Descriere lot procedura

1) Informatii despre Beneficiar: Denumirea unitatii contractante: S.C. S E CO L ROMANIA S.R.L. Cod fiscal: RO 4851522 Număr de înregistrare la Registrul Comerţului J40/24495/1993 Bd. Dinicu Golescu Nr. 38, Sector 1, Bucureşti România Tel: +4021-2601484 Fax: +4021-2601494 E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Sursele de finanţare: finantarea investitiei se face prin surse proprii ale societatii si prin Programul Operaţional Sectorial „Creşterea Competitivităţii Economice” (POS - CCE), AXA PRIORITARĂ 1 – „Un sistem inovativ şi ecoeficient de producţie” DOMENIUL DE INTERVENŢIE 1.1 – „Investiţii productive şi pregătirea pentru competiţia pe piaţă a întreprinderilor, în special a IMM” OPERAŢIUNEA a) – „Sprijin pentru consolidarea sectorului productiv prin investiţii tangibile şi intangibile”. 2) Obiectul și locul de implementare a contractului: a. Furnizare de Echipamente b. Targu-Jiu, Cartier Iezureni, cod postal 1400, Gorj, România 3) Tip și durată contract: a. Contract de furnizare echipamente b. Termen de livrare de maxim 3 luni de la semnarea contractului de furnizare 4) Programul comisiei de evaluare: - termen limita depunere oferte: 13.01.2014, ora 12:00; - deschiderea si evaluarea ofertelor: 13.01.2014, ora 12:30, la sediul societatii contractante din Bd. Dinicu Golescu Nr. 38, Sector 1, Bucureşti România; - desfasurarea procedurii de achizitie si elaborarea procesului verbal de adjudecare a ofertei castigatoare:; - comunicarea rezultatului procedurii: 15.01.2014 - 17.01.2014; - semnarea contractului de furnizare: 20.01.2014 - 22.01.2014. 5) Elaborarea si prezentarea ofertei: 5.1. Elaborarea ofertei: - oferta se prezinta astfel: un original, inregistrata, datata, semnata, stampilata si personalizata; - oferta se prezinta in limba romana sau in limba de origine a ofertantului insotita de traducere autentificata in limba romana - oferta trebuie să fie depuse in plic sigilat. Nu vor fi admise plicuri exterioare deteriorate sau desfăcute la depunerea ofertei. Plicul va fi marcat cu: - adresa Beneficiarului: Bd. Dinicu Golescu Nr. 38, Sector 1, Bucureşti România; - denumirea contractului pentru care se depune oferta: „Modernizarea parcului de utilaje pentru asternerea mixturilor asfaltice in cadrul S.C. SECOL ROMANIA S.R.L - va purta inscripţia: „ A nu se deschide înainte de 13.01.2014, ora 12:30”. 5.2. Prezentarea ofertei: - perioada de valabilitate: nu mai puţin de 30 de zile; - moneda folosita la intocmirea ofertei este RON sau Euro la cursul BNR din ziua evaluarii; - pretul ofertei nu poate fi ajustat; - documentele ofertei: - oferta financiara - oferta tehnica, cu respectarea cerintelor tehnice stipulate in Caietul de sarcini - documente de inregistrare ofertant care insotesc oferta 5.3. Documente de inregistrare ofertant care insotesc oferta: - certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, in original sau copie conforma cu originalul, din care sa rezulte domeniul de activitate principal si cele secundare in acord cu obiectul achizitiei, precum si mentiuni referitoare la asociati, administratori si existenta faptelor aflate sub incidenta art. 21 lit.e-h din Legea nr.26/1990 ; - certificatul de înregistrare sau echivalent, copie conforma cu originalul - declaraţie pe propria răspundere din care să rezulte că operatorul economic participant nu se află în situaţiile descrise la art. 14 si 15 din O.U.G. nr. 66/2011 (conform model anexat) - ofertantii cu sediul social in strainatate vor prezenta documentele de mai sus (sau echivalente acestora,in functie de jurisdictia specifica fiecarei tari) in original sau copie conforma cu originalul 6) Criteriul de atribuire –pretul cel mai mic- conform cerintelor stipulate in O.M.F.E. nr. 1120/2013. Se solicita oferta completa pentru cele 3 echipamente, dar cu specificarea clara a pretului pentru fiecare echipament. 7) Valoarea estimată: 1.825.740 lei fara TVA 8) Clauze contractuale generale: • Contractul trebuie să menționeze datele de identificare ale celor două părți semnatare, obiectul, valoarea și durata contractului. Vor fi prevăzute în mod expres condiții referitoare la prestarea serviciilor, execuția lucrărilor, livrare, montaj, punere în funcțiune, recepție, standarde de calitate, service, garanții, posibilitatea de acordare a unui avans etc., după caz, conform prevederilor legale aplicabile. • Oferta aleasă și specificațiile tehnice vor fi parte integrantă din contract, sub formă de anexe. • Nu se pot modifica prin contract specificațiile tehnice și oferta câștigătoare care au stat la baza atribuirii contractului. • Orice contract semnat în condițiile legislației naționale în vigoare începe să producă efecte din momentul semnării acestuia de către ambele părți. Anterior semnării contractului nu pot fi furnizate/prestate/executate bunuri/servicii/lucrări și nu pot fi efectuate plăți. Alte informatii Pentru informaţii suplimentare vă puteţi adresa la sediul beneficiarului la adresa: Bd. Dinicu Golescu Nr. 38, Sector 1, Bucureşti România sau la telefonul: +4021-2601484 Fax: +4021-2601494