BENEFICIAR:
Denumire: SC UNICALL SERVICE GROUP SRL
Adresa: Municipiul Brasov, Str.Carpatilor, Nr.60, cladire ob.52, ap.cam.3, cod postal 500269, jud. Brasov
Nr. înmatriculare la Oficiul Registrului Comerţului: J8/61/31.01.2006
CUI : 18039216
Persoana de contact: CIURCA George-Dragos
Telefon: 0368101151 / 0758110015
Fax: 0368101153
E-mail:
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Mijloace de comunicare: prin poştă/curier rapid sau prin depunere directă la punctul de lucru al autoritatii contractante: Municipiul Brasov, Str.Carpatilor, Nr.60, Hala depozitare nr.156, cod postal 500269, jud. Brasov
I . SURSA DE FINANTARE:
PROGRAMUL OPERAȚIONAL SECTORIAL„Creşterea Competitivităţii Economice”
AXA PRIORITARĂ 1 Un sistem inovativ și ecoeficient de producție
DOMENIU MAJOR DE INTERVENȚIE 1.1 Investiții productive și pregătirea pentru competiție pe piață a întreprinderilor, în special a IMM
OPERAŢIUNEA a)Sprijin pentru consolidarea și modernizarea sectorului productiv pentru investiții tangibile și intangibile
A2- Sprijin financiar în valoare de până la 1.065.000 lei acordat pentru investiții pentru întreprinderile mici și mijlocii
PROIECT:
“Dezvoltarea activitatii de realizare a tipariturilor specifice, la firma S.C. Unicall Service Group SRL, prin achizitia utilajelor si spatiului de productie”, cod SMIS 42967, contract de finantare nr.4m/400234/6/30.10.2013 co-finanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională si Bugetul de Stat, în baza contractului de finanţare încheiat cu Ministerul Economiei, Autoritate de Management a Programului Operațional Sectorial “Creșterea Competitivității Economice“.
Valoarea totală a proiectului este de 1.758.659,41 lei, din care asistenţa financiară nerambursabilă este de 967.509,90 lei. Proiectul se implementeaza în Municipiul Brasov, Str.Carpatilor, Nr.60, Hala depozitare nr.156, Anexa tehnica in incinta Parcului Industrial Metrom, cod postal 500269, jud. Brasov
II. OBIECTUL CONTRACTULUI:
1. Obiectul procedurii: modernizarea activitatii desfasurata de catre S.C. Unicall Services Group S.R.L. si cresterea competitivitatii economice a acesteia, prin achizitionarea unui soft de tip ERP, pentru activitatea secundara
2. Valoarea estimată a contractului pentru achiziţionarea unui soft specific tip ERP este de 140409,60 lei fara TVA
3. Livrare: lot unic (LOT 2)
4. Durata contractului, termene de livrare
Durata maxima a contractului: 30.10.2014
Termen maxim de livrare: 30.10.2014
5. Procedura si criterii de atribuire
Procedura de atribuire: Procedura simplificata conform Ordinului 1120/2013
Criteriul de atribuire: Se va selecta oferta care se pliaza cel mai bine pe nevoile societatii si care contribuie cel mai bine la indeplinirea obiectivelor proiectului de finantare-avantajele tehnice si financiare fata de celelalte oferte primite/specificatii tehnice
6. Prezentarea ofertei
Oferta va contine datele ofertantului, sa fie adresata, datata, semnata, stampilata, sa aiba numar de inregistrare , sa se specifice daca preturile contin sau nu TVA, sa aiba inscrisa valabilitatea, sa mentioneze modalitatile de plata precum perioada de livrare.
Oferta financiara si cea tehnica, impreuna cu declaratia privind conflictul de interese, se vor prezenta in plic inchis, intrun singur exemplar original.
Plicul se va depune la adresa: SC UNICALL SERVICE GROUP SRL, Municipiul Brasov, Str.Carpatilor, Nr.60, Hala depozitare nr.156, cod postal 500269, jud. Brasov
si va fi inscriptionat cu:
-Denumirea si adresa ofertantului
-Denumirea si adresa destinatarului: SC UNICALL SERVICE GROUP SRL, Municipiul Brasov, Str.Carpatilor, Nr.60, Hala depozitare nr.156, cod postal 500269, jud. Brasov
-Mentiunea: Pentru participarea la procedura de selectie de oferta petru proiectul “Dezvoltarea activitatii de realizare a tipariturilor specifice, la firma S.C. Unicall Service Group SRL, prin achizitia utilajelor si spatiului de productie”
-A nu se deschide inainte de 27.12.2013, ora 13,00
Oferta si documentele insotitoare vor fi redactate în limba romana.
Oferta va cuprinde intreaga gama de produse de achizitionat. Nu se accepta oferte partiale si/sau alternative.
Preturile vor fi exprimate in lei, fara TVA si reprezinta valoarea echipamentelor puse in functiune la punctul de lucru al firmei UNICALL SERVICE GROUP SRL. Preţul ofertei este ferm, nu se accepta actualizarea pretului contractului.
Perioada de valabilitate a ofertei este de 60 zile de la data depunerii.
Propunerea tehnica va respecta minimal cerintele prevazute in Specificatiile Tehnice.
Produsele trebuie sa fie noi si nefolosite.
Oferta va mentiona termenele de livrare si perioadele de garantie ale produselor-minim 12 luni. Vanzatorul va asigura service si in perioada post-garantie.
7. Calendarul procedurii
Publicarea anuntului de participare: 18/12/2013
Data limita pentru primirea ofertelor: 27/12/2013 ora 12.00
Deschiderea ofertelor: 27/12/2013 ora 13.00
Evaluarea ofertelor: 27/12/2013 ora 13.30
Semnarea contractului: maxim 15/01/2014
8. Notificarea atribuirii contractului
În termen de 5 zile calendaristice de la semnarea contractului de achizitie, S.C.UNICALL SERVICE GROUP SRL, va publica pe pagina web www.fonduri-ue.ro informatii despre castigatorul contractului.