PROIECT: „Măsuri de eficiență energetică la S.C. Vertical Design S.R.L.”, cod SMIS 159939
Achiziție: „Înlocuire sistem iluminat”
finanțat prin Programul Operaţional Infrastructură Mare 2014-2020, Axa Prioritară 11: Măsuri de îmbunătățire a
eficienței energetice și stimularea utilizării energiei regenerabile, Obiectivul specific 11.1: Eficiență
energetică și utilizarea energiei din surse regenerabile pentru consumul propriu la nivelul întreprinderilor.
ORDINUL Nr. 1284/2016 din 8 august 2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile
solicitanţilor/beneficiarilor privaţi pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanţate
din fonduri europene.
I. Informații generale
1. Beneficiar:
- Denumire: VERTICAL DESIGN SRL
- Adresa: Str. PLOIEŞTI-TĂRGOVIŞTE, Nr. km 8, Ap. camera 1, cod postal: 100302, Ploiesti,
Judet Prahova, România
- Persoana de contact: HĂRDĂLĂU CORINA IOANA
- Telefon: 0724.151.701
- E-mail:
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
- Titlu proiect: „Măsuri de eficiență energetică la S.C. Vertical Design S.R.L.”
- Nr. contract de finanțare: 1818/03.02.2023
2. Obiectul contractului
- Denumirea/obiectul contractului: Înlocuire sistem iluminat;
- Tip contract: Furnizare;
- Durata contractului: 3 luni, dar nu mai târziu de 31.12.2023;
- Valoarea estimată: 523,658.31 lei fără TVA, 623,153.39 lei cu TVA inclus;
- Modalitatea de plată: virament bancar în contul furnizorului, în conformitate cu oferta financiară
și condițiile de plată ofertate, după cum urmează:
o Tranșa 1: 80% din suma totală ofertată, în termen de maxim 45 zile de la livrarea
echipamentelor și semnarea procesului verbal de predare-primire și recepție, în baza
facturii fiscale;
o Tranșa 2: 20%, diferența până la valoarea ofertată, în termen de maxim 10 de zile de
la momentul semnării procesului verbal de punere în funcțiune, în baza facturii fiscale.
- Locația de de livrare: Șos. PLOIEŞTI-TĂRGOVIŞTE, km 8, cod postal 100302, Ploiești, județ
Prahova;
- Termen maxim de livrare a echipamentelor: 2 luni începând de la data atribuirii contractului /
emiterea notei de comanda, dar nu mai târziu de 01.12.2023.
3. Alte informații
Operatorul economic se obligă să asigure disponibilitatea informațiilor și documentelor referitoare
la proiect cu ocazia misiunilor de control desfășurate de AM/OI sau de alte structuri cu competențe în
controlul și recuperarea debitelor aferente fondurilor europene și/sau fondurilor publice naționale aferente
acestora, după caz.
II. Elaborarea și depunerea ofertei:
Modalitatea de transmitere a clarificărilor/ofertei
- Informaţii și/sau clarificări pot fi obţinute: zilnic, în intervalul orar 09:00-17:00 prin solicitare
scrisă trimisă pe adresa de e-mail
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
;
- Data limită de primire a solicitărilor de clarificări: 03.10.2023, ora 17:00;
- Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: 04.10.2023, ora 17:00;
- Termenul limită de depunere a ofertei: 06.10.2023, ora 12:00. Acest termen poate fi prelungit în
situația în care specificațiile tehnice sunt actualizate;
- Modalitatea de depunere a ofertei: Oferta tehnoredactată se va depune în plic închis, într-un
singur exemplar, la sediul beneficiarului situat in Șos. PLOIEŞTI-TĂRGOVIŞTE, km 8, cod
postal 100302, Ploiești, județ Prahova. Plicul sigilat va fi închis corespunzător și va fi marcat astfel:
- denumirea, datele de contact și adresa operatorului economic;
- mențiunea Ofertă adresată VERTICAL DESIGN SRL ce derulează achiziția intitulată
„Înlocuire sistem iluminat” în cadrul proiectului cu titlul „Măsuri de eficiență energetică la
S.C. Vertical Design S.R.L.”, cod SMIS 159939;
- ofertele primite după expirarea termenului limită nu vor fi deschise și vor fi returnate către
operatorul economic.
- Posibilitatea retragerii sau modificării ofertei: Orice ofertant are dreptul de a-şi modifica sau de
a-şi retrage oferta numai înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertei şi numai printr-o
solicitare scrisă în acest sens.
Oferta elaborată de către operatorul economic trebuie să îndeplinească o serie de condiții, în
caz contrar poate fi declarată drept neconformă. Acestea sunt:
1. Prezentarea unei oferte financiare (Formular 1). Aceasta va fi semnată de persoane
împuternicite ale operatorului economic/ de către reprezentantul legal al operatorului economic, va
avea un caracter ferm și obligatoriu din punct de vedere al conținutului pe toată perioada de
valabilitate a contractului de furnizare. Oferta trebuie să fie valabilă minim 30 de zile.
