertei: 30 zile. 8. Locația de livrare: SAT DUDOVICESTI, COMUNA SIMNICU DE SUS, STR.CRAIOVEI NR.203, JUD.DOLJ 10. Valoarea estimată este de: 95.896,19 + TVA, astfel: -laptop 1 buc = 18819,04 lei+tva -laptop 2 buc = 23230,22 lei+tva - powerstation 2 buc = 18621,68 lei+tva -multifunctional 1 buc = 35225,25 lei+tva 11. Oferta depusă trebuie să respecte specificațiile din documentația de atribuire, referitoare la: • Cerințe de calificare • Cerințe tehnice • Documente care se vor atașa ofertei Pentru informații suplimentare vă puteți adresa la SC PLAST-EDOLITARE SRL S.R.L., Sat Dudovicesti, comuna Simnicu de sus, str. Craiovei nr.203, jud Dolj,mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , tel: 0723184116 Documentația de atribuire se poate procura gratuit de la sediul social al firmei SC PLAST-EDILITARE SRL, Sat Dudovicesti, comuna Simnicu de sus, str. Craiovei.nr.203 jud.Dolj ,România sau prin poșta electronică sau descărcând de pe pagina web a Ministerului Fondurilor Europene: https://beneficiar.fonduri-ue.ro:8080/anunturi. Așteptăm oferta dumneavoastră până la termenul limită menționat anterior, la sediul social al societății noastre. Vă mulțumim anticipat. Reprezentant legal, GORUN IOANA- ADMINISTRATOR