Descriere lot procedura

SPECIFICAŢII document întocmit în baza Secțiunii a-3-a Elaborarea specificațiilor tehnice și determinarea valorii estimate din Ordinul nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene Prezenta documentație se referă la procedura de atribuire a contractului de Furnizare echipamente tehnologice: Sistem fotovoltaic (1buc.); Proiect finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020 Axa prioritară 2 – Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii Prioritatea de investiții 2.2. – Sprijinirea creării și extinderea capacităților avansate de producție și dezvoltarea serviciilor: 2.2-IMM-Relansare (SE, SM, SV) Denumirea proiectului: „Obținere avize si Autorizație de construire hală industrială” Codul SMIS al proiectului: 138039 I. Informaţii generale Tipul contractului: furnizare Obiectul contractului de furnizare Bunuri: 1. Sistem fotovoltaic (1buc.); Locul de livrare a produselor/prestare a serviciilor (locația implementării proiectului): • Orașul Bolintin Bolintin-Vale, tarla 31/1, parcela 22, județul Giurgiu Tipul și durata contractului: • contract de furnizare • durata contractului: 1 lună, dar fără a se depăși perioada maximă de implementare: 31.12.2023 Termenul de livrare: 1 lună de la semnarea contractului, dar fără a se depăși perioada maximă de implementare: 30.12.2023 Valoarea estimată a contractului: 78,960.96 RON + TVA, din care Defalcarea valorii estimate: - Denumire: Sistem fotovoltaic (1buc.): 78,960.96 RON +TVA Procedura de atribuire a achiziției este lotizată și defalcată pe loturi separate de produse și/sau servicii: Nu Ofertele se depun separat pentru loturi de produse și/sau servicii care fac obiectul achiziției: Nu Procedura de atribuire aplicată: Ordinul 1284 din 2016, Procedura competitivă aplicată de beneficiarii privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Criteriul de evaluare și selecție a ofertelor de preț: Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea avantajelor tehnice și financiare prezentate de către ofertanți, cu condiția respectării criteriilor solicitate de transmitere și prezentare a ofertelor. Va fi selectată câștigătoare oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului. Elementele de departajare a ofertelor primite, in ordinea priorității, sunt prezentate în capitolul II. Detalii despre evaluarea ofertelor: Clarificări care pot fi solicitate în etapa de evaluare a ofertelor de preț: - Neconcordanțe în informațiile furnizate de ofertanți în oferta de preț și anexele ofertei - Lipsesc informații sau nu sunt clare (ex. Condiții de plată, costurile ofertate nu sunt clar detaliate) - Lipsa anexelor 1 - Declarație pe propria răspundere din partea ofertantului privind conflictul de interese, 2 – Fișă tehnică comparativă și 3 – Centralizator oferte de preț. Lipsa acestor anexe poate face obiectul unei singure clarificări. Lipsa ofertei tehnice nu poate face obiectul unei clarificări. Lipsa acesteia are ca efect excluderea ofertei în etapa de evaluare a acestora. Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 06.12.2023, ora 16:00 Locul şi modalitatea de depunere: Oferta se depune/se transmit într-un singur exemplar, în original, semnat și ștampilat din partea ofertantului. La ofertă trebuie anexate documentele prevăzute la Secţiunea IV. Ofertele se depun/se transmit personal la: Bucuresti, Sectorul 4, Intr. Binelui 1A Modeul de prezentare a ofertei și a anexelor Oferta de preț va conține anexele obligatorii de la sfârșitul documentației și oferta de preț trebuie să conțină în mod obligatoriu o detaliere tehnică a echipamentului / echipamentelor. Nu este suficient din punct de vedere tehnic să se prezinte doar Anexa 2 – Fișa tehnică comparativă. În oferta de preț prezentată de către potențialii ofertanți se va menționa: a. Perioada de garanție b. Posibilitate acordare avans: DA c. Posibilitate ajutare preț:NU d. Condiții de plată Se va menționa în cadrul ofertei condițiile de plată propuse și dacă se acceptă condițiile de plată utilizând mecanismul cererilor de plată și a cererilor de rambursare reglementat prin OUG nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020 și a normelor de aplicare a OUG nr.40/2015 aprobate prin HG 93/2016) e. Termenul de livrare a echipamentelor / utilajelor f. În oferta de preț prezentată de către ofertanți se va evidenția separat costul echipamentelor/utilajelor, costurile de transport, asigurare, livrare și punere în funcțiune a bunurilor (dacă sunt gratuite, atunci se va specifica acest lucru în ofertă). g. Alte informații pe care le considerați relevante. Data deschiderii ofertelor: 06.12.2023, ora 17.00 Limba de redactare a ofertei: română Curs valutar utilizat: - Ofertele alternative: Sunt interzise Modalitatea de solicitare a clarificărilor din partea ofertanților: Clarificările pot fi trimise prin email la: Rățoi Claudiu, Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , până la data de 04.12.2023, ora 16.00 II. Specificații tehnice Echipamentele / Utilajele pentru care se solicită ofertele de preț: 1. Sistem fotovoltaic (1buc.) • invertor: între 80-120Kw; • panori fotovoltaice policristaline; Caracteristici tehnice suplimentare • Invertor cu aplicatie (Android, iPhone) de monitorizare • Tablou protecție Curent alternativ (AC) • Tablou protecție Curent continuu (DC) • Kit special prindere panouri fotovoltaice prin lipire de membrana acoperisului • Cablaj special fotovoltaic • inverter acreditat de către Furnizorul de energie electrică cu, suport de prindere din aluminiu Celelalte caracteristici tehnice sunt minime sau maxime, conform celor indicate în tabelul de mai sus. *Prezentarea caracteristicilor tehnice suplimentare, constituie un avantaj tehnic în selectarea furnizorului câștigător, dar nu este obligatoriu prezentarea acestora. Ordinea priorității se va aplica la atribuirea ofertelor, ca elemente de departajare în situația în care fiecare potențial furnizor participant a depus o ofertă în care se regăsesc toate caracteristicile tehnice minime. În această situație departajarea se va realiza în baza priorităților mai sus amintite. În cazul în care, în întreaga documentație de atribuire, au fost menționate specificații tehnice care ar putea indica o anumită origine, sursă, producție, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, referitor la acestea, se înțelege de la sine că achizitorul face mențiunea “sau echivalent”. Oferta de preț trebuie să conțină în mod obligatoriu o detaliere tehnică a echipamentului / echipamentelor. Nu este suficient din punct de vedere tehnic să se prezinte doar Anexa 2 – Fișa tehnică comparativă. III. Clauze contractuale solicitate: În contractele de furnizare vor fi prevazute în mod expres condiții referitoare la livrare, montaj, punere în funcțiune, recepție, standarde de calitate, service, garanții, posibilitatea de acordare a unui avans. Oferta de preț câștigătoare se anexează la contractul de furnizare. În contractul de furnizare vor fi prevăzute în mod expres criterii de penalizare ale furnizorilor (ofertantului câştigător) în cazul în care se dovedeşte că acesta a prezentat: documente ori declaraţii false, inexacte sau incomplete in cadrul procedurii competitive de atribuire a contractului de furnizare sau pe durata realizării contractului, care au adus prejudicii (corecţii financiare) beneficiarului finantarii. În acest caz se va proceda la aplicarea de penalitati (intre 5% si 100% din valoarea contractului), în corelare exactă cu penalităţile/corecţiile/retragerile de sume aplicate beneficiarului finanţării din partea oricarei Institutii abilitate de lege in acest sens'.