2. Prezentarea unei oferte tehnice
Propunerea tehnică va cuprinde descrierea punct cu punct a modului de îndeplinire a specificațiilor
tehnice solicitate prin prezenta documentație și se va întocmi într-o manieră organizată si
fundamentată pentru fiecare dintre activitătile contractului, fără a se lua în considerare doar
afirmatii declarative care nu sunt însotite și de demonstrarea modului de îndeplinire a respectivelor
activităti. Se va avea în vedere identificarea facilă a corespondenţei informaţiilor cuprinse în ofertă
cu specificaţiile tehnice din prezenta documentație, urmând a fi evidențiate în mod distinct și
obligatoriu, cel puţin următoarele secțiuni/capitole:
- Descrierea detaliata a echipamentelor propuse, raportat la cerintele minime impuse prin
documentația de atribuire (formular 2);
- Grafic de livrare al echipamentelor/produselor;
- Modalitatea prin care va fi asigurat service-ul și instruirea în folosirea echipamentelor
propuse;
- Modalitatea și costul de livrare și punere în funcțiune a echipamentelor. În situația în care
acestea sunt gratuite, se va specifica în oferta tehnică;
- Perioada de garanție a echipamentelor – minim 36 luni;
Ofertele care nu respectă specificaţiile minimale impuse de către Beneficiar vor fi respinse ca
fiind neconforme.
3. Completarea declaratiei privind conflictul de interese. Se completează „Formular 3 –
Declarație privind conflictul de interese” care va fi prezentat în original, semnat de catre
reprezentantul legal al ofertantului.
Persoanele cu funcție de decizie în ceea ce privește organizarea, derularea și finalizarea procedurii
în cadrul VERTICAL DESIGN SRL sunt:
SECARA FLORIN-MIHAIL – administrator
HĂRDĂLĂU CORINA IOANA – asociat
CATALIN ARSENI – asociat
ALEXOI NADIA STELUTA – asociat
4. Cerințe minime privind capacitatea de execuție a contractului:
Ofertantul va demonstra pe baza Certificatului Constatator (documente echivalente pentru
ofertanți externi) ca are domeniul de activitate principal sau secundar care corespunde obiectului
contractului.
Notă:
- Ofertantul va suporta toate costurile asociate elaborării şi prezentării ofertei sale, iar
VERTICAL DESIGN SRL nu va fi responsabilă sau răspunzătoare pentru costurile respective.
- Prețul contractului va fi ferm pe toată durata de execuție. Prețul contractului nu se
ajustează.
- Nu se acceptă oferte alternative. Ofertantul va depune doar oferta de bază.
- Ofertanţii trebuie sa furnizeze informaţiile cerute folosind Formularele din Documentaţia de
Atribuire si sa ataşeze documentele relevante. Formularele vor fi semnate de către Persoana
autorizată legal sau de către o persoana împuternicită de aceasta.
- Actele doveditoare precum şi orice alte documente suplimentare prezentate de operatorii
economici pot fi redactate în altă limbă, cu condiţia să fie însoţite de traducere autorizată în
limba română.
- Orice document solicitat trebuie să fie valabil la data înregistrării la beneficiar a ofertei şi
se va prezenta în original sau copie conforma cu originalul.
- Ofertantul îşi asumă răspunderea exclusivă pentru legalitatea şi autenticitatea tuturor
documentelor prezentate în vederea participării la procedură.
- Analizarea documentelor prezentate de operatorii economici de către reprezentanții
VERTICAL DESIGN SRL nu angajează din partea acesteia nici o răspundere sau obligaţie
faţă de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale şi nu înlătură răspunderea exclusivă a
ofertantului sub acest aspect.
- În cazul în care pe parcursul evaluării ofertelor se constată faptul că anumite elemente ale
propunerii tehnice sunt inferioare sau nu corespund cerinţelor prevăzute prezenta
documentație, beneficiarul îsi rezerva dreptul de a respinge oferta în cauză.
- În cazul în care pe parcursul îndeplinirii contractului se constată faptul că anumite elemente
ale propunerii tehnice sunt inferioare sau nu corespund cerinţelor prevăzute în prezenta
documentație, beneficiarul îsi rezerva dreptul de a denunţa unilateral contractul şi de a solicita
sistarea execuției contractului.
- Orice necorelare, omisiune ori neconformitate constatată în privinţa documentelor ofertei, în
raport cu prevederile legislaţiei în vigoare, respectiv cu normativele tehnice aplicabile, poate
conduce la respingerea ofertei.
- Oferta va deveni anexa a contractului fiind parte integranta a acestuia.