Descriere lot procedura

1. PLASTEX INDUSTRY SRL SRL , cu sediul în BACĂU, localitatea Bacău, str. Str. CONSTANTIN MUŞAT, nr. 3, VILA ELENA, CUI 32374399, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J4/1024/2013, reprezentată legal prin Adrian-Mihai Savin, telefon 0753019619, Email Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , organizeaza procedura de atribuire ACHIZITIE Masina de injectie mase plastice si accesorii (matrite) conform proiectului cu titlul „EXTINDEREA CAPACITATII DE PRODUCTIE A PLASTEX INDUSTRY”, Cod SMIS: 158724, Contractul de finantare nr. 187/1191/POC/4.1.1. BIS din 27.12.2022 2. Procedura de atribuire aleasa - Procedura competitiva - beneficiari privati, Ordinul nr 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competititive aplicabile solicitantilor/beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene. 3. Obiect contract: ACHIZITIE Masina de injectie mase plastice si accesorii (matrite) 4. Valoarea estimata a contractului de furnizare este de : 816,729.44 lei fara TVA. 5. Data limita de depunere a ofertelor: 15.12.2023, ora 14:00, la adresa societatii din Municipiul BACAU, Strada CONSTANTIN MUŞAT, VILA ELENA, Ap. 3 , Cod postal 600092, Judetul BACAU, Romania 6. Data limita primire solicitari clarificari: 11.12.2023, ora 14:00 7. Criteriul de atribuire al contractului îl reprezintă avantajele tehnice și financiare superioare înraport cu celelalte oferte primite. Contractul va fi atribuit furnizorului a cărui ofertă prezintă cumulativ cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului. Elementele de departajare în funcție de care va fi realizată evaluarea ofertelor în vederea stabilirii ofertei care prezintă cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului. sunt: • termen de livrare; • specificații tehnice; • mentenanță oferită; • alte avantaje legate de exploatarea produselor ofertate; • garanție generală acordată produselor ofertate; • prețul total. 8. Mijloace de comunicare : - e-mail pentru solicitare clarificari si contestatii - email pentru transmitere comunicari - posta/ curier sau inmanare personala a ofertelor. 9. Perioada de valabilitate a ofertelor: minim 30 zile de la data deschiderii ofertelor. Pentru detalii suplimentare - persoana de contact: Adrian-Mihai Savin, telefon 0753019619, Email Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.