Descriere lot procedura

I. Informaţii generale Tipul contractului - furnizare (în fapt este un contract combinat furnizare-servicii, dar majoritar contractul este de tip furnizare) Obiectul contractului de furnizare Bunuri - sistem fotovoltaic Locul de livrare a produselor/prestare a serviciilor (locația implementării proiectului): • Str. Divizia 9 Cavalerie nr. 64, jud. Timis, Mun. Timisoara Tipul și durata contractului: • Contract de furnizare (în fapt este un contract combinat furnizare-servicii, dar majoritar contractul este de tip furnizare) • Durata contractului: pana la finalizarea implementarii proiectului, conform contractului de finantare incheiat. Durata contractului nu include perioada de garantie/mentenanta a sistemului. Termenul de livrare: Maxim până la finalul perioadei de implementare, care este până la data de 31.12.2023. Perioada de implementare va putea fi prelungită până la maxim 31 mai 2024, conform Instrucțiunii DG POC 67/2023, iar dacă va fi cazul această prelungire se va aplica și în cadrul contractului de furnizare. Plățile se vor efectua până în 31.12.2023 inclusiv. Valoarea estimată a contractului: 747,775.33 RON + TVA, din care Defalcarea valorii estimate: - Sistem fotovoltaic: 747,775.33 RON + TVA Obligatoriu orice costuri cu serviciile (proiectare, instalare, punere in functiune, intocmire dosar prosumator – obtinerea certificatului de racordare) conexe furnizarii sistemului fotovoltaic trebuie sa fie incluse in pretul ofertat per sistem fotovoltaic. Aceste servicii conexe furnizarii sistemului fotovoltaic fac parte din prezenta procedura si sunt obligatorii. De asemenea, in cazul in care conform legislatiei in vigoare se impun protectii externe sistemului fotovoltaic acestea se vor include in pretul ofertat per sistem. Posibilitate ajustare pret: Da, dar doar in conditiile expres mentionate in cadrul Ordinului 1284/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Posibilitate acordare avans: Da Decontarea exclusiva a facturilor de avans implica o scrisoare de garantie bancara/polita asigurare din partea furnizorului/ofertantului castigator. Procedura de atribuire a achiziției este lotizată și defalcată pe loturi separate de produse - Nu Ofertele se depun separat pentru loturi de produse și/sau servicii care fac obiectul achiziției- Nu Procedura de atribuire aplicată: Ordinul 1284 din 2016, Procedura competitivă aplicată de beneficiarii privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene. Criteriul de evaluare și selecție a ofertelor de preț: Evaluarea ofertelor se va realiza in conformitate cu prevederile Ordinului 1284/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Doar ofertele care vor indeplini toate cerintele, care vor avea documentatia completa atasata, care vor respecta cerintele de calificare si care vor respecta specificatiile tehnice obligatorii vor intra in faza de departajare pe baza de elemente de departajare. Elementele de departajare a ofertelor primite, in ordinea priorității, sunt prezentate în capitolul III. Clarificări care pot fi solicitate în etapa de evaluare a ofertelor de preț: - Neconcordanțe în informațiile furnizate de ofertanți în oferta de preț și anexele ofertei - Lipsesc informații sau nu sunt clare (ex. Condiții de plată, costurile ofertate nu sunt clar detaliate) - Lipsa anexelor 1, 2, 3, 4 și 5. Lipsa acestor anexe poate face obiectul unei singure clarificări. Anexa 6 nu este obligatoriu a se transmite, este cu titlu informativ. - Lipsa fiselor tehnice de la producatori. Lipsa ofertei tehnice nu poate face obiectul unei clarificări. Lipsa acesteia are ca efect excluderea ofertei în etapa de evaluare a acestora. Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 11.12.2023, ora 17:00 Locul şi modalitatea de depunere: Oferta se depune într-un singur exemplar, în original, semnat și ștampilat din partea ofertantului. La ofertă trebuie anexate documentele prevăzute in prezenta procedura. Ofertele se depun/ se transmit prin poştă, curierat sau personal la: Str. Divizia 9 Cavalerie nr. 64, jud. Timis, Mun. Timisoara. Modeul de prezentare a ofertei și a anexelor Oferta de preț va conține anexele obligatorii (1, 2, 3, 4 și 5, după caz) de la sfârșitul documentației și oferta de preț trebuie să conțină în mod obligatoriu o detaliere tehnică a activelor ofertate + fisele tehnice de la producator (in limba romana sau limba engleza, fara traducere). Nu este suficient din punct de vedere tehnic să se prezinte doar Anexa 2 – Fișa tehnică comparativă. În oferta de preț prezentată de către potențialii ofertanți se va menționa: a. Perioada de garanție cu asumarea (in oferta financiara) expresa a perioadei ofertate dar si a conditiilor ofertate in functie de conditiile impuse prin prezenta procedura. b. Condiții de plată: Mecanismul cererilor de rambursare reglementat prin OUG nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020 și a normelor de aplicare a OUG nr.40/2015 aprobate prin HG 93/2016). c. Termenul de livrare. d. Obligatoriu orice costuri cu serviciile (proiectare, instalare, punere in functiune, intocmire dosar prosumator – obtinerea certificatului de racordare) conexe furnizarii sistemului fotovoltaic trebuie sa fie incluse in pretul ofertat per sistem fotovoltaic. Aceste servicii conexe furnizarii sistemului fotovoltaic fac parte din prezenta procedura si sunt obligatorii. De asemenea, in cazul in care conform legislatiei in vigoare se impun protectii externe sistemului fotovoltaic acestea se vor include in pretul ofertat per sistem. e. Achiziția respectă principiul Do No Significant Harm („A nu prejudicia în mod semnificativ”), conform formularului de ofertă. – a se consulta Anexa 6; A se vedea inclusiv asumarea expresă din Anexa 3 în legatură cu această cerință. f. Valabilitatea ofertei de preț (minim 30 zile). g. Alte informații pe care le considerați relevante. Data deschiderii ofertelor: 12.11.2023 Limba de redactare a ofertei: română sau altă limbă, cu condiția depunerii unei traduceri autorizate pentru documentele întocmite într-o altă limbă decât română. Fisele tehnice in limba engleza nu trebuie a fi traduse Moneda folosită: RON sau EURO Curs valutar utilizat: Cursul valutar utilizat pentru compararea ofertelor: 1 EUR = 4.9702 RON Ofertele alternative: Sunt interzise Modalitatea de solicitare a clarificărilor din partea ofertanților: Clarificările pot fi trimise prin email la: Radu-Dacian Benea – Carpinisan, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. ână la data de 05.12.2023, ora 17:00