Descriere lot procedura

DESCRIERE PROCEDURA 1. GHIURAL EXIMP SRL, , cu sediul în Constanţa, str. Interioară 3, nr. 19, jud. Constanţa, cod de identificare fiscală 10336513, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J13/989/1998, reprezentată legal prin RAMAZAN GUR telefon 0736373737, poștă electronică Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , organizează procedura de atribuire SOFTWARE MANAGEMENT ERP, conform proiectului cu titlul „DOTAREA CU UTILAJE ȘI ECHIPAMENTE ÎN VEDEREA DESFĂȘURĂRII ACTIVITĂȚII PREVĂZUTE DE COD CAEN 2363”, cod SMIS 158680, Contract de finanțare nr. 358/1035/POC/4.1.1. BIS din 30.12.2022 2. Procedura de atribuire aleasa - Procedura competitiva - beneficiari privati, Ordinul nr 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competititive aplicabile solicitantilor/beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene. 3. Obiect contract: ACHIZITIE SOFTWARE MANAGEMENT ERP 4. Valoarea estimata a contractului de furnizare este de : 48.657,00 lei fara TVA. 5. Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2023, ora 14:00, la adresa din Municipiul Constanţa, Str. Interioară 3, Nr. 19, Judetul Constanţa, cod poștal 900300, România 6. Data limita primire solicitari clarificari: 14.12.2023, ora 14:00 7. Criteriul de atribuire al contractului îl reprezintă avantajele tehnice și financiare superioare înraport cu celelalte oferte primite. Contractul va fi atribuit furnizorului a cărui ofertă prezintă cumulativ cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului. Elementele de departajare în funcție de care va fi realizată evaluarea ofertelor în vederea stabilirii ofertei care prezintă cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului. sunt: • termen de livrare; • specificații tehnice; • mentenanță oferită; • alte avantaje legate de exploatarea produselor ofertate; • garanție generală acordată produselor ofertate; • prețul total. 8. Mijloace de comunicare : - e-mail pentru solicitare clarificari si contestatii - email pentru transmitere comunicari - posta/ curier sau inmanare personala a ofertelor. 9. Perioada de valabilitate a ofertelor: minim 30 zile de la data deschiderii ofertelor. Pentru detalii suplimentare - persoana de contact: RAMAZAN GUR Telefon: 0736373737 E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.