Prezentul caiet de sarcini este realizat in scopul achizitiei urmatoarelor 2 echipamente:
o masina de tiparit flexo-grafica - 1 bucata
o masina de tiparit digitala – 1 bucata
Achizitia se realizeaza intr-un singur lot–furnizorii vor oferta ambele echipamente intr-un singur lot.
Caracteristicile tehnice minime pentru fiecare dintre cele doua echipamente sunt:
1. Masina de tiparit flexo-grafica:
8 culori cu uscare UV
Unitate pentru debobinat
Diametrul bobinei 800 – 1200 mm
Cu masa innadire
Modul stantare
Unitate pentru bobinat
Diametrul bobinei 600 – 800 mm
1 axa de 3 inch
Latime substrat:
minim 240 mm
maxim 380 mm
Modul de taiere longitudinala
Latime substrat min 80 mm
Latime substrat max 420 mm
Viteza minim: 200 m/min
2. Masina de tiparit digitala:
Tipar digital
Minim 5 culori
Rezolutie 800 – 2400 dpi
Latime material de tipar 200 – 550 mm
Greutate material 40 – 350 gmp
Viteza de tipar:
Minim 25 m / min pentru tiparul cu 4 culori
Minim 50 m /min pentru tiparul cu una sau doua culori
Posibilitatea de a tipari cu alb si culori Pantone
Grosimea substratului: 12 pana la 450 microni
Sistem de taiere laser
Derulator cu unitate tratare corona
Unitate flexo cu uscator UV
Unitate laser – un cap laser cu o putere de 350 watt RF
Reboninator cu sistem de taiere
NEINDEPLINIREA ORICAREI CARACTERISTICI TEHNICE SAU ECHIVALENTE DIN CELE DETALIATE ANTERIOR DUCE AUTOMAT LA RESPINGEREA OFERTEI
Valoarea estimata a contractului (fara TVA) este de 8.245.062 lei defalcata astfel:
o masina de tiparit flexo-grafica - 3.296.862 lei
o masina de tiparit digitala – 4.948.200 lei
Specificatiile tehnice în ordinea priorităților sunt:
- Pretul total al ofertei (pentru ambele echipamente), exclusiv TVA: 50 puncte
- Perioada de garantie: 25 puncte
- Perioada de post garantie (manopera, fara piese de schimb): 25 puncte
In vederea respectarii principiilor economicitatii, eficientei si eficacitatii, beneficiarul va alege oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic pentru realizarea scopului proiectului. In analiza ofertelor se vor folosi urmatorii factori de evaluare ca elemente de departajare a ofertelor primite, in ordinea prioritatii prezentate in cadrul sectiunii „Specificatii tehnice”.
Documentele de participare la procedura:
o Oferta de pret care sa contina Propunere tehnica si Propunere financiara. Oferta poate fi prezentată în formatul specific al ofertantului, însă va trebui să conțină minim următoarele informații:
- Identificarea echipamentelor ofertate și caracteristicile tehnice ale acestora, conform celor precizate la punctul 3.2 Specificațiile Tehnice pentru bunuri
- Prețul total și prețul precizat distinct pe fiecare echipament
- Durata de livrare propusă
o Certificat constatator emis de Oficiul Național al Registrului Comerțului sau documentul echivalent pentru ofertanții de altă naționalitate decât cea română, din care să reiasă că ofertantul are autorizată (sau desfășoară, după caz, în funcție de specificul documentului, pentru ofertanții străini) activitatea relevantă pentru obiectul prezentului contract.
o Declarație de neîncadrare în situațiile de conflict de interese (model anexat prezentei documentații)
o Informatii financiare relevante pentru cifra de afaceri realizata in anul 2013
o Documente relevante cu privire la experienta similara (instalari anterioare de echipamente similare ca valoare si caracteristici)
Programul sedintei comisiei de evaluare a ofertelor este urmatorul:
o termenul limita de depunere a ofertelor este 15.08.2014 ora 12:00
o sesiunea de deschidere a ofertelor are loc in data de 18.08.2014 la ora 10:00
o locul deschierii ofertelor este SEDIUL SC ROMPRIX EXIM SRL Pantelimon Str Poet George Tarnea nr 74, jud Ilfov
Ofertele transmise dupa termenul limita de depunere nu se iau in considerare
Datorita complexitatii celor doua echipamente este necesara dovedirea capacitatii tehnice si a celei financiare prin criterii de calificare pentru ofertanti:
o Cifra de afaceri realizata in anul 2013 va fi dovedita prin informatii financiare relevante si trebuie sa fie de cel puțin doua ori valoarea estimata a contractului,
o Experienta similara – instalari anterioare de echipamente similare ca valoare si caracteristici cu fiecare din echipamentele ce fac obiectul prezentei documentatii de atribuire. Experienta similara va fi dovedita cu documente relevante
Tipul contractului este furnizare bunuri.
Contractul se poate incheia in lei sau euro in functie de moneda in care se face oferta.
Durata de executie a contractului este de 7 luni.
Informatii pot fi obtinute la datele de contact Tel. 021- 255.4766, 0722 326543, 0744 269090 Fax 021- 255.5760 E-mail
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Documentatia de atribuire este atasata si contine informatiile necesare pentru participarea la procedura de atribuire.