Descriere lot procedura

I. Informaţii generale Tipul contractului - furnizare Obiectul contractului de furnizare Bunuri: 1. Autoutilitară 170 CP Locul de livrare a produselor/prestare a serviciilor (locația implementării proiectului): • Str. Divizia 9 Cavalerie nr. 64, jud. Timis, Mun. Timisoara Tipul și durata contractului: • contract de furnizare • durata contractului: până la finalul perioadei de implementare–31.12.2023 Termenul de livrare: Maxim până la finalul perioadei de implementare care este până la data de 31.12.2023. Perioada de implementare va putea fi prelungită până la maxim 31 mai 2024, conform Instrucțiunii DG POC 67/2023, iar dacă va fi cazul această prelungire se va aplica și în cadrul contractului de furnizare. Plățile se vor efectua până în 31.12.2023 inclusiv. Valoarea estimată a contractului: 329,178.58 RON + TVA, din care Defalcarea valorii estimate: - Autoutilitară 170CP: 329,178.58 RON + TVA Posibilitate ajustare pret: Da, dar doar in conditiile expres mentionate in cadrul Ordinului 1284/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Procedura de atribuire a achiziției este lotizată și defalcată pe loturi separate de produse și/sau servicii- Nu Ofertele se depun separat pentru loturi de produse și/sau servicii care fac obiectul achiziției- Nu Procedura de atribuire aplicată: Ordinul 1284 din 2016, Procedura competitivă aplicată de beneficiarii privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Criteriul de evaluare și selecție a ofertelor de preț: Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea avantajelor tehnice și financiare prezentate de către ofertanți, cu condiția respectării criteriilor solicitate de transmitere și prezentare a ofertelor. Va fi selectată câștigătoare oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului. Elementele de departajare a ofertelor primite, in ordinea priorității, sunt prezentate în capitolul II. Detalii despre evaluarea ofertelor: Clarificări care pot fi solicitate în etapa de evaluare a ofertelor de preț: - Neconcordanțe în informațiile furnizate de ofertanți în oferta de preț și anexele ofertei - Lipsesc informații sau nu sunt clare (ex. Condiții de plată, costurile ofertate nu sunt clar detaliate) - Lipsa anexelor 1 - Declarație pe propria răspundere din partea ofertantului privind conflictul de interese, 2 – Fișă tehnică comparativă și 3 – Centralizator oferte de preț. Lipsa acestor anexe poate face obiectul unei singure clarificări. Lipsa ofertei tehnice nu poate face obiectul unei clarificări. Lipsa acesteia are ca efect excluderea ofertei în etapa de evaluare a acestora. Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 15.12.2023, ora 17:00 Locul şi modalitatea de depunere: Oferta se depune într-un singur exemplar, în original, semnat și ștampilat din partea ofertantului. La ofertă trebuie anexate documentele 1, 2 și 3, prevăzute la Secţiunea IV. Ofertele se depun/ se transmit prin poştă, curierat sau personal la: Str. Divizia 9 Cavalerie nr. 64, jud. Timis, Mun. Timisoara. Modul de prezentare a ofertei și a anexelor Oferta de preț va conține obligatoriu anexele 1, 2 și 3 de la sfârșitul documentației și oferta de preț trebuie să conțină în mod obligatoriu o detaliere tehnică a echipamentului. Nu este suficient din punct de vedere tehnic să se prezinte doar Anexa 2 – Fișa tehnică comparativă. În oferta de preț prezentată de către potențialii ofertanți se va menționa: a. Perioada de garanție b. Condiții de plată: Se vor stabili la momentul încheierii contractului de furnizare. Se aplică mecanismul cererilor de rambursare reglementat prin OUG nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020 și a normelor de aplicare a OUG nr.40/2015 aprobate prin HG 93/2016). Se acceptă facturi de avans. c. Termenul de livrare. d. Achiziția respectă principiul Do No Significant Harm („A nu prejudicia în mod semnificativ”), conform formularului de ofertă. – a se consulta Anexa 4; A se vedea inclusiv asumarea expresă din Anexa 3 în legatură cu această cerință. e. În oferta de preț prezentată de către ofertanți se va evidenția separat costul echipamentului, costurile de transport, asigurare, livrare și punere în funcțiune a bunurilor (dacă sunt gratuite, atunci se va specifica acest lucru în ofertă). f. Valabilitatea ofertei de preț (minim 30 zile). g. Alte informații pe care le considerați relevante. Data deschiderii ofertelor: 18.12.2023 Limba de redactare a ofertei: română sau altă limbă de circulație internațională însoțită de traducere autorizată în limba română Moneda folosită: RON sau EUR Curs valutar utilizat: Cursul valutar utilizat pentru compararea ofertelor: 1 EUR = 4.9679 RON Ofertele alternative: Sunt interzise Modalitatea de solicitare a clarificărilor din partea ofertanților: Clarificările pot fi trimise prin email sau fax la: Radu-Dacian Benea – Carpinisan, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , până la data de 12.12.2023